Capitolul 20 - Explicaţii

60 0 0
                                    

Debby's pov

Oh nu, nu, nu! Asta nu e de bine absolut deloc. Seth era cam supărat. Sunt atât de îngrijorată încât am uitat să îl cert că stă pe scaunul meu.

- Şi...Ce mai face Gemma?

- NU POT SA CRED CA TE-AI ÎMPACAT CU EL?!?

- Ups?

- Debby, ai trecut prin atâtea chestii încât nu le mai pot număra! De ce ai făcut asta? Nici măcar nu te iubeşte! La naiba!

- Stai puţin. Ai dreptul să îmi spui că nu e bine ce am făcut dar nu ai dreptul să îmi spui că nu mă iubeşte! Nici măcar nu îl cunoşti!

- Dar tu îl cunoşti?

Numai ştiam ce să spun. Seth avea dreptate. Eu chiar îl cunosc? Seth şi-a aranjat costumul şi a deschis uşa. Stătea cu spatele la mine.

- Fac tot ce pot să te protejez, dar nu te pot proteja de tine însăţi.

Şi cu asta a plecat. Numai ştiu ce să spun. Seth îmi vrea binele..dar şi Harry. În tot acest timp când Harry nu a fost în viaţa mea, Seth a făcut tot posibilul ca eu să fiu fericită. Dar era o problemă: eram singură, mă simţeam singură. De când a venit Harry, mă simt completă. Din păcate nu îl cunosc pe adevăratul Harry. De ce viaţa trebuie să fie aşa de complicată? Dintr-o dată telefonul începe să sune. Harry.

- Hei Styles!

- Bună Debbs. Vroiam să te întreb dacă ai planuri pentru prânz.

- Nu, nu am.

- Perfect. Ai vrea să iei masa în oraş cu iubitul tău?

- Nu.

- Ok Debby dacă nu vrei-

- Nu Harry. Chiar vreau dar am treabă. Ştii tu, dosare,chestii de semnat. Dar luăm cina împreună, nu?

- În legătură cu asta.. Gemma m-a sunat şi m-a întrebat dacă vrem să venim şi...

- Ai acceptat.

- Nu aveam de ales.

- Ok. Atunci be vedem deseară. Pa

Şi cu asta am închis. Mi-am pus capul pe birou şi am scos un oftat lung. Seth va fi şi el. Ce tot zic e casa lui! Ugh! Cineva a bătut la uşă. Mi-am ridicat capul şi l-am văzut pe Logan stând în prag.

- Hei şefa!

- Nu-mi mai spune aşa!

- Cum vrei tu. Deci am pe birou un teanc de hârtii pe care trebuie să ţi le aduc să le semnezi. Apropo, săptămâna viitoare avem prezentare.

- Pentru cine organizăm?

- Prada.

- Interesant.

- Acum trebuie să plec. Ne vedem mai târziu fato!

Şi cu asta a plecat. În acest moment vreau să fiu singură..

După 3 ore.

După ce am semnat toate actele, am organizat şedinţa şi am mai.şi desenat câteva modele pentru noua colecţie am realizat că era ora prânzului. Logan a intrat panicat în biroul meu.

- Arăţi ca şi cum ai fi văzut o fantomă!

- Mai rău. Harry Styles este pe hol şi ţi-a adus mâncare chinezească! Fato, sunt gelos!

- Harry e pe hol?

- Da, şi poartă sacoul negru pe care l-am văzut în magazin când am fost la cumpărături!

- Cel de la Gucci?

- Bingo!

Logan deschide uşa şi îi spune lui Harry să intre. El ţinea în mâna cutiile de mâncare.

- Harry..Ce te aduce pe aici?

- Păi..Cum nu ai putut să îţi faci timp să iei prânzul cu mine, mi-am făcut eu timp. Şi am adus mâncare chinezească.

- Yummy!

Presimt că azi va fi o zi luuuuuungă.

Încă un capitol. :) ştiu e puţin cam plictisitor , dar următorul va fi foarte interesant ;) Nu vă gândiţi la prostii! Şi vroiam să vă mulţumesc pentru cei aproape 500 de cititori! Suntem o mică mare familie în devenire! :)) Love ya. :) xx.

Mirrors H.S.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum