Debby's pov:
Stăteam în faţa oglinzii şi îmi aranjam ţinuta pentru cina ce va urma. Mai degrabă l-aş numi dezastru. Adică fratele meu şi Harry nu vor putea sta la o masă fără să se certe. Presimt că va începe al treilea război mondial. În fine, m-am uitat pentru ultima oară în oglindă şi mi-am ajustat macgialul. Purtam o rochie roşie, nu prea mulată, care îmi venea până la genunchi. În picioare aveam pantofii mei favoriţi, negri. Acum trebuie să îl aştept pe domnul Styles să vină să mă ia. Fratele meu este foarte punctual, deci Harry ar face bine să nu întârzie.
Seth's pov:
O ajutam pe Gemma să pregătească mâncarea când cineva a ciocanit la uşă.
- Răspund eu, Gemma!
Am deschis uşa şi în faţa mea stătea...Harry. Ce aş fi vrut să îi trântesc uşa în faţă. Seth fii calm, gândeşte-te la sora ta.
- Ce vrei Styles? Cina începe peste o oră.
- Am venit să vorbesc cu tine.
- Nu cred că avem ceva de discutat.
- Este vorba despre Debby.
- Dacă ai îndrăznit să îi faci ceva-
- Seth, nu am făcut nimic. Vreau să vorbim despre ceva foarte important.
- Intră.
După jumătate de oră de discuţii, am ajuns la o înţelegere. Cred că sora mea va fi foarte surprinsă. Poate Harry nu era chiar atât de nepotrivit. Să nu se obişnuiască, cu ideea.
Debby's pov:
Am auzit soneria. M-am îmbrăcat cu paltonul meu negru şi mi-am luat poşeta pe umăr. Am deschis şi era Harry cu un buchet de trandafiri roşii în mână. Ce drăguţ. Harry mi-a dat buchetul şi m-a sărutat.
- Pentru ce sunt florile?
- Nicio ocazie. Mă gândeam că ţi-ar plăcea.
- Îmi plac. Acum să mergem! Lui Seth nu îi plac întîrziaţii.
După aproape zece minute am ajuns la casa lui Seth. Gemma ne-a întâmpinat veselă, că de obicei. Ceea ce mi s-a părut bizar era faptul că Harry şi Seth nu s-au certat iar în schimb au râs. Ciudat. Stăteam la masă toţi patru. Harry era în dreapta mea, Seth şi Gemma stăteau în faţa noastră. După câteva glume spuse şi mai multe înghiţituri de vin Harry s-a ridicat în picioare. Nu ştiam ce face. M-am uitat la Gemma şi Seth care chicoteau încontinuu. Harry a venit şi mi-a luat mâna întra lui şi m-a făcut să mă întorc cu faţa înspre el. S-a aşezat în genunchi şi a scos din buzunar o cutiuţă mică, neagră. Sper că nu este ceea ce cred eu că este.
- Ştiu că abia ne-am împacat, dar te iubesc foarte mult şi nu vreau să te pierd. Eşti cel mai bun lucru care mi s-a întâmplat vreodată. Debhora Sage Reed, îmi faci onoarea de a te căsători cu mine?
- Eu...
Pam pam pam.. Tobele vă rog..Harry o cere de soţie pe Debby.. Oare ce va spune? Va accepta sau nu? Comentaţi şi spuneţi-mi ce credeţi. Nu mă supăr dacă şi votaţi. Glumeam.. Sau nu... Amyway. Vă las în suspans. Love ya guys! :3
CITEȘTI
Mirrors H.S.
FanficCe se intampla cand viata iti da peste cap toate planurile de viitor? Debby Reed este o fata normala, cu o familie nu prea unita. Cand ea il intalneste pe Harry problemele incep sa apara. Oare relatia cu Harry va continua? Vor reusi ei sa treaca p...