HETEK MÚLVA...

291 10 2
                                    

Több mint 2 hete nem írt nem hívott és én nagyon bántam, hogy így beszéltem vele!!! Még csak az edzésemre se jött el...
Azon a napon minden megváltozott!
Én meg életem egyik legnagyobb hibaját követtem el... Nagyon hiányzik, ő és a fia.
Szinte már egy elveszett regi emléknek tűnt mikor kaptam egy üzenetet:

Kedves Bebe!
Sok szeretettel meghívunk a Barça-Reál meccsre, aminek megrendezése egy hét múlva vasárnap lesz! A jegyeket mi intezzük...
          Tisztelettel:
                              Az elnök ùr

Kiraly... remélem jól fent lesz mivel nincs kedvem rosszat okozni Neynek a legnagyobb meccsen!!

××××××××××××
Az El Classico napja.
Sok mindenen átmentem az utóbbi 1 héten... Tesóm befestette a haját és a karjára is rakot tetkót. Fura ez az élet!! Vagyis kinek,hogy.... Sőt megkaptuk a jegyeket Beckyvel (mivel őt is meghívták) és közvetlenül a kispad melett van. Remek... most nezhetem Ney fejét, ahogy vagánykodik több ezer lánynak. Mindegy...
Már reggel kikeszitettem azt a mezt amit tőle kaptam szülinapomra. Aba megyek! Vegülis csak egy Barça-Reál meccs lesz és a legjobb barátnőmmel együtt nezhetjük ezt a történelmi pillanatot!
Majd eljött az idő

-Gyere Bebe el ne kessünk.. kész vagy? Szólt ki a konyhába Becky.

-Persze, de te kész vagy? Nyomkodtam a telefonom.

-Ja igen egy perc... 10 perc múlva el is tudtunk indulni... Gondoltam,hogy ez lesz...

-Félek! Neztem Beckyre aki pedig az ajtót zárta.

-Na ide figyelj kislány. Fordult felém. Ne foglalkozz senkivel főleg ne vele... ne hagyd,hogy elrontsa a napodat! Ez az El Classico! Örüljünk,hogy eljuthtunk ide, és most menny és mutasd meg annak a jómadárnak,hogy mit veszített.
Mosolygott rám.

-Köszi, így lesz igérem!! De induljunk ha még ma oda akarunk érni!

-Na, gyere... húzott maga után a barátnőm.
Az útat végig beszéltük mi lesz ha Ney megsérül vagy ha kikapunk vagy bármi... tulajdon képpen jobban féltettem Neyt mint magamat.
És akkor megtörtént. Beleptünk a kapun és már jött velünk szembe az elnök úr.

-Jó napot hölgyeim, pontosabban jó estét. Röhögött fel
Kérem jöjjenek utánam!

-Rendben. Mosolyogtam Beckyre és mint a kiskutyák mentünk az elnök után.

-Na lányaim itt is lennénk! Érezzétek jól magatokat! Elköszönt és ment is a dolgára.

-Nah akkor hajrá! Húztam magam után a barátnőmet és a látvány ami fogadtatott elmondhatatlan! Kirazott a hideg.
Majd kijöttek a fiúk. Ney egyből észre vett minket de nem volt valami boldog. Láttam,hogy Messi oda megy hozzá súg valamit, Ney pedig ide nézett... tudnám mit mondott!
A fiúk bemelegítettek és mikkor végeztek elkezdődött a himnusz! (Amit imádok!)
És az egész stadion felállt és elkezdték énekelni a himnuszt! Egyszerűen elmondhatatlan!

 tudnám mit mondott!A fiúk bemelegítettek és mikkor végeztek elkezdődött a himnusz! (Amit imádok!)És az egész stadion felállt és elkezdték énekelni a himnuszt! Egyszerűen elmondhatatlan!

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
barátságból szerelem?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora