**
Chanyeol Baekhyun'un evinden çıkarak üzerini düzeltti. Olabildiğince hızlı arkadaşlarının yanına gitmek için hızlı hızlı yürüyordu. Yarım bırakılmış inşaata geldiğinde karanlıktan ona doğru gelen gölgeleri gördü."Neredeydin?" Chanyeol gülerek ona sinirle bakan Chen'in saçlarıyla oynadı.
"Bugün mutlu günündesin sanırım Chen?"
Lay de ona yaklaşarak büyük kulaklarını tuttu.
"Gerçekten, neredeydin Yoda'm? Sana söylememiz gereken bir şey var."Kyungsoo somurtkan bir şekilde Chanyeol'a vurdu.
"Sizce nerde olabilir? Tabii ki de şu küçük, aptal polisin yanındaydı.""Hey-"
"Burada boka batmış durumdayız Yeol! Senin şu sevgilinle yiyişmenden daha önemli işlerimiz var!"
"Sesini yükseltme Soo. İlk olarak evet; küçük, aptal polisin yanındaydım. İkinci olarak, o benim sevgilim değil."
"Onu aramıza aldın! Soyguna geldi, Tanrım, bir polisi soyguna getirdin!"
Chen gülerek Chanyeol ve Kyungsoo'nun arasına girdi.
"Hey, onu getirmesini ben istedim..."Chanyeol başını sallayarak Kyungsoo'yu itti.
"Baekhyun polis olabilir ama korkağın teki. Hiçbir şey yapmayacak."Kyungsoo ona kızmayı bırakarak Chen'e döndü.
"Onu çağırırken senin aklından ne geçiyordu?!""İşimize yarayacak. Güvenin bana."
Lay sonunda herkesi susturmak için elini çırptığında ses boş duvarlardan yankılandı.
"Millet, önemli bir sorunumuz var, hatırladınız mı?""Ne sorunu?"
Kyungsoo tekrar ona soru soran Chanyeol'un üzerine yürüdü.
"Küçük polisle oynaşmaktan bize biraz zaman ayırabilseydin, neredeyse öldüğümüzü görürdün!""Sen o boyunla çok olmaya başlıyors-"
"Millet, bir sakin olun!" Chen onları durdurmaya çalışırken Chanyeol yine de Kyungsoo'nun üzerine gitmişti. Lay de onu tutarak yavaşça yanağını tokatladı.
"Sakin ol Yoda'm..." Ardından Kyungsoo'ya döndü. "Sen de sakin ol Mutant Penguen'im."Chanyeol sinirle nefesini vererek duvara yaslandı.
"Bunlarla uğraşamam, neler oluyor anlatın."Kyungsoo ceketini düzelterek ona baktı.
"Gölge peşimizde."Chanyeol'un gözleri büyürken aldığı nefes boğazında kalıyordu.
"Gölge'ye nasıl ve neden bulaştınız?""Aptal Chen yüzünden oldu!" Chen teslim olur gibi ellerini kaldırarak güldü.
"Paraya ihtiyacım vardı!"
Chanyeol baygınca onlara baktı.
"Şaka yapıyorsunuz, değil mi?""Hayır, işte senin salak sevgiline şu an ihtiyacımız var."
"Nasıl?"
"Hapishaneden silah almamız gerekiyor."
"Ah, hala şaka olduğunu umuyorum?"
Kyungsoo onları iterek konuşmalarını böldü ve kaşlarını çatarak etrafa baktı.
"Aynen şöyle yapacağız, sen o çocuğun tek başına nöbete kaldığı bir günü öğreneceksin, o gün gidip silah kaçıracağız.""Ondan böyle bir şey isteyemem, o kadar da aptal değil. İzin vermez."
"O zaman izin alma, oyala! Sevişin, bir şeyler yapın ne bileyim?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARRESTED ||CHANBAEK
Fanfiction"Seni sevdiğimi söylememi istiyorsan beni öldürmen gerekecek, çömez." "İyi. O zaman seni öldüreceğim."