Haru's synspunkt
Jeg så på Luciel, han tog fat i min hånd. "Lad os tag en dans" jeg smilede og grinede. Jeg begyndte danse tæt med ham. "Det er rart endelig at møde dig" Jeg smilede til ham "Jeg har glædet mig til at møde dig" Sagde jeg. Luciel smilede stort til mig, "Ilm" Vi så på hinanden i lang tid. "Hey kysser i nu?" Vi så forskrækket på Suzume, "Nej i hvert fald ikke nu hvor du er her" Mumlede Luciel. "Godt fordi jeg ville helst havde min mad bliver i min mave" Jeg rullede med øjnene. "Gå dog over og snav med Yoosung" Hvæsede jeg surt. Hun grinede og gik sin vej, "Har i set Alina?" Spurgte Zen, "Ja hun er en pige, omkring så høj..." Jeg stoppede da Zen's blik ikke var rart. Jeg smilede uskyldigt, Luciel rystede på hovedet "Beklager makker... OMG ELLY!" Luciel slap mig og løb mod en hvid flot kat. "Luciel lad Elizabeth være!" Jumin løb efter Luciel som løb efter katten. Som løb for sit liv, interesant? Zen nyste "Jeg hader katte" brummede han. "Fortæl mig noget jeg ikke ved" grinede jeg blidt. Hans ansigt blev dybt alvorligt igen. "Haru jeg er virkelig bekymret, hun gik for snart en halv time siden. Tænk hvis der er sket hende noget?" Han så uroligt rundt. Jeg tog fat i hans skuldre "Okay Zen, lyt nu godt efter. Alina kan godt passe på sig selv, alle mine venner og mig selv. Kan sparke røv, hun faret nok bare vild fandt toillet. Fandt en lang kø, det er typisk pigetoiletter. Hun leder sikkert efter festen. Huset er jo enormt, hun klarer sig. Og nu ville jeg snakke med Jaehee ses Zen" jeg bed mig i læben lige så snart jeg havde gået lidt væk. Stoler jeg selv på mine egne ord? Jeg har sådan en mærkelig følelse af der er noget der ikke helt stemmer.....
//Alt alt for lang tid siden, men ideerne har bare ikke været der. Ikke at det blev et godt kapitel, men det er vel bedre end ingenting. Oppe i toppen (hvis i kan se den det er ikke sikkert) er der en trailer til denne bog. Nå men ses\\
YOU ARE READING
Mystic Messenger 2 - Unknown
Teen FictionFredagen nærmere sig og alt begynder at ændre sig. Intet var det samme som den gang de trykkede på appen for første gang. Men ville de tage imod et råd fra en de ikke rigtig kender? Ville Unknown lad dem slippe? Eller er dette enden på alt?