11 ( μπαράκι)

38 3 0
                                    


Ο Τζέιμς κάθονταν σε μια γωνία και έπινε  το ποτο.
Η μπάρ γούμαν, μια ψηλή  ξανθιά, γύρω στα τριάντα επτά,με κοντό κούρεμα με φράντζα και πράσινα μάτια, τον κοίταζε όπως το παιδί το γλυκό στο βάζο.
- Πως σε λένε; Τον ρώτησε.
- Εσύ τι όνομα λες να μου ταιριάζει;
- Λοιπόν, έχεις ξενική προφορά..
Από που είσαι;
- Αμερική..
- Και εγώ! Από Σικάγο; Τέξας, Νέα Υόρκη;
- Σικάγο...
Η γυναίκα που την έλεγαν σουζαν, του χαμογέλασε.
- Έχουμε πιο πολλά κοινά από όσα πιστεύεις, ομορφόπαιδο!
Ήπιε λίγο από το ουίσκι δίπλα της.
- Δε θα μου πεις τ' ονομα μου;
- Α, Ναι, περίμενε, κούκλε!
Η Σουζαν έσφιξε τα λεπτοφτιαγμένα φρύδια της.
- Λοιπόν... Εσένα σου ταιριάζει το μπιλι, από το μπιλι δε κιντ, μυστηριώδης, με κόκκινο καρό πουκάμισο και μπότες  και έχεις και baby face!
Η Σουζαν τον κοιταξε.

- Πόσο ύψος έχεις;
- 1.84!
- Άσε το μπιλι δε κιντ!
Ο Τζέιμς γέλασε δυνατά.
- Για να δούμε. Έχεις μπλε μάτια και μαύρα μαλλιά και αυτό το ύφος ότι έχεις ένα μεγάλο μυστικό! Αλλά τα μάτια σου βγάλουν και αθωότητα, οπότε, Κλαρκ, από το Κλαρκ κεντ!
- Μ' αρέσει!
- Χαίρομαι Κλαρκ!
Η Σουδάν του χαμογέλασε και ετοίμασε το κοκτέιλ για ένα νεαρό με σγουρά κάστανα μαλλιά και περίεργο ντύσιμο.
Εντωμεταξύ, κάποιος πλησίασε τον Τζέιμς- Κλαρκ.
- Είσαι ο Τζέιμς Κρογουελ; Είπε ο ξένος με μπάσα, βραχνή φωνή.
- Εξαρτάτε ποιος ρωτάει.
- Είμαι ο Αμαδορ, με στέλνει Μανουέλ!
Και επειδή ο τζειμς τον κοιτούσε με δυσπιστία, έβγαλε από τη σάκα μια φωτογραφία του με τον ίδιο πιο νέο, το Μανουέλ, δύο μικρά παιδιά και μια όμορφη γυναίκα, πιθανότατα η γυναίκα του Μανουέλ.
Έπειτα ακούμπησε στο πάγκο ένα  κινητό νοκια με πορτάκι και ασπρόμαυρη οθόνη, μοντέλο του 1996.
- Αν δε με πιστεύεις ακομη, ορίστε τηλεφώνησε του!

Μετά από το τηλεφώνημα Και δύο τεκίλες, ξεκίνησαν για τα ενοικιαζόμενα του Αμαδορ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Μετά από το τηλεφώνημα Και δύο τεκίλες, ξεκίνησαν για τα ενοικιαζόμενα του Αμαδορ.
Λίγο πριν περάσουν τη πόρτα, η σουζαν άφησε για λίγο το πόστο της και έτρεξε κοντά τους.
Έδωσε μια χαρτοπετσέτα με το τηλεφωνικό της γραμμένο με μαύρο στυλό.
- Γιατί ότι χρειαστείς, ομορφόπαιδο!

Φύλακας ΆγγελοςWhere stories live. Discover now