27 ( θανάσιμος κίνδυνος γ )

27 2 0
                                    

Η σουζαν, η μπαργουμαν, ανέβηκε αργά, αργά τα σκαλοπάτια.
Σταμάτησε μπροστά στη πόρτα του Τζέιμς και τη χτύπησε με σφιγμένες γροθιές.
Αυτός της άνοιξε, αφού πρώτα ρώτησε ποιος είναι.
- Βρες καλως την! Μουρμούρισε περνοντας το παλτό της για να το κρεμάσει στο καλόγερο.
Η σουζαν περπάτησε με το κεφάλι σκυφτό.
- που είναι η κοπέλα σου; Ρώτησε
- Κοιμάται!
- Θέλεις να τη γνωρίσεις;
- Αργότερα!
Η γυναίκα κοίταξε αφηρημένα τον Αμαδορ που έπινε καφέ, σε μια άκρη και ύστερα το Τζέιμς, που έμοιαζε πολυ ευτυχισμένος.
Εκείνος πρόσεξε πως τα μάτια της ήταν κόκκινα από κλάμα και το χαμόγελο του έσβησε.
- Σουζαν, τι έχεις;
- Έγινε κάτι...
Ο Αμαδορ που κρατούσε ένα αναμμένο τσιγάρο, έγειρε ελαφρά και τη κοίταξε.
- Τι συνέβη; Φώναξε ο άλλος με τα ανοιχτογαλαζα μάτια του να τρεμοπαιζουν.
Η Σουζαν πήρε μια ανάσα.
Κοίταξε τα παπούτσια της από αμηχανία.
- Η ντανιέλα...
Έσφιξε τα δάχτυλα της.
Ο Τζέιμς γουρλωσε τα μάτια και ο Αμαδορ γύρισε.
Η γυναίκα είχε αρχισει να κλαίει.
- ξυλοκόπησαν τη Ντανιέλα, πολύ, πολυ άσχημα! Είναι στην εντατική! Φωναξε
Ο Τζέιμς έπιασε ταραγμένος το μέτωπο του και ο Αμαδορ πετάχτηκε από τη καρέκλα του, λες και τον χτύπησε ηλεκτρικό ρεύμα.
Έριξε το τσιγάρο μου στο δάπεδο, το πάτησε με τη μπότα του και έτρεξε στη πόρτα, τρέμοντας ολόκληρος από θυμό.
Ο φίλος του τον σταμάτησε πριν βγει.
- Άφησε με!
- αμαδορ, ξέρω πως νιώθεις!
- Οχι, δε ξέρεις!
Οι δύο άντρες κοιτάχτηκαν με χλωμά πρόσωπα.
Δε μπορούσαν ακόμη να πιστέψουν αυτό που είχε συμβεί.
Ο Τζέιμς που είχε ηρεμήσει κάπως, κοίταξε τη σουζαν.
- Και αυτός, ο Σάιμον, τι κάνει; και αυτός μισος άγγελος δεν είναι;Γιατί δε τη γιατρεύει;
- Δε μπορει! Δεν έχουν όλοι οι άγγελοι τις ίδιες δυνάμεις!

Φύλακας ΆγγελοςWhere stories live. Discover now