Lolol

61 4 3
                                    

Suzume's synspunkt

"DØ ALINA DØ!" Skreg jeg i hovedet på hende, hun så undrende på mig "Av?" "Det var ikke godt nok" Jeg gik amok og prøvede at dræbe hende. "Suzume du tager det her for seriøst" Brummede hun og prøvede at såre mig. "Har du først fundet ud af det nu?" "Altså hør Lolol er mit liv" Tilføjet jeg. "YAY DU DØDE!" Råbte jeg og sprang op for at lave en sejrsdans. "Jeg vandt, jeg vandt, jeg vandt" Sang jeg og pegede på Alina. "Du tabte, du tabte, du tabte" Jeg lod som om jeg havde en guitar og spillede på den. "Suzume din møgunge" Grinede Alina og så på mig.

Jeg sukkede ligeså snart jeg kom ind i klasseværelset. Yoosung's plads var tom, læren så op. "Stadig syg?" Jeg nikkede, hvordan skal jeg sige han er forsvundet? Jeg sat mig dovnet på min plads og så fortabt på tavlen, en og anden bare dræb mig.. "Hey Suzume" Jeg så forbavset op "Alina?" Spurgte jeg med store øjne, "Hej" Hun vinkede og smilede til mig. "Hvad laver du her?" Spurgte jeg, hun smilede og sat sig ved siden af mig. "Jeg skal gå her, har du flere spørgsmål?" Jeg rystede på hovedet og så ud af vinduet. Jeg mærkede en hånd ovenpå hende "De finder ham Suzume, spil nu bare videre bare lidt endnu. Alt skal nok blive godt igen" Jeg så ned. "Det ved man jo aldrig" Sukkede jeg "Du skal tro på det" Jeg så op "Har du hørt fra Haru?"  Hun rynkende brynene "Ikke siden festen" Jeg så ned i bogen, hvad mon hun laver? Og hvad fanden laver Yoosung?! 

Mystic Messenger 2 - UnknownTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang