A MÁSNAPOSSÁG...

351 13 0
                                    

A másnaposság már fáj...

Nem tudom hány óra fele keltem fel. Olyan délután 3 lehetett. Egy szuszogásra ébredtem fel. Nem is akármilyenre. Ney szorosan ölelt és ott feküdtem az öleibe. Nem tudtam, hogy örüljek neki vagy fussak ki a világból. Óvatosan kimásztam a karjai közül és elindultam a fürdő felé majd gondolkodni kezdtem.

 Óvatosan kimásztam a karjai közül és elindultam a fürdő felé majd gondolkodni kezdtem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mit csináltam (csináltunk) az este? Ennyire berugtunk... Nem emlékszek semmire. Remélem semmi olyan nem történt!!! Majd bementem a fürdőbe lezuhanyoztam, felöltöztem és mentem mindenkit kelteni mivel a fél  csapat alszik és az edző 3 óra múlva megbeszélést tart a csapatnak.

Pizsimet kezembe vettem és kifelé vettem az irányt. Be akartam menni az ajtón de megtorpantam. Ney ott ül az ágy szélén, könyökét a lábára támasztja és a fejét fogja, háttal ül nekem így nem látott. Megálltam az ajtóba majd mély levegőt vettem és bementem.

-Szia  Ney. Öhh... Jól aludtál? Kérdeztem

-Igazából nem tudom... Fáj a karom lehet el aludtam. Mi történt az este?

-OHHH, azt hittem emlékszel rá. Mert nekem sincsenek valami sok emlékeim az estéről.

Majd térdel felugrottam az ágyra pont mellé. A szemébe néztem és beszélni kezdtem.

-Ney ami tegnap este... Nem tudtam befejezni mert a szavamba vágott.

-Nem tudom pontosan mi történt. Ha jól emlékszem a kis részére akkor sokat ittunk. Röhögött fel.

-Ney most komolyan. emlékszel valamire?

-Nem. Kéne? Kérdezte, majd megráztam a fejem.

-Héjjjj gerle pár gyertek kajázni. Kiabált ki Shak. Te jó ég... mikor kelt fel?

-Megyek. Te jösz?

-ÖMMM...Igen csak fel öltözök

-Oké, majd lementem Shakirával a konyhába.

-Többiek alszanak? Kérdezem

-Nem.  Pique, Alba, Iniesta, és Messi fent van már.

-Érem. Juj Shak mindjárt jövök fent hagytam a telom. Nem beszéltem még ma anyáékkal. Biztos már tiszta idegesek miért nem hívtam őket. Mikor felértem a lépcsőn egybeszélgetésre lettem figyelmes. Pique Messi és Ney beszélgettek. Gondoltam nem zavarok maj dfordultam vissza de ekkor meghallottam a nevem.

-Na haver milyen volt? Kérdezi Messi

-Mi? Az este, fasza volt... Mondja nagy hangon.

-AHA... és Bebével milyen volt? Emlékszel valamire? Vagy ő emlékszik valamire? Kérdi Pique

-Háthhh ami azt illeti ő nem emlékszik semmire. De én igen. Itt nagyon meglepődtem hiszen nekem azt mondta semmire sem emlékszik. Furcsa is volt.

barátságból szerelem?Where stories live. Discover now