VÉGE?!?

364 16 7
                                    

Másnap reggel vagyis hajnal 6 fele hallottam az ajtó csapódást.
Nagyon megijedtem ki lehet az! Valaki hangosan kiabált! De ahogy hallottam Neymár telefonált de nem nagyon izgattam magam...
Mikor meghallottam hogy jön felfele a lépcsőn gyorsan vissza bújtam az ágyba. Hallottam az ajtó nyikorgását amit soha nem felejtek el. Hallottam ahogy belém és mellém ül majd azt mondja.... örülök, hogy vagy nekem szerelmem! Amit soha nem felejtek el...Majd kiment és becsapta az ajtót amit soha nem felejtek el!
Hogy miért is? Ezek a végzetes pillanatok hogy utoljára láthattam a legjobb barátom, aki mára a szerelmének hív...! Ezért is olyan fontos minden egyes mondata hozzám!

Írtam Beckynek ne várjon az edzésre mert elmentem.
Neymar lefeküdt aludni és én a legjobbnak láttam ezt a pillanatott, hogy "megszökjek"
Halkan leosontam és egy hosszú búcsút vettem a háztól....
A szülinapom, az alvások, a bulik, a csapat, Neymár... és Barcelona!!
Nagyon össze törtem belül, hogy el kell hagynom azt a helyett ahol csókolóztam a legjobb barátommal aki mára már a szerelmem. Vagyis csak volt! Tudom, hogy nehéz velem, de ez van!

Hívtam egy taxit és a reptérre vitettem magam.

Hívtam egy taxit és a reptérre vitettem magam

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Becsekkoltam. És vártam.... Reménykedtem! Reménykedtem, hogy hátha Neymár utánam jön kezébe rózsa csokorral, és a csapatom is vissza fogad. De nem így volt! Megálltam az üveg előtt és egy végső búcsút vettem Barcelonától. Mondhatni sírtam!!! Csak úgy hulltak a könnyeim!
Nem szép volt jó volt de sajnos vége az álom világnak..!
Vissza kell mennem Brazíliába ott várnak már a barátaim és a családom. Na meg a fogykos tesóm is.
Ennyi vége...
Remegve szálltam fel a gépre majd az ajtóba megfordultam végig néztem a reptéren, vettem egy mély levegőt és beléptem a repülő ajtaján. Leültem a helyemre ami az ablak mellett van!
Jobb hely nem is lehetne! Felszállt. Ennyi. Vettem elő a telefonom amin a Neymar és én háttér van.
/Még mindig/
Csináltam néhány képet. Mégis csak gyögyörű látvány volt!

Viszont pár óra múlva már bús komoran szálltam le semmi életkedvel

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Viszont pár óra múlva már bús komoran szálltam le semmi életkedvel..! Nem hittem volna, hogy így fog végződni... Lehet gyerekes voltam... Mennyek vissza? Nem nem tudnék vissza menni hisz szó nélkül hagytam ott a csapatot és Neyt is. Ilyet nem lehet csinálni! Most biztos mindenki utál!
Haza értem nagy örömmel fogadtak a többiek. Köszöntem anyáéknak majd bementem a szobámba mondva, hogy  kipakolok és alszok mert fáradt vagyok! Ami félig igaz is volt!!
A régi kis szobámba belépve a régi megszokott wifi hálózat már csatlakozott is a telefonomhoz...
Csak pittyegéseket hallottam vagy 5 percen keresztül!

Neymár: Bebe nyuszifül kincsem merre vagy? Mindenhol kerestelek 08:10

Hahooo Beckynek írtál legalább? 8:17

Figyelj lehet nem viselkedtem veled úgy ahogy kellene de nagyon sajnálom!! Vissza csinálnám amit nem lehet... Tudod jól!Beckynél vagy?? Gyere haza! Hiányzol! Puszi! 08:25

Becky írt... Hol a faszomba vagy?
haza mentél? Minek?? Mit tettem már megint?09:11

Jó èrtem... Akkor hagylak remélem boldog vagy... Szia 9:24

Azért írj ha megérkeztél... Nehogy bajod legyen !!! 10:43

Én:Szia már eljöttem a reptérről... Itthol vagyok most pakolok. És megértem ha utálsz!! Nagyon,sajnálom... De így jobb lesz mindenkinek!
13:00

Neymar: Mi?? Mivan? Várj... Egyébként miert mentél haza???
13:03

Megnéztem de nem írtam neki vissza.
Nagyon szédülök és hányingerem is van.... Anyaaa kiabálltam le...
Rosszul vagyok...

-Kincsem mi a baj...?
Ahogy kimondta elrohatam hanyni a WC-be.

-Biztos elkaptál valamit a repülőtéren!!! Simogatta anya a hátam.

-Igen... Egy gyereket!  Anya szinte vissza tartott lélegzettel és kigülledt szemekkel nézett rám...

-Micsodaaa?? Unokám lesz? Örült meg!!

-Anya dehogy is!! Vagyis csaknem! Remélem nem! Biztos hogy nem! Úristen anya már késik 3 heteeeee....
Ilyeszgettem anyát. aki jót nevetett rajtam. Csak ebben az volt a szar, hogy tényleg késett mar 3 vagy 4 hete...
De ezt senki nem tudta rajtam kivul.

-Anya elmegyek sétalok egyet! rég jarkaltam a városba!! Mosolyogtam anyára, miközben azon gondolkodtam mék boldba tudok venni terhességi tesztet.
De ezt baromságnak tartom...mert nem emlékszem semmi ilyenre! Hogy lett volna valami...

-Előbb még fáradt voltál! Kiabállt utánam!

-De mar nem na sziaaaa. Csaptam be az ajtót.

-Csa köcsög elvigyelek?!? Jott elém tesóm kocsival....

-Nem kell kösz! Megoldom egyedul is!
Húzgáltam a szemem!!

-Oké csa... Majd elhajtott.!

Gyorsan bementem abba a boltba ahol tesóm legjobb barátja dolgozik. Elmeséltem neki hogy mi történt mikor haza értem... Kezembe nyomta azt a cuccot...!

-köszi isten vagy! Kacsintottam rá

-Tudom, na de siess kivancsi vagyok! Kulcsolta össze a kezeit!

-Hát még én... Befutottam a wc-be!Remegő kézzel vettem ki a dobozból. Olyan 3 percre rá mar megvolt az eredmény. Terhes vagyok...
Kirohantam a boltból szó nélkül.
Hívni akartam Neymart de ezt nem mondom el neki!! Ez az én titkom!
Majd táskámban az eredménnyel indultam haza. Fel mentem a szobámba és elküldtem Beckynek aki vagy millió meg 300 üzenetet hagyott hogy hol vagyok mikor megyek vissza....!!

Becky írt!
Becky: Basszus gratú!!
Neymar tudja mar? Ahh biztos boldog vagy!! Hallod elmondom a csapatnak és csapunk egy bulit neked!! Nagyon jó lesz!!!

Én: Ne Becky neeee! Nem tud róla senki más csak te meg én!! Neymár nem tudhatja meg!!! Ma jöttem haza! Igérem elmagyarázok mindent...!!

Becky: Csajszi.... Lesz mit mesélned!!!

Én: Köszönöm, hogy megértész!!

Becky:Ugyan... Nincs mit!!! Aztán jó legyél és holnap irj!!!

Ledobtam a telefonomat az ágyra!! Majd hátra döltem a pihe puha óriás ágyamban!!!
Ráraktam a kezemet a hasamra és ez jött ki a számon: Bazdmeeeg, na ebből milesz...!?!?

barátságból szerelem?حيث تعيش القصص. اكتشف الآن