Hvad snakker i om?

69 4 3
                                    

Alina's synspunkt

Gward mit hoved dunker som bare fanden. "Alina!" Jeg blev overfaldt af kram "Hvad skete der?" Mumlede jeg og tog mig til hovedet. "Kan du ikke huske noget?" Jeg så på Luciel "Det sidste jeg husker var en flink mand? Dreng? Som hjalp mig med at finde toillet. Og..." Jeg tog mig til hovedet igen. "Og hvad?" Spurgte Suzume nervøst. "Hvor er Yoosung?" De kiggede rundt "Han var her da vi forlod festen" mumlede Zen. "Jeg synes han havde været lidt stille" Sagde Jaehee. Jumin tog sin telefon op og tastede noget ind. Han tog sin telefon til øret "Den går direkte til telefonsvareren" Haru bed sig kort i læben. "Ligner det Yoosung?" Spurgte Haru, Suzume rystede på hovedet. Pludselig dukkede en stemme op i mit indre "Alt hvad du tror på er løgn" Jeg var ved at dø, stemmen virker bekendt. "Hvordan så han ud?" Jeg kiggede på Luciel "Han minder om dig Seven" Luciel så ned og mumlede noget jeg ikke kunne forstå. Jeg mærkede søvnen tage fat i mig "Venner... Alt hvad vi tror på er løgn" hviskede jeg og alt blev sort.

"Krig er alt hvad de ville have" stemmen var dyb og gjorde så mit hoved begyndte at dunke. "Alt du tror på er løgn" Jeg mærkede søvnen "Du lever på en løgn" jeg så en skikkelse. "I ser en facede" Personen kom nærmere og nærmere. Men jeg kunne ikke se personen. "Vær på vagt"

Mystic Messenger 2 - UnknownDove le storie prendono vita. Scoprilo ora