1.rész

284 21 0
                                    

Fiúk közt nőttem fel. Egész kiskoromtól kezdve a két bátyám és apukám volt a játszótársam. Nem csoda,hogyha bekerülök egy lánycsapatba,nem érzem magam jól. Egészen mostanáig fiúkkal edzettem együtt,de rájöttem hogy komolyan akarom csinálni,és ezért a lányok csapatába soroltak. Nem tudom mi lesz holnap az első edzésemen. Talán nem lesz olyan gáz.
Hahh,nagyon elhittem...

Reggel kilenckor már a Beneton klub kapujában ácsorogtam és azon gondolkoztam hogy tényleg bemenjek-e. Ez a klub nagyon híres,itt Walesben. Világ életemben csak fiúkkal fociztam együtt. Tartok ettől a naptól.

Három lány sétált el mellettem,a sporttáskájukat cipelve. Rájuk sandítottam. Furcsán méregettek,de utána bementek az öltözőbe. Továbbra sem mozdultam.
Ekkor egy hang szólalt meg mögülem.
-Allie Steven?-lépett oda hozzám ha jól sejtem az edzőm.
-Én vagyok uram.-fordultam oda hozzá.
-Miért nem megy be öltözni? 15 perc múlva kezdődik az edzés!-nézett rám szemrehányóan.
-Elnézést,már megyek is.-viharzottam be az öltözőbe.
-Sziasztok!-köszöntem a lányoknak,mikor benyitottam. Síri csend fogadott. Senki sem köszönt vissza. Kínosan letettem a sporttáskám egy szabad helyre és elkezdtem öltözni. Éreztem a kíváncsi tekinteteket rajtam. Öt perc múlva már mindenki beszélgetett,de közben csúnyán méregettek engem.
Miután felvettem az új csukám,amit szülinapomra kaptam még júliusban,felkaptam az üvegem és kimentem vizet tölteni bele.
Miközben vártam hogy megteljen friss vízzel,belépett egy csapattársam.
-Új vagy ugye?-nézett rám.
-Igen.-válaszoltam.
-Akkor gyere és segíts kipakolni. A nevem Rebecca.-ment ki az ajtón. Utána mentem én is. Az első lány,aki szóba állt velem. Wow,ez haladás.

-Szép napot Hölgyek!-kezdte az edző.-Ismerjétek meg az új tagot,Allie Stevent!- intett felém.
-Hali mindenki.-intettem kínosan. Mindenki motyogott valami köszönésfélét nekem.
-Elsőször 4 kör futás. Nyomás azonnal!-parancsolt ránk.
Imádok futni,szóval ez nem volt akadály. Bár a tikkasztó melegben nem épp a legjobb.

Augusztust írunk,amikor ugyanis nagyon meleg van. Na igen...mi lányok rövidnadrágban és egy szál sportmelltartóban edzettünk. A másik pályán az U16-os fiúknak tartottak edzést. Gondolhatjátok,mennyire élvezték a ,,látványt."
Néha füttyögtek is nekünk. Furán néztem rájuk. Nem szoktam meg hogy valaki fiú ÚGY nézzen rám,mint akkor ők.

-Most kapura fogtok rúgni. Aki kihagyja annak 1 kör futás. Úgy lőjetek! Lily,kész vagy?- intett az edző a kapusunknak. Lily csak egy ujjfeltartással jelezte hogy igen,kész van.
Rebecca kezdte a rúgást. Szép bal alsót rúgott. Lilynek esélye sem volt,olyan erősen rúgta. A többiek is viszonylag szépen elvégezték a feladatot,csak néhányan hagyták ki,ők viszont akkor futhattak.
Aztán jöttem én. Mikor lehajoltam hogy megigazítsam a labdát,hallottam a fiúk füttyögését. Kicsit elvörösdtem.
Aztán egy lány hangját hallottam.
-Na nézzük a balféket.- röhögött pofán.
Nem érdekelt. Azért vagyok itt,mert szeretem ezt csinálni és képezni szeretném magam.
Ügyet sem vetve a többiekre,nekifutottam és elrúgtam. Akkora jobb pipát rúgtam,hogy a kapus meg sem tudott mozdulni. A fiúk éljenzésben törtek ki,a lányok pedig síri csöndben meredtek rám.
-Nos...hát ez...igazán szép volt. Jó a lövőtechnikád.- nézett rám az edzőm,Mr.Henderson.
-Köszönöm.-sétáltam vissza a helyemre.

Az edzés többi részében meccseztünk,ahol két gólt rúgtam. Jól jött ez az edzés,bár nagyon nyomasztó volt lányok között lenni. Majd csak megszokom.

Miután felöltöztem,a telómmal a kezemben ballagtam ki az öltözőből. Valaki hirtelen megkocogtatta a vállam. Egy fiú volt az U16os csapatból.
-Szia! Bocs a zavarásért csak...nagyon jó voltál ma. Honnan jöttél?-meredt rám kíváncsian.
-Szia.-mosolyogtam rá. -Ezelőtt nem játszottam semmilyen komolyabb klubban,csak fiúkkal edzettem.-mondtam neki.
-Azta! Nagyon tehetséges vagy.-mosolyodott el.
-Köszönöm.-nevettem. -A nevem Allie.-mutatkoztam be.
-Nekem Aaron.-rázta meg a kezem. -Örülök hogy megismerhettelek.-nézett bele mogyoróbarna szemembe.
-Én is.-pirultam el. -Most mennem kell,bocsi. Szia.-rohantam el meg sem várva a válaszát. Nem vagyok normális. Otthagytam egy ilyen édes fiút. Allie de hülye vagy.
Nagyon fura volt nekem ez a helyzet. Egy fiú érdeklődik irántam...
A gondolataimba merülve léptem ki az ajtón.

Remélem tetszett nektek a történet kezdete. Hamarosan 2.rész. 🙈

Az élet focilabdája-Gareth Bale ff.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin