Debby's pov:
Mi-am deschis ochii şi am realizat că nu mai eram la spital, lângă Harry. Eram în pădurea aia afurisită. M-am întors când am auzit un oftat. Era Darcy.
Harry's pov:
Stăteam pe scaunul de lângă patul lui Debby şi mă uitam la ea. Nu cred că am mai fost vreodată aşa de trist. Nimic nu va fii ca înainte. Deodată un bipait lung începe să se audă de la aparatul ce era lângă Debby. M-am ridicat panicat şi am strigat după doctor. Acesta a venit grăbit şi m-a rugat să ies pe hol. Sper ca Debby e bine. După 5 minute doctorul a ieşit din salonul ei.
- Ce s-a întâmplat? Cum se simte? E bine?
- Domnule Styles....Îmi pare rău să vă anunţ dar Debby...Este într-un loc mai bun acum. Am făcut tot ce am putut-
- Nu!! Nu se poate!! Debby nu e moartă!! Minţi!!
Debby's pov:
- Darcy unde ai fost? Oh doamne credeam că te-am pierdut!!
- Mami sunt bine. Trebuie să pleci! Tati e îngrijorat.
- Nu te pot lăsa!
- Mami nu înţelegi. Începi să intri în Rai. Trebuie să te grăbeşti acum! Du-te!
- Darcy ce tot spui?
- Eşti pe moarte!!
Seth's pov:
După ce i-am luat şi lui Harry cafea, eu şi Gemma ne-am îndreptat spre salonul surorii mele. Tot ce îmi doresc în acest moment este ca ea să fie bine. Am intrat pe hol şi l-am văzut pe Harry ţipând şi gesticulând cu mâinile prin aer. Apoi am realizat..plângea . Oare ce s-a întâmplat? Gemma s-a dus spre Harry iar eu am urmat-o din urmă.
- Ce s-a întâmplă aici?
- Domnule Reed....Debby a plecat.
Simţeam cum sângele începea să îmi fiarbă. Ce naiba spune cu "Debby a plecat". Unde naiba a-... Asta nu sună bine.
- Ce vreţi să spuneţi?
- Sora dumneavoastră a murit.
Debby's pov:
Am stat un moment şi m-am gândit. Nu pot fi pe moarte.
- Darcy.. Nu se poate.
- Mami trebuie să pleci!!
- Şi cum scap de aici??
- Trebuie să te concentrezi. Gândeşte-te la tati sau la unchiul Seth.
- Şi cum te voi mai vedea?
- Mami, eu sunt îngerul tău. Crede-mă că ne vom vedea curând. Te iubesc.
Am luat-o în braţe. Nu vroiam să îi mai dau drumul.
- Şi eu te iubesc Darcy.
CITEȘTI
Mirrors H.S.
أدب الهواةCe se intampla cand viata iti da peste cap toate planurile de viitor? Debby Reed este o fata normala, cu o familie nu prea unita. Cand ea il intalneste pe Harry problemele incep sa apara. Oare relatia cu Harry va continua? Vor reusi ei sa treaca p...