Hvem er han?

81 4 5
                                    

Alina's synspunkt

Jeg snakkede med Zen som var mega underlig i dag. "WTF Zen?" Grinede jeg, "hvad jeg siger bare min mening Jeg rystede på hovedet. "Stilhed!" Jeg så op Jumin smilede "velkommen allesammen til festen, her kommer V" Folk klappede, jeg har glædet mig til at se ham! En blå håret og blå øjet mand kom til syne. Han tog sine solbriller på? "Jeg har set frem til denne dag i lang tid. Og jeg har især glædet mig til at møde tre piger" sagde han og smilede. "Alina Darlin, Suzume Tanaka og Haru Tachibana kom her op" Ej seri? Suzume vendte sig om men Yoosung skubbede hende mod scenen. Haru rystede på hovedet men 707 nikkede. PLZ LAD MIG SLIPPE! Jeg gik op på scenen og V krammede mig. Okai det er mærkeligt... "Davs jeg Alina" "Jeg er V som du nok ved" sagde han og smilede. Jeg nikkede, Haru valgte bare at give ham et hurtigt knus. Imens Suzume da hun blev krammet frosset fast. Lolololololol.

Hvor er Haru? HVOR ER LUCIEL?! Hvor fanden er Zen? Hvad er det for en kat? Hvem fanden er det? Hvornår forsvandt Suzume? Hvad laver Jaehee? Hvor gik Yoosung nu hen? Hvorfor er Jumin her ikke? Hvor blev V nu af?! Og et bedre spørgsmål, hvor er jeg? Men det bedste spørgsmål er hvor er toilet? "MENNESKER?" Råbte jeg "davs" jeg for sammen og så bag mig. "Hvem fanden er du?  Og hvem minder du mig om?" Han grinede "mit navn Saeran, du må være Alina" Hvor kender han mit navn fra? Nårh vent V fortalte det jo.. "Saeran du ved tilfældigvis ikke hvor toiletterne er gør du vel?" Han nikkede. "Jo jeg gør" "så hjælp denne uskyldige pige" sagde jeg og smilede. Han grinede og tog fat i min arm "vi to skal nok blive gode venner" sagde han. Jeg smilede stort og gik med ham.

Mystic Messenger 2 - UnknownWhere stories live. Discover now