OLAMAZ!!!!!!!!

49 1 0
                                    

Okul cikisi salona dogru yurumeye basladim. Onur yanimda degildi cunki son anda zeliha hoca ( drama hocasi ) onu cagirmisti. Bana sen salona git ben gelirim demisti. Bende yola koyulup salona girdim.

Fazla canim sıkılmıstı. Onur daha ortalikta yoktu. O ara telefonum calinca ( onemli hatirlatma zeynep numarasini daha onura vermedi) elimi cantama atip kim olduguna baktim. Arayan zeliha hocaydi. Telefonu hemen acip

"Buyrun hocam. Bir sey mi oldu?" dedim.

"Zeynep benim odama gelir misin?" dedi.

"Tabi hocam hemen geliyorum" dedim. Telefonu hizla kapatarak salondan cikip hocanin odasina dogru hizla ilerlemeye basladim. Odanin onune gelince kapiyi iki kere tiklatip iceri girdigimde onur ile yeni gelen cocuk karsilikli koltuklarda oturmus birbirlerine pis pis bakiyolardi. Beni gorunce ikside bana dondu. Onur bana ozur dileyen bakislarla bakiyodu sanki. Zeliha hoca beni gorunce

"Zeynep yeni sinif arkadasin Sahin

"Zeynep yeni sinif arkadasin Sahin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ile tanis" dedi. Eliyle yeni gelen cocugu isaret ederek. Ben ona o bana bakiyodu. Onur da pis pis oglana tabi. Hoca konusmaya devam etti.

"Zeynep yeni partnerin sahin. Onceki okulunda da hocasinin sag koluymus. Ayni senin gibi mukemmel bir cift olabilirsiniz. O yuzden haftayaki gosteride sahinle olucaksin" dedi. Nasil bir ifade sergiledigimi bilmiyorum ama ic felc gecirdigime yemin edebilirim. En sonunda konusabilmistim

"Hoca...mmm.. Ben partnerime alistim biz cok mukemmel oynuyoruz lutfen bunu bana yapmayin gercekten onura alistim. Gercekten bize bi sans verin. Yarin okul cikisi bizi bir kere izleyin olmaz mi?" dedim. Bunlari soylerken onuru yerinden kaldirmis ve elini tutmustum. Nasil bir durumda oldugumu anladiktan sonra elimi cekmeye calistim ama onur izin vermiyordu. Hocanin karsisinda el ele duruyorduk. Hoca bi bana bi onura baktiktan sonra elimize bakinca domates gibi olmustum. Ama onur cok rahatti.

"Tamam size bir sans daha veriyorum yarin okul cikisi nasil oynadiginizi izliycem. Ama eger en ufak bir hatanizi gorursem zeynep yeni partnerin sahin olur" dedi. Onur ve ben kafamizi adeta bir asker gibi salladiktan sonra hocadan izin isteyip odadan ciktik.

"Neden partnerinin sahin olmasina izin vermedin. Cunki ben yarin rezil olmak istemiyorum" dedi. Ona sinirli bir sekilde bakip

"Iyi o zaman benimle oynama seni kimse zorla oynatmiyo. Ha eger beni ve sahini ayni sahne icerisinde gormek istiyosan o ayri" dedim. Onur cok sinirlenmisti ama umrumda degil o beni uzerken ben neden onu uzemiyomusum. Ve garip bir yani ise ben onuru kiskandirarak sinirlendirmistim. Icimde ayni ilk gunki gibi kelebeker ucus ucus oldu. Onur hizla salona dogru yurumeye basladi.

Evet bu bizim ilk provamiz olacakti. Salona girdik ben rolumu ezberlemistim acaba onur ezberlemismiydi?

"Ezberledin mi?" dedim.

"Tabikide ezberledim. Ilk oyunum sonucta heyecanliyim" dedi. Bende ona guldum. Derin bir nefes cektikten sonra basladik

2 saat sonra...

"Onur yeter noglur karnim agridi. Noglur vallahi catliycam yaaaa!!!" dedim. Cunki onur iki saat boyunca rollerle alay etmis ustune usluk urfa sivesiyle okumustu. Ben bir yanda gulerken oda bir yanda guluyodu.

"Yarin sanirim son provamiz olucak" dedi uzgun uzgun. Bende bir anda gulusumu kesmistim

"Belki de ama kimbilir belki de yarin cok guzel oynuycaz. Son provamiz olsa bileee.... Senin az once yaptiklarin cok komikti" dedim. Koca bir kahkaha atarak. Onurda benimle birlikte guluyodu. Gulmekten salonda yuvarlanmaya basladik. Orta da bulustuk yanlis anlamayin bunu planlamamistik.

Birbirimize bakiyoduk. En son onur elini kaldirdi ve saclarimdan ayrilan bir tutam saci kulagima sıkıstirip

"Boyle daha duzgun" dedi. Otuz iki disiyle beraber. Ben kendimi toparlayip

"Hadi kalk eve gec kaldik" dedim. Oda kalkip basiyla onayladi. Onur her zamanki gibi cantami sirtina alip yurumeye basladi ve bende onu tabiki takip ettim. Okuldan cikip evin yolunu tuttuk. Yol boyunca cok fazla konusmadik. En sonunda her zamanki elimde kartopu yaparak onurun kafasina attim.

"E yeter artik sen fazla olmaya basladin" dedi. Beni kovalamaya basladigi sirada elimdeki diger bir kartopunu attim. Yuzu donuk oldugu icin yuzune geldi

"Ahhhhhhhhhh gozummm!!!!!" dedi. Ahh olamaz benim aptalligim cok kotu bisey yapmistim yine. Hemen arkami donup baktigimda diz cokmus yuzunu eliyle kapatmisti. Hemen yanina gidip bende diz coktum.

"Onur onur iyimisin ? Noglur bak cek elinide bi bakiyim. Gercekten ozur dilerim" dedim. Onur elini cektiginde gozleri cok fazla kizarmisti. Benimde gozlerim doldu hemen. Elini cekerken gozlerini oyle gorunce elini tutmustum. Gozlerine bakiyodum oda benim gozlerimin icine bakiyodu. Biz neden boyle olmustuk ne arkadas diyebiliyoduk birbirimize nede sevgili biz neydik be onur biz neydik? Onuru elimi tutup cok fazla sıkmısti. Canim yandigindan degil o boyle bana yaklasinca kalbim yerinden firlayacakmis gibi oluyodu. Bir gun bu oglan yuzunden kalp krizi gecirmekten korkuyodum.

"Biz neyiz boyle zeynep?" dedi. O da benim gibi dusunuyodu.

"Arkadasizz" dedim. Neden boyle yaptim ben simdi sevgiliyiz diye bagirmam gerekiyodu. Neden boyle oldu. Ama belkide en dogrusu buydu.

   Onur yerinden hizla kalkip yurumeye basladi.

   "Onur gozun cok kotu once bi hastaneye gitseydik damla filan aliriz" dedim.

   "Yok benim biseyim eve gec kalicaksiz yuru hadi" dedi. Ben tam bisey diyecekken onur elini kaldirarak beni susturdu. Evin yolunu tuttuk. Yol boyunca hic konusmadik. Evin ordaki caddeye girdigimizde

   "Zeynep numarani versene bu sayede haberlesiriz" dedi biraz cekinerek.

   "Tamam telefonunu ver." dedim. Telefonunu elime verdiginde kilifi vardi.

   "Sifreni yazsana" dedim.

   "aşık oldum" dedi.

   "Ne?" dedim. Onur kime asik olmustu. Onur gozumdeki korkuyu gorunce gulmeye basladi.

   "Ne guluyosun be?!!!" dedim.

   "Sifrem sifrem aşık oldum. Akilli senin aklin nerelere gitti acaba?" dedi. Biraz utanmistim. Ama yinede bu sifrenin bi anlami olmaliydi.

   "Neden boyle bi sifre tercih ettigini merak ettim" dedim. Sonra ona donerek aciklamasini bekledim

   "Sadece merak ettigini saniyodum" dedi.

   "Hayir bilmek istiyorum" dedim. Onur benim gozlerime bakarak konusuyodu.

   "Cunki asik oldum" dedi. Gozlerimin icine o kadar anlamli bakiyoduki. Bende diyesim geldi ama son anda kendimi topladim.

   "Kime?" dedim.

   "Sanane" dedi. Bana egilerek, yuzu yuzume o kadar yakindiki. Onur da suanda nefes almakta gucluk cekiyodu. Icimden "nedemek banane seviyorum ulan ben seni nedemek banane!!!!!!!" diyodum.

   " Tamam sifre mevzusunu kapatiyorum. Sende haklisin banane. Numarami kaydediyorum" dedim. Isim yerine gelince zeynep yazmayi dusundum ama onura ufak bi oyun oynamak istiyodum. Isim yerine bir kiz ismi yazmak istiyodum ve sonunda onla biraz oynamak. Anonim yazdim.

   "All yazdim sende benimkine yaz" dedim. Telefonumun sifresini girerek ona verdim. Oda numarasini yazip verdi. Bizim evin onune gelmistik.

   Iceri girdigimde zeynel pencerenin onunden sicrayip benim yanima geldi.

   "Ne isin var onurla" dedi.

   "Yalniz gelmem daha mi iyidi?" dedim. Odama dogru yurudum. Cok yorulmustum. Direk gozlerimi kapatip uyudum.

   Uyandigimda saat 22:00 di. Bir anda aklima onur geldi. Telefonumu cikarip onur yazan yere tikladim...

SEN KİMSİN ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin