Disappeared

65 3 2
                                    

Alina's synspunkt

Jeg så rundt i huset, jeg har pakket alting ned. Flyttemændende har taget alt! Undtagen min taske, jeg sukkede mod det tomme og det føles nu helt kolde hus. "Alina vi skal afsted" Seth rakte en hånd ud efter min taske. Jeg gav han den, han tog en arm om mig og krammede mig ind til ham. "Alt skal nok gå" Jeg gik ind i bilen, regnen styrtede ned og afspejle perfekt mit humør. Jeg lod mit ansigt lægge op af vinduet "Tak for alt" Hviskede jeg, bilen klagede og brummede men begyndte at køre. Jeg så mit gamle hjem langsomt forsvinde, for anden gang i mit liv har jeg mistet alt.

Haru's synspunkt

Luciel grinede af mig da jeg sat den sidste papkasse på gulvet. Okay tre papkasser og en taske er alt hvad jeg ejer. Jeg blev 18 i går! Og Luciel sagde jeg måtte bo her indtil jeg fandt noget andet. Han ved hvordan jeg har det med mine forældre. Selvom det føles rart, er det som om der er noget der mangler.. Jeg så rundt eller er det bare mig?

Suzume's synspunkt

Jeg smilede stort til Yoosung der sukkede "Jeg kan ikke!" Sagde han opgivende, jeg grinede og rystede på hovedet. "Det er bare din mor" "Bare min mor?! Jesus.." Han tog sig til ansigt "Jeg burde ringe til ende burde jeg jeg ikke?" Sukkede han jeg nikkede og så dødensalvorligt på ham. Han tog sin telefon og tastede med rystende hænder nummeret ind. "Den ringer" Sagde han "Hej mor"

Slut

Okay så denne bog er slut men der kommer en tre'er! Og den hedder Mystic Messenger 3 Disappeared. Ville i hører et resume? Nej? Jamen så smut smut for her kommer det!

"Det er som om tiden prøver at dræbe mig"
"Det er som om noget er forandret"
"Det er som om vi glider væk fra hinanden"

To måneder er gået, livet er som altid. Bare med få ændringerne. Suzume og Haru skriver stadig sammen og mødes. Suzume prøver at vænne sig til hendes bedste ven nu er hendes kæreste. Haru nyder sin frihed fra sine forældre. Alina? Hun er som sunket i jorden og prøver at håndtere hendes sorg denne gang kommer ingen ind. Men den hemmelige krig forsætter og flere gamle kriger træder frem fra deres gemmested.

Nå? Dårligt? Godt? Anyways! PLZ don't kill me! For denne bog udkommer nok først i Marts. Igen don't kill me! Fordi så får i den slet ikke ^^ Tak for at læse med og vi ses i det nye eventyr!

Mystic Messenger 2 - UnknownWhere stories live. Discover now