Capitolul 15 - You and i

75 3 0
                                    

Harry's pov:

I-am spus că o iubesc. Nu o pot lăsa să plece şi acum. Nu voi mai face aceeaşi greşeală din nou.

S-a oprit din mers şi s-a întors. Acum eram faţă în faţă.

- Debby, spune ceva!

- Dacă mă iubeşti atunci unde ai fost atunci când prietena mea a murit? Unde erai când Kendall m-a călcat în picioare? Unde erai când am avut nevoie de tine? Huh? Iar acum vii de nicăieri şi îmi spui că mă iubeşti? Harry , dragostea nu e o joacă, dar se pare că aşa o vezi tu. Aş minţi dacă aş spune că nu te-am iubit...Din păcate e trecutul. Pa Harry! Mi-a făcut plăcere să te văd!

- Nu pleca! ŞTIU CĂ AM GREŞIT! Ştiu! Dar la naiba, te iubesc! A trebuit să te las să pleci! De ce nu înţelegi că tot ce am făcut a fost totul pentru tine?

- Dacă ai fi făcut totul pentru mine atunci de ce m-ai lăsat să plec în acea noapte? De ce nu ţi-ai dat silinţa să fim un cuplu? De ce? Acum vii cu scuza că ai făcut totul pentru mine! NU HARRY TU AI FACUT TOTUL PENTRU TINE! Eu nu eram în acea ecuaţie. Vroiai să te salvezi de acea m-ai lăsat să plec! Dacă ţi-ar fi păsat acum nu am fi stat şi ne-am fi certat în mijlocul New Yorkului!

- Bine pleacă! Oricum nu am nevoie de tine. Exact cum ai zis totul ţine de trecut, nu Debhora?

- Şi faci aceeaşi greşeală din nou.

Şi-a întors spatele şi a plecat. La naiba cu mine şi cu orgoliul meu! Nu o pot lăsa să plece!

Am început să alerg după ea.

Din perspectiva Debhorai:

Iar a renunţat. Iar s-a dat bătut. Credeam că e schimbat. M-am înşelat, iar acum iată-mă singură pe străzile New Yorkului, plângându-mi de milă pentru bărbatul pe care îl iubesc. Din nefericire eram încălţată în pantofi cu toc iar picioarele mă dureau. Partea bună este că mai am puţin şi ajung acasă. Yohoo. Iar îmi petrec o noapte din viaţă singură pentru că Seth s-a mutat cu Gemma. În spatele meu se auzeau paşi. Sunetul era din ce în ce mai puternic. Nu vroiam să mă întorc pentru că îmi era cam frică. Am început să merg din ce în ce mai repede dar sunetul pantofilor din spatele meu se accentua. Deodată cineva mi-a apucat braţul cu putere făcându-mă să mă întorc cu faţa spre individ. Nici nu am apucat să îmi revin din şoc când buzele acelui străin erau peste ale mele....

Suspans.. :)) scuze pentru aşteptare dar am fost cam ocupată. Mâine vii reveni cu un nou capitol. Love ya ♡ ♡

Mirrors H.S.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum