-21- (Acı Gerçekler)

22 6 0
                                    

MULTIMEDIA: Mia, thad ve jeremy'nin bulundukları ufo.
___Mia___
Bu bölümü Duygusuz_kadin_'a ithaf ediyorum.
***
Arkadaşlar umarım bu bölümü seversiniz. Biraz treni rayından çıkardım. Ama olsun. Geçmişten bir kesit yayınladım. Ve hikaye de koydum. Bence çok güzel oldu. İyi okumalar...
****
"Planı anladınız değil mi? Mia... Jeremy... Anlamadınız değil mi?" dedi thad. Anladım, ama jeremy... O nasıl bir yüz ifadesi tanrım!😂😂😂😂😄

"Lan jeremy... Anlamadım tmm da neden uyuyorsun sivri zeka? En azından ağzını kapat da salyan plana akmasın!" diye dürttü. Allahım manda mübarek uyanmıyor ki?

"Lan amip beyinli öglena!!!! Uyansana lan... Bak kime diyorum hala uyuyor!" dedi thad. Dur dur... Bir piçlik yapasım geldi. thad'e işaret parmağımı ☝şeklinde dudaklarıma götürüp 'sus' işareti yaptım. O da ' ne oluyor' bakışı attı. 'izle ve gör.' bakışı attım. Yavaşça ayağa kalktım. Uyuyan güzel 'i arkasına yasladım.

"Buzlu bir su alsan olur mu thad?" dedim. O da piç smyle yapıp çıktı. Geri geldiğinde yanında antony vardı. Ve buzlu su da getirmişti. Bir genç olarak biz bu tip piçlikleri yapabiliriz. Hem de çoook eğlenceli oluyor.

"Antony gel masayı çekelim." dedi thad. Yo yo yooooo!

"Tmm thad." dedi antony. Çekerken masanın üzerindeki yazıları gördü. Çektikten sonra planı eline aldı.

"Bu..."-thad ve bana hızlı hızlı bakti-" Bu nedir?" dedi. Eyvah!!! İşte şimdi bittik.

"Ya antony... Şey..." dedi thad. Yakalanacağız şimdi.

"Biz bu koca ufo yu gezmek istedik. Hep aynı yerde durmaktan sıkıldık. Zaten sana da diyecektik. - Adı 'niki' mi ne olan - bir uzaylıdan buranın planını istedik. Yani ne olabilir ki? Sonuçta burada bir 13 gün daha kalacağız. Bilmemiz gerekmez mi?" dedim. Hepsini bir nefeste söyledim.

"Peki tamam. Ama yanınıza bir kaç not defteri ve kalem alın. Yerleri yazarsınız. Yarın da tekrar siz gezersiniz. Size kart veririm hem." dedi antony. Çok mal bu cocuk. Eyvah o aklımızı okuyordu. Tmm.

"Arkadaşlar bu arada bizim başkanımız insanların düşüncesini gerekli olmadığında dinlemememiz gerektiğini söyledi. O nedenle şu aralar aklınızdan geçeni okuyamıyorum. Onun için özel iğne gerekir. Umarım kötü seyler düşünmüyorsunuzdur. Neyse hadi şakaya devammmm!!!!😜" dedi. Anlamıyorum ben bunu. Neyse. Hadi devam edelim...

Masayı güvenli bir yere çektik. Daha doğrusu çektiler. Zaten jeremy yi arkasına yaslamıştım.

"Kankalar... Plan şu:
Ben sert bir tokat atacağım. O sıçrayınca hemen buzlu su dolu kovayı onun üzerine boşaltacağız. Tabi bunları yapmadan önce onu bağlayalım ki düşmesin. Ya da tam tabir ile 'planın içine etmesin.'!" dedim. Sessizce kahkaha artık.
ben Jeremy nin karşısına geçtim bizimkiler de arkaya geçti ve koca kovayı tuttular. Ellerimle sayı yaptım.
✋...
✌+✌...
✌+☝...
✌...
☝...
Veeeeeee...

"Şlaaaap" diye ses çıktı Ben tokat atınca. Jeremy sıçradı. Yüzünün yarısında kırmızı bir şekilde benim elimin izi kalmış. Yazık.

"Mia? What the Fuck?" dedi. Şaşırdı. Bizimkiler bekliyordu. Ha anladımnmmmm.

"Sikicem lan seni... Miaaa..." Ha Ha Ha Ha...suyu döktüler... Nasıl çırpındı. Ha Ha Ha.

"Noldu jeremy? Kim kimi sikti?" dedim kahkaha atarken.

"Yalnız Mia bu anatomik olarak imkansız bir şey." dedi antony. Lan bu çocuk çok mantık taraftarı. Kendimi şu an türkiyede galatasaray taraftarlarının içinde fenerbahçeli gibi hissettim. Bu ne amk.

Seçilmiş Kişi... (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin