OYUN BAŞLIYOR

56 2 0
                                    

   Son ders zili calmisti. Cok heyecanliydim cunki bugun onurla hocanin ve gicik sahinin onunde oyunumuzu oynayacaktik. Acaip heyecanliydim ayni zamand korku icindeydim. Korku icindeydim, onur eger basaramazsa ya da biz basaramazsak sahinle oynuyacaktim.

   "Hazır misin?" dedi. Ne zaman geldigini bilmedigim onur. Yuzune gulumsedim

   "Evet" dedim. Salona dogru hic konusmadan yuruduk. Kapiyi onur acip eliyle bana buyur isareti yapti. Iceri girerken nefeslerimizi tutmustuk. Zeliha hocayla sahini gorunce geri puskurduk. Bir birbirimize bakip gulduk. Dedim mi bilmiyorum ama onur cok guzel guluyo.

   "Evet hizlica baslayin" dedi. Bizde perdenin arkasina gecip heyecanimizi atmaya calistik. Onur yanima gelip elimi tutarak

   "Basaricaz" dedi. Gozlerindeki o isigi gorunce bende umutlandim. Bir anda ona sıkıca sarildim. Oda bana sıkıca sarildi. Bir birimizden ayrildik. Ilk role ben girdigim icin basladik...

   Onur o kadar guzel oynuyoduki. Bi de soyle bi durum vardi. Sanki bu hikaye bizim icin yazilmisti. O yuzden hic zorlanmiyorduk. Ve son sahne

   Onur eliyle belimi kavrayip beni kendine cekti. Bende sag elimi onun omzuna attim. Sol elimide koluna koydum. Onurun ela gozleri daha da cekici gelmeye baslamisti. Kalbim cok hizli atmaya baslamisti. Bu sahnenin sonunu sizde cok iyi biliyosunuz. Onurun agizindan o kelime dokuldu

   "Seni seviyorum" dedi. O kadar guzel soyliyoduki. Bir anda kucaginda bayilmaktan korktum. Bende karsilik verdim

   "Seni seviyorum" dedim. Onur yavasca bana yaklasti. Bende sag elimi caktirmadan agzimizin ortasina goturmeye basladim biliyosunuz her zaman oyle yapilir. Onur elimi optu bende dogal olarak elimi optum. Geri cekildigimizde onur guluyodu. Yavasca

   "Basardik" dedi. Bende cok mutluydum. Ama bi dakika hala ayni pozisyondaydik. Onurun eli belimdeydi. Onur bisey soyleyecekken bi alkis sesi duyarak kendimize geldik. Hoca ayaga kalkmis bizi alkisliyodu. Yuzumde utancla karisik bir gulumseme vardi. Sahin bize pis pis bakiyodu.

   "Bravo brova!! Beni kendinize hayran biraktiniz. Onur sen daha once oynamadigina emin misin?" dedi. Onur hocaya bakip evet anlaminda basini salladi. Birlikte guzel bir kahkaha patlattik. Sahin hocadan izin isteyip salondan cikti. Hocada bizi tebrik edip salondan ciktiktan sonra ben direk onurun boynuna atladim. Oda bana sıkıca sarildi. Suan nasil bir durumda oldugumuz umrumda degildi. Onurun kollarinda huzurluydum.

   "Biz kazandikkkk!!!!!!" diye bagirdim. Salon bos oldugundan sesim bir kac kez yankilandi.

   "Bunu kutlamaliyiz" dedi. Ona donerek
   "Tabi ki de bunu kutliycaz" dedim.

   Birlikte en sevdigim kafeye dogru yol alirken telefonum caliyodu. Baktigimda ANAM ariyordu. Telefonu actim

   "Efendim anne" dedim. Annemin derin soluklarini duydugumda sinirli oldugunu anladim.

   "Zeynep hemen eve gelir misin?" dedi.

   "Tamam hemen geliyorum" dedim. Onur bana nogluyor bakislari attigini gorunce

   "Annem hemen gelmemi istedi. Uzgunum baska zaman kutlayalim olur mu?" dedim. Onur biraz uzulmustu. Ama yapacak bisey yoktu. Annem sinirliydi her halinden belli oluyodu. Eve yuruyemeyecek kadar merakli oldugumdan bi taksi cagirdim. Onura baktim binecek gibi degildi.

   " Hadi" dedim.

   "Sen git benim biraz isim var" dedi. Gidip yanagina bi opucuk kondurdum. Bunu neden yaptigim hakkinda bi fikrim yoktu. Icimden gelmis ve uygulamistim. Onur da bana sıkıca sarildi. Bende ona. Bir birbirimize hic bir zaman neden diye sormadik belkide hazir olmadigimiz icindir. Ayrildiktan sonra taksiye binip eve gittim.

   Evin onune gelince adama parasini verip indim. Kapiyi caldim. Kapiyi zeynel acti. Yuzu asik gibiydi. Botlarimi cikarip yerine kordum. Salona girdigimde annem ve tanimadigim bir kiz koltukta oturuyordu. Kiz cok agliyordu. Bir anda nogoldu anlat bana diyip sarilmak istiyodum. Annem beni gorunce ayaga kalkti. Beni kolumdan tutup oturma odasina goturdu.

   "Anne nogluyo yaaaa?" dedim. Annem cok kotu bi durumda idi bisey soylemek istiyodu ama toparlayamiyor gibiydi. En sonunda

   "Zeynep Harun ( zeynep ile zeynelin babasi) ölmüs. Icerdeki kizda babanin kizi. Annesi bir anda beni aradi ve 'ben kanserim lurfen kizima bak. O sizi cok istiyo. Her zaman sizin gibi bi ailesi olsun istedi. Daha onceleri size ulasmak iistedi ama ben izin vermedim kizimi ezersiniz diye. Nazli sen cok iyi bi kadinsin. Zamaninda sana yaptiklarim icin ozur dilerim. Noglur bunun intikamini kizimdan alma o sadece kardesleriyle olmak istedin. Noglur ona bak' dedi. Ben cok dusumdum tasindim. Gunahsiz bir kiza bunu yapamazdim. Zeynel anne ben kardesimi sahiplenebilirim ama zaman ister dedi. Kizim sen nediyosun?" dedi.

   Ben ne diyecegimi bilemiyordum. Dilim tutulmustu. Yanlis anlamayin kizi yani kardesimi istemedigimden degil ama benim babam ölmustu her ne kadar bizi terk edip gitsede ben babama cok duskundum. Ama onu asla affedemem ve bu yuzden onun arkasindan aglamiycaktim. Anneme kararli bi sekilde donup

   "Ben de kardesimi sahiplenirim" dedim. Annem bana sıkıca sarilmisti.

   "Tesekkur ederim kizim" dedi. Salona tekrar donduk. Kardesim hala agliyordu. Gidip ona sıkıca sarildim o basta biraz sasirsada oda hemen bana sarildi. Kardesimdi o benim. Oda benim gibi igrenc bir babanin cocuguydu. Kaderimiz ayniydi. Onunla kim ister boyle bi babam olsun. Kardesimin adini hala bilmiyordum. Bu yuzden geri cekilip

   "Ben zeynep" dedim. Bana sulu gozleriyle gulumseyip

   "Bende zümrüt"

   "Bende zümrüt"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

dedi. Ne guzel bi ismi vardi. Ve tesaduf hepimizin ismi z ile basliyodu. Bu duzen hosuma gitmisti. Zumrute tekrar sarilip onu optum. Daha sonra zeynelde gelip bize sarildi.

   "Zumrut sende zeynep gibi inatciysan eger bastan kavgaliyiz." dedi. Zumrut ona bakip gulmustu. Zumrut bize benzemiyodu. Gozleri maviydi. Zeynel ona bakarak guldu.

   "Farkinsamisiniz bilmiyorum ama evde tek erkek benim. Iyi kadinlar hamamina dondu burasi" dedi. Tekrar koca bi kahkaha patlattik. Evet hakliydi evde tek erkek oydu.

   Zumrut benkm kardesimdi. Onu sonuna kadar korur kollarim.

 

SEN KİMSİN ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin