Klar? Parat? Start!

99 5 2
                                    

Alina's synspunkt

Jeg løb ud af skolen, jeg skal skynde mig hjem til Haru. Bussen kom ligeså snart jeg kom. Jeg gik ind og betalte bussemanden. Jeg trak min telefon op og fandt noget musik.

Bussen stoppede og jeg så op, her er mit stop. Jeg rejste mig op og gik ud, imens jeg ledte efter huset. Okay lad mig se Tachibana, Tachibana, Tachibana. Der! Jeg så et stort guld skilt hvor der stod, Familien Tachibana. Jeg så på porten, har de seriøst en port? Jeg hørte en fløjet impotent fløjten. "Woaw hun kommer virkelige fra en rig familie" jeg for sammen. "For satan et chok Suzume" hun grinede. "Heh upsi" jeg rystede på hovedet og grinede af hende.

Haru's synspunkt

Jeg grinede af Alina's ansigt, "det gjorde du bare ikke Suzume" Suzume var ved at dø af grin. Jeg bed mig i læben og kastede noget flødeskum på dem begge to. De kiggede begge på mig og de så ikke ud til at ville juble. "Det gjorde du bare ikke" sagde de i kor med sammenbidte tænder. Jeg er lidt dødens ikke også? Whatever jeg har en masse vagter, jeg ved de er her. Et og andet sted.....

Efter at blevet smurt ind i mel, sukker og flødeskum. Har jeg taget et okay langt bad. Vi er ved at gør os klar til festen. "Okay vi er bare for hotte girls!" Sagde jeg med selvsikkerhed i stemmen. "Ofc" sagde Suzume og grinede. "Er i klar til at møde mennesker?" Spurgte Alina. Mig og Suzume nikkede, "klar? Parat? Start!" Sagde vi alle i kor og løb ud af døren.

Suzume's synspunkt

Jeg så på den røde løber. Woaw der er gjort noget ud af dette her, hva? "Navn?" Jeg så... Jaehee. "Hej Jaehee" sagde jeg, hun så op med undrende malet i ansigtet. "Burde jeg kende jer?" Okay den sårede mig en smule faktisk. "Mit navn er Haru og dette er mine følger" Alina rullede med øjnene. "Piger? Er der jer?! Ej hvor er i smukke!" "Tak" sagde vi i kor, vi fik sgu lov til at komme ind. Jeg så rundt og blev overfaldet af Yoosung der krammede mig. "Cutie!" Haru hoppede forskrækket op og så bag sig. Hun blev krammet af Luciel aka 707. "Woaw Hej med dig Luciel" hun grinede og smilede stort til ham. "Så det er sådan my Dreamer ser ud" Alina så på sig. "Hej Zen" det her bliver en fantasik aften.

Mystic Messenger 2 - UnknownWhere stories live. Discover now