Capitolul 3 - Concertul

114 7 0
                                    

Din perspectiva lui Blake:

În sfârşit a venit! E ziua concertului! Sunt aşa de emoţionată. Mai sunt 2 ore până la concert, cred că ar trebui să mă îmbrac.

Din perspectiva lui Ave:

Azi e ziua cea mare. Îmi voi vedea idolii în carne şi oase..Numai aveam răbdare, deja mă îmbrăcasem. Dar mai erau două ore.

Din perspectiva lui Debby:

Stăteam întinsă pe pat ascultând muzică. Îl aşteptam pe nătângul de fratemeu să se îmbrace.El ne ducea la concert.

Eu : Seth, coboară azi! Nu am mult timp să stau să te aştept. Ştii prea bine că-

Atunci am fost întreruptă de Seth care cobora scările

Seth : Timpul înseamnă bani iar tu nu ai timp de pierdut! nu trebuie să îmi repeţi de atâtea ori surioară.

După ce le-am luat şi pe Blake şi Ave am pornit spre concert. Aveam atâtea emoţii. În 20 de minute am ajuns pe Arena O2. Erau atâtea fete..

Seth: Pa urâtelor! Să ştiţi că nu vin după voi, am întâlnire! Distracţie plăcută !

Eu: Să vă protejaţi!

Seth: Cum aş putea uita!

Seth a închis geamul maşinii şi a pornit spre "întâlnirea" lui.

Ave: Debby hai odată!

Eu: Acum!

Am intrat pe uşile arenei.. Era gigantică! Ne-am ocupat locurile care erau în primul rând şi am aşteptat.

Ave: OOOO Doamne! O să îl văd pe Niall!

Blake: Şi eu pe Liam!

Eu: Stai! Nu îţi plăcea de Zayn?

Blake : Da dar e logodit!

Eu: Okey..

Lumina s-a stins.. Mulţimea a muţit.Linişte. Dintr-o dată luminile s-au aprins şi baietii au apărut.. Era atât de real. Erau în faţa noastră la câţiva metri depărtare. Avery şi Blake ţipau, iar eu am îngheţat .

După 30 de minute.

Baieţii au cântat noua lor piesă Midnight memories şi au răspuns la câteva întrebari de pe twitter.

După aproape 2 ore , cântau ultima melodie: Over again. Avery plângea iar Blake numai avea mult. Ochii mei erau aţintiţi asupra lui Harry care îşi cânta soloul. Dintr-o dată ochii lui i-au întâlnit pe ai mei şi....

Heya guys! Deci acesta este capitolul 3!!! Sper că va place.. E cel mai lung capitol.. Nu m-am putut abţine şi l-am scris. Ups! Dar azi voi scrie mult pentru că m-a lovit inspiraţia .. Again sper să va placă! Byyye ! See ya later! :3

Mirrors H.S.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum