30 Facts About Me

860 54 20
                                    

Saya tahu, ramai yang tertanya tanya siapa saya #yelahtu. Dah tu letak gambar profile separuh je. Kenapa tak letak penuh? Jawapannya.. suka² I lah. HEHE✌.

But its ok. Saya akan tulis 30 fakta tentang saya yang memang tak boleh ubah. Saya tak suka tulis panjang². So, don't worry babe #wink. Nak tahu ke tak, itu hak korang ^^

...🍃🍃🍃...

1 Nama sebenar saya, arwah atuk saya yang letakkan.

2 Saya tidak suka orang bercakap kuat. Lagi² orang tu duduk di bersebelahan dengan saya. Memang nak mati cepatlah.

3 Saya suka sorang² di rumah.

4 Saya tidak suka disuruh.

5 Saya digelar oleh 3 adik saya sebagai kakak yang garang. Tapi secara jujurnya, saya tak pernah pukul dorang.

6 Saya anak kedua dari lima beradik.

7 Tinggi 168. Berat 47.

8 Saya pemalu.

9 Hobi saya menari.

10 Saya suka hujan.

11 Saya tidak suka kalau rumah saya terlalu cerah dan cahaya matahari masuk.

12 Setiap hari saya akan ketawa dengan kawan² saya di sekolah.

13 Saya tidak suka orang memuji saya kalau saya melakukan sesuatu.

14 Saya tidak pernah bercinta. (Suka hati nak percaya ke tak) NO CRUSH✌

15 Saya suka action movie seperti iron man, star wars, the avengers, transformers and more.

16 Cite kartun yang paling saya suka ialah The Amazing Awang Kenit, Ejen Ali dan Boboiboy.

17 Saya tidak suka kalau orang bising.

18 Saya suka menulis.

19 Matapelajaran yang paling saya suka BI.

20 Saya paling benci kalau orang sepahkan ruang tamu.

21 Saya mudah menangis.

22 Tandatangan saya paling dibenci oleh kawan² saya.

23 Saya paling rapat dengan ibu saya. Saya juga selalu bergurau dengannya.

24 Saya suka menghabiskan duit kakak saya✌

25 Saya ada 3 orang kawan yang paling rapat dan tahun depan kami akan jadi senior. Yahooo!

26 Saya tidak suka guna comforter masa tidur walaupun cuaca sejuk. Entahlah, rimas.

27 Saya takut tengok orang terluka.

28 Saya suka kereta BMW S3 dan Audi.

29 Warna kesukaan hitam.

30 Kpop idol yang paling saya suka, Apink, Exo, Snsd, Bts, Victon and Twice.


Itulah 30 fakta yang saya dapat kongsikan.

#MASHIE에이핑크

Tuesday
13.12.2016

[C] Big Family 대가족 (MALAY) Where stories live. Discover now