CSAJOS ESTE

271 11 2
                                    

A konyhába érve egyből a pulton lévő poharakat ragadtam meg. És már büszkén indultam el a hűtő felé,hogy valami alap anyagot kiszedjek.

-Te Bebe miből fogod csinálni?

-Majd meglátod! Zártam be a hűtő ajtót a hozzávalókkal a kezemben.
Nem is tellt el sok idő már készen is voltam vele.

-Tessék. Raktam le Shakira elé egy pohár lötyöt.

-Amugy mizu Neyel? Minden rendben? Megbeszéltetek már mindent ugye???
Halmozott el a sok kérdésével.

-Persze már megbeszéltük... Vagyis szerintem lezártuk, de igazából Neyen látszik még,hogy nem akarja ennyiben hagyni! Képzeld mikor haza értem bele lököt a medencébe. Pontosabban felvett az ölébe és úgy...

-Akkor te vagy ma a célpont minde kinek! Röhögött fel.

-Nem hinném... mindegy a lényeg,hogy utána meg versenyezni akart velem amibe én bele is mentem.
Fogadtunk, hogy aki hamarabb végig ússza 3-szor a medencét annál alszunk és azt nézünk amit a nyertes akar... vagy valami ilyesmi. Mosolyogtam rá.

-Ne is mond... ő nyert ugye?

-Igen de még alig kezdtem el számolni és már elindult! Így majdnem egy hossz előnye volt.

-Akkor ő nyert és azt nézztétek amit ő akart értem. Mondta Shak majd bele kortyolt az italába.

-De most elment így nem jöttbe a "nagy" terve. Mondtam a szemébe

-Uhmmm.. te Bebe ez nagyon finom!

-Köszi. Elvégeztem suliba ilyen szakot és egy idő után rájöttem hogyan lehet csinálni extra finom löttyöt. Mosolyogtam rá! Na de gyere mostmár induljunk ki a medencéhez!

-Már ott vagyok! Röhögött melettem Shak.

Mikor kiértünk a medencéhez a szívroham kapott el. Vagyis engem igen de Shakirát nem! Egy sötét alak állt a medence szélén velünk háttal.

-Te Shak... hívtál valakit? Sugtam oda neki.

-Nem, de mindjárt kideritem ki ez...

Mint mondtam Shak oda adta az inni valóját és fogott egy vas darabot. Majd az sötét személyt a medencébe lökte és várt míg feljön a felszín tetejére.

-Mivan Shak... gyere te is bele!

A sötét személy ki se mondta de már Shakira a medencébe ugrott.

-Gyere Bebe te is ide!!
Mondta az a személy akit még most se tudtam,hogy ki lehet bár a hangja igen ismerős volt!
Mikor közelebb mentem láttam,hogy Bartra az.

-Hát te?

-Jahhh... csak nem volt kedvem a nagy bulihoz. Nézett rám.

-Te dolgod. Mondtam Bartranak majd Shak kezébe nyomtam a koktélját.

-Jah tényleg az italom... köszi Bebe.

-Héj, héj én nem kapok? Nézett rám Bartra kutya szemekkel.

-Nesze... nekem már úgyse kell. Adtam oda neki. Majd velük szembe ültem.

-Azta... ezt hol vettétek???
Kérdi Bartra.

-Sehol Bebe csinálta! Nézett rám Shakira

-Nah jó.. szerintem nyiss egy kibaszott üzletet mert ez nagyon jó! Mondta nekem mosolyogva. Az elkövetkező 2 órában semmi olyan fontos dologról nem beszéltünk. Csak rólam meg a fociról.

-Nah akkor én megyek be mert már fázok és amúgy is... legalább már vagy hajnali 2 biztos van!! Mondta Shakira ásítva.

-Oké akkor mi is megyünk veled! Néztem Bartrara jelezve a fejemmel,hogy induljunk meg.

-Én fáradt vagyok majd alszok az egyik szobába. Mosolygott Shak Bartrara. Mintha terveztek volna valamit...

-Shaki gyere be a szobámba meg te is és filmezünk! Úgyis 2 ágy van nálam!!

-Majd akkor alszok én egyedül az egyiken! Jelentkezett önként Bartra.

-Nah mit nézzünk?  Kérdeztem közbe az ágyakat igazitottam.

-Így jártam anyátokkal? Nézett ránk Shakira.

-Nagyszerű! Csapta öszze a két tenyerét Bartra. Beírtam a tv-be és már néztük is.
Kb 4 részét néztük meg mikor Bartraval horkolást halottunk. Shakira elaludt. De mikor ment át a másik ágyra..!?

-Te Bebe.. nem baj ha veled alszok?

-Nem dehogy! Inditottam el újra a filmet. Mikor plusz még 3 részét megnéztük nagyon fáradt voltam.

-Te,én szerintem alszok!!! Mondtam Bartranak kómásan.

-Én is. Ásított egy hatalmasat.

-Jóét Bebe. Ölelt át.

-Neked is, de aztán fel ne kelljél reggel 7-kor! Haggyál aludni! Mosolyogtam rá majd megfordultam.

-Ha Neymárék nem ébresztenek fel akkor tőlem mindegy. Mondta majd álomba szenderültem. Vagyis utána 2 órával. Mivel halottam mikor megjöttek a fiúk. De valami csaj hangot is halottam na meg valaki benyitott és bele rugott erősen (DIREKT) a kukámba. Nem akartam megnézni,hogy ki vagyis kik lehetnek azok főleg most,hogy biztos tiszta részeg az összes! De lassacskán hajnal 5-6 fele sikerült elaludnom!

barátságból szerelem?Where stories live. Discover now