Multide Aras ve Deniz var...
İyi okumalar..Çarpan kişiyi düşünmeyi bırakıp koşmaya devam ettim. Aklıma dün olanlar geldi. 1 ay içinde ne çok şey yaşamıştım. Okulun sistemi değişmişti, Aras gibi bir hödük man ve yanında Ceyda çiyanı ile ne yazık ki tanışmış bulunmuş, üstüne Cihan manyağını görmüştüm. Neyse ki bir hödük man olsada bana yardım etmişti ve beni onun elinden kurtarmıştı. Bunları düşünerek 1 saat kadar koştum. Saatime baktığımda yedi olmuştu. Kumsaldan eve doğru ilerlemeye başladım. İlerlemeye devam ederken arkamdan bir ses yükseldi;
"Hey! Bir dakika durur musunuz? Hey!"
Noluyor be! Durup arkama baktım bir kişi arkamdan koşuyordu. Tekrar seslendi bana;
"Lütfen durun artık lütfen!"
Haydaaa! Bu nedir? Gelen geçen beni buluyor ya!
"Niye koşuyorsun bakim sen benim peşimden?" diye sordum kıza. Nefes nefese kalmıştı.
"Sen az önce kumsalda koşuyordun değil mi?" dedi bana. Kumsal deyince aklıma bana çarpan öküz geldi. Onu elime bir geçirirsem varya! Onu alır, asfalta yatırır,ellerini ayaklarını bağlar sonra da bir güzel üstünde tepinirdim. Bak ya yine sinirlendim! O hışımla kıza"evet nolmuş?" dedim. Kız korkmuş olacak ki hemen yüzünde bir korku ifadesi belirdi ve bir adım geri çekildi. Korkuttum galiba kızı! Aslında gereksiz bu sinir krizi. Abarttım ya! Hemen adını bilmediğim tatlış kıza "kusura bakma ponçiğim koşan bendim noldu bir sorun mu var?" dedim gülümseyerek.
"Ben senden özür dilemek için geldim. Kumsalda sana çarpan kişi bendim." dedi, sonra derin bir nefes alıp "özür dilerim"dedi. Ay canım ya çok tatlı bu! Uzatmanın alemi yok zaten. Bende önemli değil anlamında kafamı sallayıp göz kırptım kıza. Kız bana teşekkür edip gidecekken kızı durdurdum.
"Adın ne ponçiğim?" gülümseyerek baktı.
"Adım Rüya. Umarım tekrar karşılaşırız."dedi ve arkasını dönüp olduğum yerden uzaklaştı.Bende eve doğru yol almaya devam ettim. Yolda yürürken "vay be kıza bak ne azimli çıktı" diye söylendim. Sahiden öyleydi ama. Kız benden özür dilemek için peşimden koşmustu yahu. Sonra kıza öküz dediğim aklıma geldi ve çok utandım kendimden. Bende ondan özür dilemeliydim. Sonra aklıma bir fikir geldi. Madem bu kız bana kumsalda çarptı o zaman o da benim gibi kumsalda koşuyor. O zaman yarın sabah ondan özür dileyebilirim! İşte bunu çok iyi düşündün Deniz! Aferin kuzuma...
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
Eve doğru yürümeye devam ederken ayağım taşa takıldı ve son anda düşmekten kurtuldum. Al işte yine ben yine tehlike! Sabahın ilk saatlerinde bunları yaşadıysam kim bilir son saatlerinde başıma neler gelecek! Somurttum. Biraz daha yürüdükten sonra nihayet evime varabilmiştim. "Sonunda!" diye bir nida yükseldi içimden. Saate baktım 7:15. Hemen adımlarımı hızlandırıp eve girdim ve odama çıktım. Hemen çabucak bir duş aldım ve okul formamı giyip hızlı adımlarla salona indim. Annem ve babam sofrada kahvaltı yapıyorlardı. Hacer teyzede onlara çay servisi yapıyordu. "Günaydın ebeveynlerim ben çıktım" deyip evden çıktım. Kısa bir otobüs yolculuğundan sonra okula vardım.
Okula gittiğimde yine siyah porschesiyle Aras'ı arabasından inerken gördüm. Bu çocuk niye her seferinde böyle egom tavan durumlarında anlamıyorum. Ayrıca okulumda olmasından da nefret ediyorum .Burnu havada züppenin teki. Bunu kafama daha sonra takmaya karar verdim Yürürken yeşilin en güzel tonu olan gözleriyle baktığını fark ettim. Yalan yok gözleri çok güzeldi. Kendimi sanki hep o gözlere aitmiş gibi hissediyordum. İşte yine başlıyorduk. O gözlerin beni etkilemesine izin vermemeliydim. Evet buna izin vermemeliyim. Hem çiyan olsa da bir sevgilisi var bay hödük man'in. Evet Deniz şimdi bunu boşver ve eski haline dönmeye çalış! Bay sırıtık yine sırıtıp;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UZAKTAN
Teen Fiction🍃 Ben seni hep uzağımda sanarken farketmediğim bir şekilde çıktın karşıma.. Ben Deniz, gerçek aşkı hayallerimde yaşatırken meğer aşk uzaklardan bana geliyormuş.... Onun orman renginde olan yeşil gözleri ile karşılaştım bir anda ve o gözler...