Na jó gyerekek! Komolyan kezdek zavarba jönni! :D Először is, senki ne aggódjon egy percig se, jönni fog még ma ide egy fejezet, csak mivel a díjadó nem jelölt meg művet, ezért úgy gondoltam ide írom. Szóval vágjunk is bele!
Először is szeretném megköszönni a díjat Kagu-chan - nak!!! Egy angyal vagy! Tényleg! <3<3
Szabályzat:
1. Köszönd meg a díjat!
2. Írd le a szabályzatot!
3. Olvasd el annak a könyvét, akitől a díjat kaptad!
4. Írj magadról 10 tényt!
5. Válaszolj a kérdésekre!
6. Írj 10 kérdést!
7. Jelölj meg 10 embert!
Tények:
1. Elég fázós vagyok. Utálom a hideget. A telet magát nagyon szeretem, de a hideget nagyon nem bírom. Brrr!
2. Imádom a kutyákat, és a szabadon futkorászókkal sincs semmi bajom, de a kerítés mögöttiektől nagyon félek. Tudom, hogy ez az egyik legnagyobb hülyeség a világon, mert most mit csinálhatna velem, ha be van zárva, de az ugatásuktól és ahogy a rácsoknak vetődnek, na attól is nagyon parázok. :-( Pedig szeretnék kutyát!
3. Imádom az olasz kajákat, meg úgy általában, ha tésztáról és húsról van szó, akkor az jöhet amíg belém fér. Meg persze rettentően édesszájú is vagyok. :D
4. A pizsama, illetve a farmer-rövidujjú-convers párosítás a kedvenc viseletem.
5. Nagy anime, manga és k-pop fan vagyok! <3
6. Ha zenét hallgatok, leginkább utazás közben, mindig "képzelődök". Az épp aktuális kedvenc szereplőmmel valamilyen filmből, vagy könyvből, új jeleneteket, történeteket találok ki, amiket sokszor beleszövök egy-egy alkotásba.
7. Most nagyon rá vagyok kattanva a diákcsemegére. :D
8. Szeretek énekelni, viszont az énekkart, és az énekórákat mindig is utáltam, mert a népdalok, meg a sokszor elég egyszerű, vagy unalmas művek, nem az én terepem.
9. Külföldön szeretnék egyetemre járni, és élni is.
10. Utálom a csap és a szénsavmentes vizet. Volt már hogy kis híján kihánytam. Akkor már inkább nem iszom. :-/
Kérdések:
Van szobanövényed? Nincs. Semmi bajom a növényekkel, de nálam valahogy mindig kihalnak. Csak nemrég jöttem rá, hogy azért, mert a szobám északi fekvésű, és ezért nagyon kevés fény van, még nyáron is benne. Meg persze néha elfelejtem meglocsolni...Nálam szerintem csak egy strapabíróbb, világháborúkat is túlélt kaktusz élne meg.
Szeretsz Yagami Light-kózni? Ömmm...azt még tudom, hogy ki a Yagami Light, de a Yagami Light-kózásról fogalmam sincs...
Van naplód? Több is, de mindegyiket csak elkezdtem. Van olyan is amibe semmit sem írtam. Mint ahogy azt már említettem, a türelem nem az én erősségem. Többször is próbálkoztam naplóírással, de valahogy mindig belebukok.
Mit szeretnél, mit kapj karácsonyra? BTS koncert jegyet; közös fotót Szaszával, Nagy Márkkal, és Cortezzel; egy saját Jace Wayland klónt; Tom Felton-tól egy ölelést; egy nyaralót amit az Akatsuki tagjaival és Gaara-val oszthatok meg; Yuri Plisetsky-tól egy jegygyűrűt; Michael Cliffordtól egy nyilatkozatot, amelyben aláírja, hogy hozzánk költözik; Akashi Seijurou-tól ingyenes kosárórákat; te jó Ég biztos kihagytam valamit!! X'D Komolyra fordítva a szót, nem tudom. Ezen még nem gondolkoztam. Talán egy fogszabályzót... :D
Szereted a bohócokat (ne a cirkuszi fajtára gondolj)? Nem. Régen is mindig úgy gondoltam, hogy hülyét csinálnak magukból, és kicsiként se nevettem soha rajtuk (a szüleim meg is ijedtek hogy miért), de a kórházban töltött idő végleg megutáltatta velem őket. Egyetlen egy bohócot szeretek: Jokert! <3<3
Emlékszel még az első animédre (ha volt)? Naná! Negyedikes koromban a Tokyo mew mew, vagy másnéven Vadmacska kommandó, de mivel akkor még nem voltam tisztában vele és nem is kerestem több hasonló műfajú sorozatot, ezért a Narutot és a Fairy Tailt tekintem az örök elsőknek, amik felizzították az anime és manga világ iránti szeretetemet. (nagyjából egy időben volt a kettő)
Jársz valamilyen délutáni elfoglaltságra? Ja. Sajnos. Fuvola és zenekar. De mint már említettem, szeretnék táncra járni megint, amit szívesen is csinálnék.
Ismered Anna Blue-t? Viccelsz? Naná! <3<3<3
Szeretsz rajzolni? Imádok!!!! <3<3<3<3
Ez hányadik kérdés? Várj! Megszámolom...egészen pontosan a tizedik. :-)
Tudtad? Nem. Mit? Hol? Merre? Mikor? Igen. Talán...Mi van?
Meghagyod nekem Willyt, a kis kékségemet? *3* Kééééérleeeek! :3 Mivel fogalmam sincs ki az, ezért persze. Természetesen.
Idegesít a sok smile? :3333 xDDDD Még határon belül vagy. :-)
Van hógömböd? Persze. Gyűjtöm őket. Jelenleg hét darab található a szobámban. :D
*Terezi incomming* Nyaltad már le a faladról a krétát? Se a saját, se a más faláról nem nyalogattam soha semmit, krétát meg pláne nem, és nem is áll szándékomban.
Kérdéseim:
1. Volt már paranormális élményed? Ha igen mivel magyaráztad?
2. Volt már meghatározó élményed, amitől mondjuk más lett a világnézeted, vagy valahogy megváltoztatott?
3. Van valami olyan vágyad, amiről tudod, hogy soha nem fog teljesülni?
4. Érezted már úgy, hogy valaki, akiben megbíztál elárult? Hogy élted meg?
5. Van valami amit nagyon elítélsz?
6. Mit szoktál először megnézni egy fiún/lányon?
7. A kifejtős kérdéseket szereted jobban, vagy az olyanokat, amiket röviden megválaszolhatsz?
8. Szerinted mi kell egy boldog élethez?
9. Volt olyan személy, akit valahogy megbántottál valamilyen módon, és nem kértél tőle bocsánatot?
10. Naiv vagy, vagy inkább könnyen észreveszed, ha hazudnak neked?
Jelöltjeim:
katherineblack96 - Wabi-sabi Yuri Plisetsky szösszenetek
penzesszandi - [OS] Te kezdtél ki velem! [Yuri!!! on ICE - Yuri Plisetsky x Te]
rs_sissi - Honest Shawn Mendes Fanfiction
@CherryShikaDai - The Boss - Az Akatsuki Étterem
@LulannaRightNStore - SasuSaku: a legnehezebb küldetés
Michael_Girl5 - Joker lánya
@mikeskitten - A színeshajú [m.c.]
@Kagu-chan - Egy nyaram Gravity Fallsban
Tsuo-Chan - KuroBas fanfic (magyar)
demons_for_you - Angelic Humans bts befejezett
Még egy kérdés. Mint ahogy azt ti is láthatjátok, van akinek nem jelölte sárgával a nevét. Ez miért lehet? Vagy csak én vagyok béna? Mégegyszer köszönöm a díjat! <3<3