Baekhyun duvara yaslanıp mahkumları izlemeye başladı. Yarım saat sonra onlar içeri geçti ve D bölümü dışarı çıktı. Chanyeol kollarını kaldırarak esnedi ve yanındaki adamla konuşmaya devam etti. Baekhyun ikisinin gülüşmesini izlerken kaşlarını çattı.
Şapkasını düzelterek yanlarına gitti.
"Herkes uğraşacak bir iş bulsun, sohbete son verin!"Chanyeol'un yanındaki sarışın adam rahat bir şekilde ona baktı.
"Üniformanın seni çok seksi gösterdiğini biliyor muydun?"Chanyeol ve Baekhyun aynı anda şaşkınlıkla kaşlarını kaldırıp adama baktılar. Baekhyun bir adım geri gittiğinde Chanyeol güldü. "Bence de."
Baekhyun gergince arkasını döndü.
"Sehun!"Sarışın adam ona doğru yaklaştı.
"Babacığını mı çağırıyorsun?"Baekhyun kendini ezik göstermeye bir son verip elini kemerine attı ve şok silahını aldı.
"Bir kelime daha etmeyeceksin.""Sen onu kullanmayı biliyor mus-"
Baekhyun gözlerini kapatıp cihazı adama uzattı ve açma tuşuna bastı. Sarı saçlı adam olduğu yerde titredi ve yere düştü.
Chanyeol gözlerini kırpıştırarak Baekhyun'a baktı. Bunu yapabileceğini düşünmemişti. Baekhyun da ellerinin gerginlikten titrediğini fark ettiğinde belli etmemek için dikkatini yerdeki adama verdi.Ayağıyla yavaşça onu itti ve ona bakan mahkumlara döndü.
"Giderken şunu da alın."Herkes ona şaşkınlıkla bakarken arkasını döndü ve içeri girdi. Adamın nefes aldığını anladıktan sonra rahatlamıştı ve umursamaz bir şekilde davranmıştı.
Tuvalete gidip yüzünü yıkadı ve aynaya baktı.
Küçük yüzünü, narin vücudunu ve bu korkusunu düşündü. Asla gerçekten bir polis olamayacaktı. Zararsız bir şok silahını bile kullanırken korkudan ölecek gibi hissediyordu.Tuvaletten çıkmasıyla dışarıya koşturan polisleri görmesi bir oldu. Onlarla birlikte bahçeye koştuğunda yerde yatan güvenliği gördü. Panikle etrafına bakındı. Jongin ağır adımlarla Baekhyun'un yanına yaklaştı.
"Bahçe nöbetinde bahçeyi bırakıp gitmek mi?!"
"E-efendim.. Ben..."
"F koğuşu dışardayken böyle bir şey yapsaydın Baekhyun?!"
"Kim... Kimin kaçtığını bilm-"
"Park Chanyeol kaçtı tabii ki! Buna inanamıyorum!"
"Ne?"
Baekhyun hayal kırıklığıyla bahçeye baktı. Chanyeol'un onu böyle küçük düşürecek bir şey yaptığına inanamıyordu. "Bu günlük evine git. Byun Baekhyun."
"Ben... Ben gerçekten özü-"
"Çıkabilirsin."
Baekhyun daha fazla uzatmadan arabasına bindi ve eve gitti. Kapıyı açarken gözleri dolmuştu. Chanyeol'a sinirliydi. Onu gördüğünde öyle bir kızacaktı ki-
Kapıyı açtığında içeriden gelen gitar sesiyle nefesini tuttu. Evinde biri vardı.
Cebindeki silaha sarıldı ve hızlıca sese doğru gitti.
Chanyeol'u gördüğünde bardaktaki son damla da taştı ve sinirle ona bağırdı. "Evimden çık!"Chanyeol başını kaldırdığında ona bağıran Baekhyun'u görmeyi beklemiyordu.
"Hey..?" Yavaşça gitarı kenara bıraktı ve ayağa kalktı. "Gitarın olduğunu görünce çalmak isted-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARRESTED ||CHANBAEK
Fanfic"Seni sevdiğimi söylememi istiyorsan beni öldürmen gerekecek, çömez." "İyi. O zaman seni öldüreceğim."