"Sakin ol, onu göreceksin." Lay onun koluna girip eve soktuğunda Baekhyun nefes almayı unutmuş olabilirdi. Kalbinin çarpıntısını duydukça gülümsüyordu. Lay onu geniş bir odaya soktuğunda koltukta uzanan büyük bedeni gördü."Chanyeol!" Lay'i hafifçe itti ve koşarak koltuğun yanına çöktü. Chanyeol kaşlarını çatarak kapalı olan gözlerini araladı. Büyük siyah gözleri odanın etrafına bakıp Baekhyun'un üzerinde durduğunda Baekhyun yavaşça gülümsedi. Chanyeol ciddi anlamda çökmüş görünüyordu, ten rengi birkaç ton açılmıştı ve çok zayıflamıştı. Saçlarındaki canlılık ve gözlerindeki parlaklık gitmişti.
Baekhyun korkakça elini uzattı ve yanağına dokundu.
"Hey..."Chanyeol sanki onun gerçek olup olmadığını anlamak istermiş gibi gözleriyle Baekhyun'u boydan boya süzüyordu. Lay ikisinin karşısındaki koltuğa oturduğunda Chanyeol gözlerini ona kaydırdı.
"Bak sana kimi getirdim Yoda'm!"
Chanyeol gözleriyle masanın kenarında duran su şişesine baktığında Baekhyun şişeye uzandı. Bir eliyle hafifçe Chanyeol'un kafasını yukarı kaldırdı ve şişeyi dudaklarına götürdü.
"İyi görünüyorsun."Chanyeol suyu içtikten birkaç dakika sonra derin bir nefes aldı.
"Baekhyun..."Sesi çıkmasa da Baekhyun adını onun ağzından duyduğunda gülümsedi. Gözlerini ondan kaçırarak Lay'e döndü.
"Burada kalması doğru mu?""En iyi otelimiz burası." Lay alayla etraftaki yıkık evleri gösterdi.
"Benim evimde kalabilir."
"Fena fikir değil..." Onay almak ister gibi ikisi de Chanyeol'a döndüğünde Chanyeol tekrar gözlerini kapattı. Çok yorgun olduğu her halinden anlaşılabiliyordu. Baekhyun elini büyük ellerin içine yerleştirdi.
"Burda kalmak istiyorsan bir kez, benimle gelmek istiyorsan iki kez elimi sık Chanyeol."
Bir süre onu duyup duymadığını anlamak için bekledi. Ellerinin kıpırdadığını hissettiğinde merakla ona baktı.
Bir. İki.
Baekhyun gülerek başını salladı ve Lay'e döndü.
"Götürüyorum. Yürüyebilir mi?""Yeni yeni kendine geliyor..Yürüyemez. Bekle." Lay içerden tekerlekli sandalye getirdi ve Chanyeol'un üzerindeki yorganı açtı. Yorgan gittiğinde sol kolundan beline kadar alçı ve sargıyla kaplı olduğunu gördü.
"Tanrım..."
"Bir de bana sor." Lay gülerek Chanyeol'a destek verdi ve sandalyeye oturttu. Birlikte Baekhyun'un arabasına doğru gidip Chanyeol'u arka koltuğa yatırdılar.
"Yoda'ma iyi bak."
"Bakacağım." Arabayı sarsılmaması için yavaş yavaş sürerek evinin önünde durdu. Katlanmış haldeki tekerlekli sandalyeyi açtı ve Chanyeol'u zor da olsa kaldırıp oraya oturttu.
Arabayı sürmeye başladığında dönüp dönüp Chanyeol'a bakıyordu.
"Ben... İyiyim... Önüne bak.."Chanyeol zorlukla konuştuğunda Baekhyun kafasını salladı. Olabildiğince hızlı bir şekilde kendi evine sürdü. Chanyeol'u büyük bir özenle sandalyeye oturttu ve asansöre bindi. Evinin olduğu kata geldiklerinde Baekhyun hızlıca kapıyı açtı.
"İki saniye bekle. Sadece iki saniye."
Baekhyun hızlıca odasına girdi ve büyük yatağının üzerine pofuduk bir yorgan serdi. Dolapta duran tüm yastıkları düzenli bir şekilde yerleştirip Chanyeol'a döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARRESTED ||CHANBAEK
Fanfiction"Seni sevdiğimi söylememi istiyorsan beni öldürmen gerekecek, çömez." "İyi. O zaman seni öldüreceğim."