barus_125 - Wild Rose! [SK]

51 7 2
                                    

Chtěla bych se omluvit, že dlouho nebyla recenze. Pokud o to stojíte, můžu vám povyprávět, jak jsem měla málo času, ale snad to nebude nutné :). Každopádně pojďme na to.

Rychlé informace:
Jméno: Wild Rose!
Autor/ka: barus_125
Počet kapitol: 52 (nedokončeno)
Přibližná délka kapitol: prvních dvacet - 300-500 slov, zbytek 1000+
Žánr: Romance
Bonusová slova autorky (zajímavost): /

1. Cover a anotace

O coveru si myslím, že je zajímavý, hezký a zároveň nijak přeplácaný.  K příběhu sedí, všechny nápisy jsou čitelné (i když mohly být větší), nemám s ním žádný velký problém. Možná jenom malá drobnost - je vidět, že má hlavní hrdina (??) useklé vlasy a celkově by možná chtělo si prohrát s tím, aby do sebe obě postavy lépe zapadaly. Ale jak jsem řekla, rozhodně by u mě prošel.

Anotace sice není nijak hvězdná, ale budiž. Možná by to trochu chtělo prodloužit a napsat tak, aby to více vypovídalo o příběhu. Vždyť zápletku máme, proč se s ní nepochlubit?

2. Zápletka

Jak jsem již zmínila, máme zápletku. (Hurá!) Sice možná jednu z těch běžnějších, ale i tak celkem hezkou. A ačkoliv tohle píšu s relativním odstupem, pamatuji si ji, za což opravdu velké plus. Sice moc nemusím příběhy s mafií (protože pokud nejsi mafiánka, pravděpodobně píšeš nesmysly), ale zajímá mě, kdo vlastně je a proč si nic nepamatuje. Rozhodně plánuji číst dál.

3. Postavy

Já tomu skoro ani nemůžu uvěřit. Hlavní hrdinka má více než náznak charakteru, hlavní hrdina taky. Možná by to chtělo trochu více propracovat některé další postavy (alespoň ty, se kterými máš nějaké plány), ald. Jinak je podle mě všechno ok.

4. Pravopis a stylistika

Opět narážíme na problém, neumím slovensky. Takže se můžu jenom domnívat, kde byly chyby, ale oficiálně nemůžu vytknout nic.

Ke stylistice můžu dodat pouze to, že občas se objevily drobné nedostatky (ano, kvůli tomuto odstavci jsem celý příběh pročítala znovu), ale nic tak strašného, abych ti tady za to musela nadávat. I přes ně se mi to četlo dobře a velice rychle.
A co se týče sexuálních scén, byly tam, ale dalo se to přežít. Navíc ani pro příběh nebyly zbytečné, tak co víc si přát?

5. Celkový dojem a zhodnocení

A je to tady! Oficiálně můžu prohlásit, že tato rybička nemá žádné větší zdravotní vady. Ačkoliv je to druh, který se do mého akvária moc nehodí, pokud vás něco takového láká, klidně ji můžete zkusit.

Už jenom zbývá se omluvit @ElleJakobson za to, že její slíbená recenze pořád není z důvodů, které později určitě osvětlím. Teď si užijme tento krásný a pozitivní zážitek.

Tak zase příště u další recenze

Káťa ^^ (OneLittleUnitato)

PS. Všechny názory je nutno brát s rezervou, jsou to opravdu jenom moje názory a rozhodně se nepovažuji za neomylnou :).
I když si myslím, že tentokrát to nebude nutné :).

Akvárium [otevřeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat