8-"İşaretimi Bekleyin"

3.3K 435 34
                                    

 ****
Chanyeol polis merkezinden çıktığında Chen aldıkları silahları kontrol ediyordu.

"Taramalı aldınız mı?"

"Tabii ki de aldık."

"Yavru Köpeğim gerçekten çok tatlı! Oyuncak bebek gibi çocuk."

Chanyeol gülerek Lay'e baktığında Chen omzuyla ona vurdu.
"Güzel öpüşüyor mu bari?"

"Kapa çeneni." ellerini saçından geçirip küçük bir kahkaha attı. "Çok iyi öpüşüyor."

"Yeol, Yavru Köpeğim'den hoşlanmadığına emin misin?"

Buluşma yerine yürürlerken biraz zamanları vardı. Chanyeol derin bir nefes alıp gökyüzüne baktı. "O... İlginç biri. Fazla iyi biri." Omuzlarını silkip gülümsedi. "Koşullar çok farklı olsaydı belki de bir şeyler olurdu. Ona uygun değilim."

"Saçmalama. Bence fena yakışıyorsunuz."

"Daha önce birlikte olduğum kimseye benzemiyor. Onun değişmesini istemiyorum ama benimle olmaya devam ederse değişeceğini biliyorum. Kötü yönde hem de."

"Öyle deme..."

"Ona nöbet hakkında yalan söylediğimde çok kötü hissettim. Neden böyle oldu bilmiyorum ama bu duygular hiç hoşuma gitmedi."

Lay parlayan gözlerle ona baktı ve uzanıp saçıyla oynadı. "Ondan hoşlanıyorsun."

"Bu bir şeyi değiştirir mi? Geleceğe baktığımda orada Baekhyun yok."

Lay sessiz bir kahkaha attı. "En azından bir gelecek görebiliyorsun."

İnşaat yerine döndüklerinde Chen poşetteki silahları yere döktü. Kyungsoo evden çıkarak yanlarına geldi ve hep birlikte yere oturdular.
"Kaç tane silah aldınız?"

"6 sanırım..."

"Güzel, Luhan ve Tao'yu alabiliriz."

"Tao tırsağın teki, bizi bırakıp gider."

"Başka seçeneğimiz yok."

Kyungsoo derin bir nefes alarak parmağıyla yere bir şeyler çizmeye başladı.
"Bakın, şöyle yapacağız. Lay adamları aramadı bu yüzden buraya gelecekler. Çocuklar silah sesine burada toplanacağı için ben sabah gidip onlarla konuşacağım."

"Ordan birkaç kıza ihtiyacımız var. Jinsil de gelebilir."

"Jinsil burada bekleyemez, çok yaşlı. Ben halledeceğim kimin geleceğini, vurulma ihtimalimize karşı."

Lay mutsuz bir şekilde ellerini kaldırdı.

"Konuşarak halledemez miyiz?"

"Evet Lay, istersen onlara çikolata ve çiçek de alalım."

Chen gülerek Lay'e vurdu.
"Bu çocuk nasıl bizim yanımıza bulaştı?"

"İyi ki güzel silah kullanıyor."

Kyungsoo ellerini kaldırarak onları susturdu ve hafifçe öksürdü.
"Her an gelme ihtimallerine karşı silahlarınız belinizde kalacak. Geldikleri zaman ben işaret vermeden asla ateş etmeyeceksiniz. Duydunuz değil mi? İşaretimi bekleyin."

"Sonra ne yapacağız?"

"Biz adamlarla çatışırken Lay inşaatın tepesinden Gölge'yi vuracak."

"Bunu yapabilir mi?"

"Tabii ki yapabilir, keskin nişancı sonuçta. Değil mi Lay?"

"Ben... Uzun zamandır birini vurmadım..."

ARRESTED ||CHANBAEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin