Hartklachten

1.1K 63 38
                                    

Lieve lezers/volgers,

er is een hoop gebeurd afgelopen weken. Eerst de dood van een van de weinige waar ik tegenop keek, en nu een verontrustende hartslag.

Ik heb de afgelopen weken een veel te hoge hartslag continu; 160 keer per minuut (de normale hartslag is 50-70). Dus eerst een bloedtest gedaan voor bloedarmoede, schildklier, diabetes, en hart infecties. Daar is helaas niets uitgekomen.

Ik had zo erg gehoopt dat daar iets uit zou komen, want dat zij de "simpele/behandelbare" dingen. De paniek is aardig toegeslagen, aangezien er al spoedafspraken zijn gemaakt in het Wilhelmina Kinderziekenhuis. (duurt normaal een paar dagen, nu gelijk vandaag).

De vader van mijn vader heeft op zijn 60ste een plotselinge hartinfarct gekregen, oorzaak is nooit gevonden. Dus het is even slikken, en alles staat op zijn kop nu.

Als hier niets uitkomt, wordt het waarschijnlijk een grafische-scan of een CT-scan. (voor de mensen die geen idee hebben, het is een tumorenscan)

Eigenlijk werd ik doorverwezen naar een volwassene cardioloog. Maar tot je 18e zit je lichaam anders in elkaar dan die van een volgroeid iemand, dus bij nader inzien toch een kindercardioloog bij de spoedeisende poli.

Ik kan niets beloven qua updates van de verhalen, en dat spijt me ook. Maar ik weet gewoon niet wat er nu allemaal gaat gebeuren. Ik hoop dat ik de bezorgdheid van een paar mensen, die zich afvroegen waarom er niet geüpdatet werd, heb weggenomen.

Ik hoop dat jullie het snappen,

liefs. 

Just one nightWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu