Cântece care m-au inspirat să scriu acest capitol. (dacă vreţi ascultaţi-le. Sunt în concordanţă cu povestea :)) ) :
- Top floor- Ed Sheeran
- Still- Daughter
New York. Oraşul care nu doarme niciodată.
Stăteam pe bancheta Range Roverului condus de Seth, bineînţeles, gândindu-mă la părinţii mei. Aveam atâtea întrebări : Oare sunt bine? Cum voi supravieţui fără ei? Ce se va întâmpla cu mine şi cu Seth? dar ceea ce mă frământă cel mai tare : De ce ei? Părinţii mei nu au fost perfecţi dar au încercat ca eu şi Seth să avem toate condiţiile. Maşina s-a oprit. Eram la spital.
Seth: Am ajuns.
Gemma şi-a încîlcit degetele cu ale lui Seth. Am pornit spre recepţie, aveam atâtea emoţii. Speram ca mama şi tata să fie bine.
Seth: Bună seara! Sunt Seth Reed şi din câte am înţeles părinţii noştri au avut un accident de maşină..
Asistenta: Seth şi Debhora , nu? Îl voi chema pe doctorul Gordon imediat el s-a ocupat de părinţii voştri.
Eu: Uite ce e cucoană, spune-ne AZI unde se află altfel-
Seth: Debby! Taci!
Asistenta: Camera 103 etaj 6
Eu: Mulţumesc.
Am pornit spre lift cu ceilalţi în spatele meu care erau vizibil şocaţi.
Odată ajunşi în faţa camerei 103 am îngheţat . Îmi era prea frică să intru. Deodată un bărbat înalt cu părul negru , destul de solid aş putea spune şi-a făcut prezenţa.
Dr. G.: Eu sunt doctor Gordon. M-am ocupat de părinţii voştri.
Eu: Poţi să tai din introducere şi să ne spui cum se simt?
Dr. G.: Ummm... Domnişoară Reed,domnule Reed îmi pare rău să va anunţ că părinţii voştri...ei bine... am făcut tot ce am putut..Îmi pare rău.
Simţeam cum pământul îmi fugea de subt picioare. Nu puteau fii...Nu..Nu ei.. Deodată am simţit cum picioarele mele cedează. Ultimul lucru pe care mi-l amintesc este că cineva m-a prins înainte să cad pe podeaua rece. Harry.
Soooooooooo...! Încă un capitol.. Yey. Mă scuzaţi că a durat atât dar ştiţi cum sunt ultimele săptămâni se şcoală trebuie să îmi măresc mediile, să învăţ.. Amyway următorul capitol s-ar putea să îl postez duminică. Nu promit! şi app Love ya guys! :*
CITEȘTI
Mirrors H.S.
FanfictionCe se intampla cand viata iti da peste cap toate planurile de viitor? Debby Reed este o fata normala, cu o familie nu prea unita. Cand ea il intalneste pe Harry problemele incep sa apara. Oare relatia cu Harry va continua? Vor reusi ei sa treaca p...