SZERETSZ?

305 13 0
                                    

Reggel már 7-kor fent voltam. A telefonom csörgésére keltem fel.

-Igen. Tessék? Szóltam bele a készülékbe kómásan. Reggel volt így meg se néztem ki hív csak felvettem.

-Bebe de jó, hogy végre felvetted! Már vagy 5-ször hívtalak.. Gyere haza.

-Először gondolkozz el mit csináltál...

-Tudom és sajnálom de ez nem telefon téma.  Szólt bele a mondandómba. Gyere várlak csináltam kaját utána Fifázhatunk is. Csábított haza.

-Jó megyek... De csak mert jön haza a fiad és vigyázok rá!! De én nem vagyok hajlandó veled beszélni. Ha nem igazolnak le akkor  megyek haza Brazíliába.. és nem fogsz se te érdekelni se a könyörgésed. Szia. Majd megyek. Csaptam rá a telefont meg se várva  mit válaszol.

Gyorsan átöltöztem és írtam egy üzenetet Dennisnek amiben ezt állt:

Szia Dennis.
Nagyon köszönök neked mindent és remélem majd találkozunk még, de el kell mennem!.
                       Üdv: BEBE
Ui:mégegyszer köszi mindent

Majd a lapot az asztalára helyeztem és már indultam is.  Mentem haza szép lassan... ráértem.. végül is hova siessek? Nincs dolgom. Elővettem a fülhallgatómat és bekapcsoltam a kedvenc zenémet: Inna feat. Daddy Yankee -More Than Friends.                                                                                   Ha ezt meghallom mindig jobb kedvem lesz!!! Mire már vagy 10-szer meghallgattam és még pluszba 2 számot addigra haza is értem. Kinyitottam az ajtót majd egy kis szőke kisfiú ült az etető székben.

Ohhh mindjárt megzabálommm! /Dávid Luca Neymar gyereke/
Ejtsd:Dévid Luka😉

Ohhh mindjárt megzabálommm! /Dávid Luca Neymar gyereke/Ejtsd:Dévid Luka😉

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Szia Bebe vagyok. Mosolyogtam rá ő pedig megszeppenve nézett rám, majd elkezdett nekem integetni mintha ismerne már vagy 1000 éve. Apud hol van?  Ő válasz ként felmutatott a szobája felé. Hangokat halottam. Vagyis biztos itt a felesége, vagyis barátnője.. vagy a volt csaja.. nem is tudom minek mondjam.. inkább úgy nevezném,hogy Dávid anyja.

Beszélgettek. Vagyis kiabáltak. Inkább nem akartam zavarni hanem letettem a cuccom és indultam lefelé Dávidhoz. De valami miatt mindig meg kell állnom Ney szobája előtt.

-Neymar. Vigyázz rá! Es Lucara is. Szolt Luca anyja.

-Oké. Mintha nem lenne nálam 1000 éve... nem értem mit kapod fel a vízet.
Mondta Ney.

-Jó megyek. De ne kisérj ki.. Egyedül is kitalálok! Csapta be maga utan az ajtót.

-Szia te biztos Bebe vagy. Köszönt nekem mivel nem volt időm lerohanni.

-Igen, szia. És te meg Luca anyja.

-Igen.. mondok valamit! Ney sok lányon átment... rajtam is. Mi is úgy voltunk mint ti nagy szerelem... de aztan mikor terhes lettem Neymár megcsalt! Nem tudja mi az a szerelem... ha jót akarsz magadnak ne  bánkódj miatta!

barátságból szerelem?Where stories live. Discover now