AZ ESTE

337 13 0
                                    

Az út nagy részet végig aludtam majd Bartra felkelltett, hogy megérkeztünk. Tiszta kómásan kiszálltam a kocsiból majd hangos zsivajgásra lettem figyelmes. Mikor beléptünk Bartraval az ajtón Pque futott oda hozzánk.

-Na végre ,hogy itt vagytok. Vártunk titeket. Tárta szét a karját majd levettem a cipőmet és elkezdett húzni a konyha felé. A konyhába egy igen meglepett ember lépett elém köszönteni.

-Szia. É-én Bebe v-vagyok. Dadogtam.

-Szia én pedig Shakira. Mosolygott majd megölelt. El se hiszem... Shakira itt-itt van és atya ég...

-Öh kérsz palacsintát? Most csináltam. Mondja Shakira.

-Igen, köszönöm...
 

-Na Pique  menj le a többiekkel inni. Mi csajos estét tartunk. Mosolygot Shakira majd egy csókot nyomott Pique arcára.

-Na Bebe sokat halottam már rólad. Ney mindig rólad ábrándozott,hogy milyen egy szép lány vagy meg alig várja az érkezésedet. De látom nem hazudot. Röhögte el magát majd én is elmosolyodtam.

-Na akkor kész is a palacsinta. Szólt Shak. Na de mesélj már magadról egy kicsit.

-Mit akarsz tudni? Kérdeztem.

-Hát úgy mindent... (röhögött fel) De leginkább arról, hogy hogyan lettél ilyen jóba Neyel?

-ÖHHHH. Az még egészen régen volt. Még alsó tagozatba jártunk és minden héten egyszerre végeztünk. Egy utcában lakunk és mindig ketten indultunk meg.(Mivel 3 házzal arébb lakott tőlem így ismertük egymást)  Ő mindig a labdaját vezette az út közepén. Én meg mindig figyeltem milyen bámulatosan jól tud focizni. Már akkor tudtam, hogy egyszer belőle valaki lesz... És egyszer mikor jöttünk vissza a boltból kivette a szatyorból a narancsot majd azt mondta,hogyha eltudom tőle venni a ,,labdát" akkor lehetünk legjobb barátok. (Akkor még kisebbek voltunk nem tudtuk komolyan venni egymást)  Röhögtem fel. Na de a lényeg, hogy NEHEZEN de sikeresen elvettem tőle a gyümölcsöt. Azt mondta tőle még a srácok is nehezen veszik el a labdát... És én el tudtam venni tőle. És, hogy bennem látja a tehetséget. Na de a lényeg, hogy azóta is nagyon jóba vagyok vele. Majd megettem a palacsintát.

-Jut eszembe Ney hol van?

-Nem tudom kérdezd meg a fiúkat. Mosolygott rám.

Lementem majd megkérdeztem Albat, hogy Ney hol van. Azt mondta a fürdőbe sietett.

Elindultam fel az emeletre majd messziről érződött a pia szag ami a nappaliból jött. Feldelé menet halotta, egy elég furcsa hangot. Ney volt az, ott ült a wc előtt és szerintem kihányta a jövő hetet is. Oda rohantam hozzá.

-Ney Istenem mennyit ittál? Jól vagy? Ney hahóóó. Válaszolj már

-Menj ki!!! Orditott rám majdmegint hányni kezdett.

-Ney ne mondj ilyet itt vagyok veled. Mindig. És most maradj itt hozok másik ruhát zuhanyozz le és utána gyere le.

-Bebe. Szólt utánam.

-Mondjad?

-Köszönöm!

-Nincs mit.  Beléptem a szobájába  és kiválasztottam neki egy sima egyszerű ruhát. Bezártam a szekrényt és a fürdő felé vettem az irányt. Halottam, hogy pont elzárta a zuhanyt így kopogtam.

-Na kész vagy? Vinném a ruhád.

-Gyere nyuszi fül. Szólt nekem.

-Itt van most öltözz át én meg az ajtó előtt megvárlak.

-Oké. Sietek. Mondta majd kimentem.

Olyan 10-15 perc múlva kiabált nekem.

-Bebe gyere be.

Beléptem majd neki döltem a falnak.

-Mi kéne? Röhögtem fel. Becsapta az ajtót majd oda jött teljesen közel hozzám és ezt mondta:

-Nekem csak te kellesz. Bebe én szeretlek ezt hidd el. És nagyon rosszul esik az a tudat, hogy te Bartraval furikálsz össze vissza a városba. Bánt, hogy ezt nem én tehettem veled! Mondta én pedig furcsán néztem rá mert tudtam, hogy csak az alkohol beszél belőle.

-Ney.. hülye vagy!!! Még benned van a pia. A pia beszél belőled.

-NEM. Nyuszi füll... é-én szeretlek! Majd oda jött hozzám és megcsókolt.  Tudom, hogy nem kellett volna de engedtem neki. Majd  egy kis idő múlva enyhén arrébb löktem.

-Neymar.. te szellemi fogyatékos... Észnél vagy? Jó sokat ittál...

Majd kimentem az ajtón röhögve mintha misem történt volna.

-Bebe.  Kiabált utánam

-Mondjad piásom. Röhögtem fel.

-Én tényleg szeretlek!

-OKÉ én meg tényleg a barátnőd vagyok.

-Komolyan? Kérdezi Ney

-Nem! Hülye vagy? Nézek rá furán...

-Miért ne? Kérdezte

-Ney még piás vagy. Felejtsük el az egészet és gyere le a többiek már várnak.

Lefelé menet el gondolkoztam...

Basszus, komolyan megcsókolt. Lehet még piás. És ha tényleg szeret... Áhhh biztos nem. Majd abban a pillanatban le értem a konyhába majd le ültem egy székre és csak bámultam magam elé. Akkor jött be Shak.

-Héjj kis lány mi a baj? Kérdezi majd oda jön velem szembe.ű

-Én meg-meg csó..... Akkor jöttek be a fiúk, hogy menyünk ki iszogatni.

Úgy is volt.  Shakiraval le ültünk a kanapéra ahol a fiúk versenyeztek ki tudja hamarabb meg inni a toboz sört. Majd Bartra jött és adott egy pohár tequilát.

-Ami marad harag. Mondja majd lehúzza a piát. Majd jött a többi egymás után.

Majd le jött Ney.  Nem tudom miért csinálta amit csinált. De felkeltette az érdeklődésemet, majd fogtam két pohár pezsgőt és ki toltam az erkélyre. Nem igazán akart beszélni velem. Látszott rajta, hogy zavarja. Majd a kezébe nyomtam az egyik poharat.

-Neymar, miért csináltad?

-Már mondtam...Válaszolt bunkón

-Nem értelek Ney.

-Miért? Elmondtam mindent amit tudnod kell. Lehet, hogy piás vagyokde tudom mit érzek. És ha te ezt nem értékeled lehet innen húzni vissza Brazíliába. Majd berohant.

Nagyon szarul esett amit mondott. Pont ő? Inkább be se mentem hanem le raktam a pohárral teli italt majd a szék szélére ültem és sírni kezdtem. Meglepetésemre halottam, hogy nyílik az ajtó. Gyorsan letöröltem a könnyeimet majd egy kezet éreztem a vállamon.

-Jól vagy? Kérdezte Shakira.

-Jól köszönöm.

-Nem úgy nézel ki. Mosolyodott el. Mi történt? Kérdezi.

Elmeséltem neki a történteket, majd megint sírni kezdtem.

-Ne sírj. Ney mindig is ilyen volt. 
Majd hozott egy pezsgőt és le ült mellém.

-Gyönyörű a hold...nem? Kérdezte Shak

-De! Nagyon szép... Főleg,hogy látszik benne a tükörképe is.

-Igen. Mosolygott rám Shak,majd be mentünk és a többiek már nagyba itták a 300. rövidet majd engem is oda hívtak.

-Gere Bebe ig-igyál egy kicsit!
Csuklott el a szava Albanak.
Majd leültem mellé és akkor láttam meg,hogy előttem meg Neymar ült.

-Na akkor aki játszik jöjjön ide.
Kiabált Pique.

-Mit játszottok? Kérdezem...

-Az a lényege,hogy aki nem tudja a választ annak innia kell. Persze,hogy én nem tudtam... Ki tudja azt,hogy hány felhő megy el felettem egy évben?... Hülye kérdések
De egyszer csak a hülye kérdésekből lett a másnaposság...

barátságból szerelem?Where stories live. Discover now