30 ποιος

31 2 0
                                    

- Λες να ήταν αυτός ο black sun; Είπε ο Τζέιμς, πίνοντας μια γουλιά από τη μπύρα του.
Κρατούσε από το χέρι τη Πιλαρ, που μόνο που άκουσε το ψευδώνυμο του black sun, πάγωσε ολόκληρη.
Αυτός, ο άθλιος την ημέρα της απαγωγής, τη εσυρε μέχρι το αμάξι φωνάζοντας της πώς θα τη σκοτώσει.
Κάποια στιγμή, άνοιξε τη πόρτα του αμαξιού και τη πέταξε στο δρόμο, ενώ ήταν ακόμη εν κίνηση.
Για καλή της τύχη, έσκασε σε ένα στρώμα από άγρια φυτά, που της έσωσαν τη ζωή.
- Δε νομίζω, αν της έστηνε Ο black sun καρτέρι, θα της είχε κόψει αμέσως το λαιμό! Μουρμούρισε ο Αμαδορ και κάθησε στην άκρη της καρέκλας.
- Τότε, κάποιος άλλος από τους άνδρες του Μιγκέλ!
- Δε νομίζω! Και αυτή θα είχαν την ιδια  ακριβώς αντίδραση! Είναι το στιλ τους.
Ο Αμαδορ άνοιψε το καπάκι του ποτού του με το μαχαίρι.
Ήπιε λίγο και γύρισε στο φίλο Του.
- Εξάλλου, αν ήξεραν Ποια είναι και σε τι μας βοηθάει, αν ήξεραν πως έχουμε το κορίτσι και εσύ, Ρωμαίο, ζεις, θα κάθονταν έτσι, μακριά, χτυπώντας τη Ντανιέλα, ή θα μπούκαρε εδώ ο dark sun οπλισμένος και τρελός, να σε σφάξει, μαζί με τη κοπέλα σου; Πρόσθεσε με βραχνή, κουρασμένη φωνή.
Ο Τζέιμς τον κοίταξε.
- Αν το σχεδιάζει για αργότερα;
- Μπα, αυτός ο μπάσταρδος είναι πέρα, για πέρα παρορμητικος, χειρότερος και από μένα. Πιστεύω θα ορμουσε κατευθείαν σε σένα! Είπε ο Αμαδορ και κοίταξε αφηρημένα το κλειστό παράθυρο.
- Καλού, Κακου, όμως άλλαζε σπίτι απόψε, τα μεσάνυχτα!
Η Πιλαρ κοίταξε το τζαμι της μεγάλης πόρτας.
Έδειχνε ακόμη ταλαιπωρημένη, αλλά η ομορφιά της επέστρεφε σιγά, σιγά.
Είχε κόψει τα μαλλιά της καρέ, μόνη της, και είχε φτιάξει μια μεγάλη φράντζα, για να μη γνωρίζεται, αλλά και
Τα μεγάλα χείλη της ήταν ροδαλα, αλλά είχαν μια μεγάλη πληγή, από το χαστούκι του Ρικάρντο στο καταυλισμό.
Πήρε μια ανάσα.
- Αν το έκανε ο Ρικάρντο; Είπε μουδιασμένη.
- Αυτός ο γελοίος, δε νομίζω... Άκουσε για το ξαδερφάκι και κόντεψε να μείνει από φόβο! Αλλά ποτέ δε ξέρεις, θα το κοιτάξω! Φώναξε ο Αμαδορ και εσιαξε το καπέλο του.
- Εδώ που τα λέμε, αυτο το ξαδερφάκι σου, δεν είναι ο Πάμπλο, με το μινι μαρκερτ; Έτσι είπε γελώντας ελαφρως ο Τζέιμς.
Ο φίλος του χαχανησε δυνατά.
- Οχι, ασφαλώς!
- Και τι δουλειά κάνει ακριβώς!
- Δε θες να ξέρεις, Τζέιμς.
- Αμαδορ!
- Οκ, οκ! Είναι στη μεξικάνικη μαφία!
Η Πιλαρ και ο Τζέιμς κοιτάχτηκαν και ύστερα γύρισαν στον Αμαδορ με έκπληκτο βλέμμα.
- Μη με κοιτάτε έτσι! Αυτός είναι μαφιόζος, όχι εγώ!

Φύλακας ΆγγελοςWhere stories live. Discover now