16-"Sehun?"

3.3K 422 106
                                    

"Bugün benimle kal."

Baekhyun korkakça ona teklif sunduğunda Chanyeol onu üzerinden kaldırdı.
"Olmaz. Orada bana ihtiyaçları var."

"Eh, benim de sana ihtiyacım var."

"Şöyle şeyler söylemen... Adil değil."

Baekhyun onu ikna ettiğini fark ettiğinde Chanyeol'un hırkasını tutarak üzerine çekti. Elini onun saçlarının arasında gezdirmeyi, dudaklarını sömürmeyi, büyük kollarının arasında durmayı, en çok da onun sıcaklığını içinde hissetmeyi özlemişti.

Şu an ikisinin de kıyafetlerini ışık hızıyla çıkarıp atması sadece birkaç cümleye bağlıydı. Baekhyun bunu hissedebiliyordu.

"Seni... Hissetmeyi özledim, Chanyeol."

Chanyeol son cümleyle derin bir nefes alarak Baekhyun'un üzerine çıktı ve tişörtü hızlıca üzerinden sıyırdı. Baekhyun da onun kazağını çekiştirerek kenara attığında gülümsedi.
Chanyeol bir taraftan Baekhyun'un kemerini açarken diğer taraftan da kafasını boynuna gömmüş, beyaz tenin üzerine mor lekeler bırakıyordu.

Baekhyun ağzından kısık sesli bir inleme bırakırken ikisi de üzerlerindeki kumaşlardan kurtulmuşlardı.
Chanyeol özlediği düzgün, beyaz kalçayı kavrayıp kendine çektiğinde hazır olup olmadığını umursamadan kendini içeri itti.

"Chan-!"

Baekhyun ellerini Chanyeol'un gür saçlarına daldırarak iyice kendine çekiyordu.
"Daha... Hızlı..."

Chanyeol onun hızlıca inip kalkan göğsüne bakarken çapkın bir şekilde gülümsedi. Kaslı olmasına rağmen narin görünen göğsünün ulaşabildiği her noktasına öpücük bırakmaya başladı. Baekhyun ona daha fazla yer açmak için sırtını bir yay gibi gerdiğinde Chanyeol sertleşmiş göğüs ucunu ısırdı.

Baekhyun bu sefer normalde olduğundan daha gürültülüydü. Yine de, inlemeyle karışık Chanyeol'un adını bağırması hiç de rahatsız etmiyordu.

Chanyeol sona yaklaşırken eğildi ve Baekhyun'un kendi kendine ısırmaktan kızarmış dudaklarını sertçe öptü. Kendini Baekhyun'un içine bırakarak derin bir nefes aldı ve yanına uzandı.

"Sen..." Chanyeol cümlesini tamamlamadan gözlerini Baekhyun'un üzerinde gezdirdi.
"...Çok güzelsin."

Baekhyun terlemiş saçlarını geriye attı ve gülerek kafasını Chanyeol'un omzuna yasladı.
"Sen de öyle."

Bir süre öyle kaldıklarında Chanyeol büyük ellerini Baekhyun'un saçlarına daldırdı ve oynadı.
"Duşa girelim mi?"

"Birlikte mi?"

Chanyeol başını sallayarak ona elini uzattı. Birlikte dar duşakabine girdiklerinde Baekhyun suyu ayarlarken fıskiyeyi Chanyeol'a tuttu.

"Hey! Tanrım, Baekhyun! Soğuk!"

Baekhyun gülerek suyu ısıttı. Duşlarını aldıktan sonra Baekhyun ona pijama götürürken Chanyeol önceki kıyafetlerini giyiyordu.

"Gidecek misin?"

"Tabii ki gideceğim."

"Hayır!"

"Ne hayır?"

"Kalmanı istiyorum!"

Chanyeol gülerek Baekhyun'un yanağını sıktı.
"Sonra görüşürüz."

Chanyeol'u gitmeden önce kendine çekerek öptü ve ıslak saçlarıyla binadan uzaklaşmasını izledi. Baekhyun bu anı daha farklı hayal etmişti. Birbirlerine duygularını açmışlardı- yani en azından Baekhyun doğrudan söylemişti- hiç olmadığı kadar duygulu bir şekilde birlikte olmuşlardı ve Baekhyun bu günü onun kolları arasında uyuyarak bitirmek isterdi.

ARRESTED ||CHANBAEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin