Capitolul 2 - Întâlnire neaşteptată

134 7 0
                                    

Din perspectiva Debhorai :

În timp ce ne plimbam prin parc l-am văzut pe prietenul lui Avery sarutandu-se cu altă fată..Avery stătea lângă mine cu ochii plin de lacrimi. Uffff.. Nu îmi plăcea să o văd aşa. Stiam că nu ar fi trebuit să îl ierte. Era a doua oară când îi înşela încrederea. Seth a luat-o de mâna pe Avery şi s-a îndreptat spre maşină. Eu şi Blake am rămas pe loc.

Blake: Te gândeşti la ce mă gândesc şi eu?
Eu: Adica să o răzbunăm pe Ave? Atunci da.

Blake mi-a luat milkshakeul din mâna, pe care îl luasem mai devreme de la mall , s-a îndreptat cu paşi apăsaţi spre Andrew, fostul prieten a lui Ave, şi i l-a turnat în cap. Andrew era nervos dar ne-am răzbunat prietena.

În maşină

Avery stătea liniştită în faţă lângă Seth. Era tristă, dezamăgită. Mă durea să o văd aşa.

Eu: Ave nu ai nevoie de Andrew. Gândeşte-te că peste 3 zile îi vom întâlni pe idolii nostri.. Gândeşte-te la Niall.. E singur! Zâmbeşte!

Seth: Debby are dreptate. Uită-l pe prostul ăla. Nu ai nevoie de el.. Şi îl vei întâlni pe Neil-

Eu,A şi B : NIALL

Seth: Eu ce am spus?

Avery: Ştiţi ceva, aveţi dreptate nu am nevoie de Andrew.

Blake: Aleluia!

Seth: Acum putem să nu mai vorbim de ăia?

Eu: ăia au un nume , ratatule! App cum se numeşte fata cea norocoasa?

Seth: Gemma

Blake: Gemma şi mai cum?

Seth: Doar Gemma

Ave: Adică nu îţi cunoşti iubita? ciudat.....

Seth: Nu e iubita mea.. Adică o plac dar nu e iubita mea.. Încă !

Eu: Dacă spui tu...



Încă un capitol! De fapt e al doilea dar anyway! Mai târziu voi posta al treilea capitol! După cum vedeţi am făcut distribuţia .. Spuneţi-mi ce credeţi ! Love ya guys! App in dreapta este poza lui Blake :)

Mirrors H.S.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum