Onuru aradim. Bir iki kez diit dedikten sonra onurun sesini duydum.
"Aloo" dedi. Sesimi cikarmadim basta.
"Kime diyooommm orda biri var mi?" dedi. Daha fazla sinirlenmesin diye
"Onur ben zeynep" dedim. Bir anda hic ses gelmemeye basladi. Telefonu kapatti sandim ama hala acikti.
"Onur ordamisin?" dedim.
"Haa burdayim birden sok oldum kendini anonim diye kaydetmissin" dedi. Evet. Kendimi anonim diye kaydetmistim. Ona ufak bi numara yapacaktim ama belkide duyacaklarim beni uzucekti. Umarim anlamissinizdir.
"Iii...evet ben sadece tepkin komik olur diye dusundum" dedim.
"Ve hakli ciktim da" dedim. Gulmeye basladim.
"Gul bakalim sen gul intikanim aci olur benden soylemesi" dedi. Ama ben hala guluyodum.
"Kulakligini taksana" dedi. Nedenini sormadim taktim kulakligi
"Taktim" dedim. Karsidan bi sarki sesi gelmeye basladi. Bu sarkiyi daha once hic duymamistim.
"Bu kim?" dedim.
"Bilal sonses" dedi. Oglanin sesi cok guzeldi. Sarkiyi dikkatlice dinlemeye basladim. Sozleri soyledi
"Senden daha kıymetlisi var mı bu dünyada?
Sen varsan uyandırmasın kimse bu rüyadan
Al kalbim senin, dolmaz ki yeriiin
Mekanın cehennem olsaaa gelirim dönmem geri
Gel kırma beni beni..." sanki bana ozel soyleniyomus gibiydi. Ama en cok nakarati hosuma gitmisti"İki kelimemden biri sensin, düşünebilir misin beni sensiz?
Sana olan aşkımı bir görsen inanmazsın deli dersin.." sarkinin ikinci tekrarinda nakaratini kafama yazmistim. Bu yuzden bende sarkiya eslik ettim. Onurda bana katilmisti. Onurun sesi cok guzeldi. Sustum onu dinledim icten icten soyluyordu sarkiyi. Kendimi ozel hissetmistim. Bu sarkiyi en kisa zamanda indirmeliydim.Sarki bittiginde sessizlik olmustu. Ikimizde ne diyecegimizi bilmiyoduk.
"Begendin mi sarkiyi?" dedi.
"Begenmek ne kelime en kisa zamanda indirmeyi dusunuyorum. Adi neydi?" dedim.
"Bilal sonses - Iki kelime" dedi.
"Begendigine sevindim" dedi. Birden uykum geldi. Ama ben uyumak istemiyordum. Onurla konusmak istiyordum. Birden istemsizce esnedim. Onur duymus olucak ki gulmeye basladi.
"Uykun geldi sanirim. Iyi geceler. Kara gozlum" dedi. Ben sok ben vefat. Nogluyo lan. Resmen bana yuruyo. Ama biliyo musunuz? Cok hosuma gitmisti. Bende hemen ona bi takma isim bulmaliydim. Veeee buldum
"Sanada iyi geceler. Sulu gozlum" dedim kikirdadim. Cunki onuru o gun ailesi yuzunden aglarken gorunce ne kadar duygusal biri oldugu apacik ortadaya cikmisti.
"Senin olan her seye ragziyim ben" dedi. Telefonu hizla kapattim. Cunki kalbimin atis seslerini duyar diye korktum. Onurrr onur yapma bunu bana kalbim kaldiramayabilir.
Sabah uyandigimda aksam ki olaylar aklima geldikce daha cok heyecanlaniyordum. Kalkip elimi yuzumu yikadim. Kendime gelmeye basladim.
Mutfaga annemin yanina gitmeye karar verdim. Gittigimde annem yoktu onun yerine zeynel vardi. Kendine tost yapiyodu.
"Annem nerde?" dedim.
" Bilmem isi varmis. Ben kalktigimda hazirlaniyodu. Nereye diye sordugumda isim var siz kahvaltinizi yapin dedi" dedi. Tamam anlaminda basimi salladim. Zeynel bana da tost yapmisti. Oturup yemeye basladim. Bitirdigimde masadan kalktim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN KİMSİN ?
DiversosBelki sinirlenmem gerekiyodu ama ben hiç sinirli degildim aksine hic bu kadar mutlu olmamistim.