ÚVOD

145 12 4
                                    

Jmenuji se Karolína , je mi 17 let a bydlím v Litoměřicích ale stěhuji se zpět do Kladna svého rodného města skoro po 5 letech .

Strašně se těším na svého kamaráda Vadima doufám že mě pozná,  často koukám na jeho videa, ale asi před třemi lety jsme spolu přerušili kontakt, prostě to postupem času mezi námi všechno psaní a volání odeznělo a teď se stydím a i bojím mu napsat, protože je tak známý . Dřív ale takový nebyl (vzpomínka....)

'Karolíno' okřikla mě učitelka a vytrhla z přemýšlení.Sedla jsem si rovně a koukla jsem na Vadima.Jsem jeho jediná kamarádka což mě mrzí je to fajn kluk.Nelíbí se mi že ho tu všichni šikanují protože je jiný. Co je na tom že je rus?No a cože nemutoval? Od 5 třídy začal natáčet na YT . Lidi mu začali nadávat že na YT nepatří.Ale i ta dál pokračuje , protiže i těch pár pozitivních komentářu mu dokáže zlepšit náladu. Mění to něco na jeho osobnosti?Hodina zkončila a my se vydali ven ze třídy.'Zítra ti je 12 a mám pro tebe překvapení.' řekl Vád'a dneska končíme v půl 2 a potom jdeme k nám.A jelikož je pátek a já mám zítra oslavu narozenin, tak u mě bude Vadim asi spát.'Říkala jsem ti že nic nechci. Stačí mi když půjdeš na oslavu.' řekla jsem mu a obejmula ho. Měli jsme jazyky a Vadim měl nečekaně ruštinu a já francouzštinu . Sedla jsem si vedle Vojty ,hned jak zazvonilo jsem se začala soustředit.Jestli tuhle hodinu ve zdravý přežiju budu dobrá.Po škole jsme s Vadimem probírali tu oslavu, došli jsme k němu před barák a spolu se vydali nahoru .'Mami říkal jsem si jestli bych nemohl spat u Káji zítra má tu oslavu.'oba jsme se na ni koukli pohledem štěněte apovolila to.Oba jsme jí dali pusu na líčko je to úžasná 'teta'.Vadim si zbalil věci a oba jsme odešli k nám.Oba jsme pozdravili mojí mamku a šli do mého pokoje.Tam jsme si povídali a celou dobu se smáli.Pustili jsme si televizi a koukali na nějáký film.Večer přišla mamka s tím že má hotovou večeři .Sedli jsme si ke stolu a začali jíst špagety. Po jídle jsme pomohli mamce s nádobím.Odešli jsme do mého pokoje kam jsme si tajně propašovali zmrzlinu a dvě lžíce .Seděli jsme a dlouho si povídali potom jsem si lehla do postele a Vadim jako obvikle vylezl nahoru na palandu . Mohl spát i dole, ale takhle naněj prý nemůžou příšery. Na to že mu je 12 ,chová se tak na 4 ale to mám na něm ráda.Ráno mě probudily nepříjemné paprsky sluníčka.Vadim nebyl nahoře na palandě, tak jsem se rozhodla ho hledat.Sešla jsem dolů a v kuchyni stál Vadim s mojí mamkou a dalšími kamarády. A zařvali 'překvapení' já vyjukaně koukala a teď mi všechno došlo, že už je asi čas na oslavu. Odběhla jsem se převléknout a během hodiny a půl přišli všichni.'Je čas na dárky' řekl Vadim a dal mi dvě krabičky ,v jedné byli dva řetízky a nakaždém bylo půl srdíčka, které se mohlo spojit, v druhé byla naše fotka.Dojatá jsem ho obejmula.'Kamkoliv půjdeš budu tam s tebou'. Tyhle slova se mi vryli do paměti .Rozbalila jsem dárky od všech mých kamarádů, ted zbýval poslední od rodiču .Jejich dárek jsem moc nepochopila, dostala jsem velikou prázdnou krabici s mím jménem.'Zlatíčko chtěli jsme ti to něják vtipně naznačit'řekl táta pobavený nadmím nechápavím výrazem.'Stěhujeme se'řekl a mě ihned vyhrkli slzy a objala jsemVadima a nechtěla ho pustit.Plakala jsem mu na rameni.Zbytek oslavy jsem strávila brečením a objímáním Vadima.Večer se všichni vydali domů a nebo si pro ně přišli rodiče.Odešel i Vadim ,celý večer jsem srodiči nepromluvila.V neděli jsme už začali balit, je to tak narychlo bude mi tu vše chybět,bude mi chybět on.V pondělí brzo ráno jsem se dostala do školy a Vadimovi pod židli jsem strčila dopis.

Vád'o moc mě mrzí že jsme se nestačili ani rozloučit.Ani nevíš jak moc mi budeš chybět.Nikdy se nevzdávej.Nenechej se už urážet vzchop se . Pamatuj na to co jsi řekl ty mě ' kamkoli půjdeš budu tam s tebou' . To platí i u mě věřím v tebe a věřím tomu že za 2 roky budeš ten nejsledovanější na YT .Pořád si můžeme psát i volat.NIKDY NA MĚ NEZOPOMEŇ........

Zpátky se stěhují kvůli mému bývalému klukovi, on si mne během našeho sexu nafotil a dal to na sociální sítě. Znásilnil mě protože jsem ho udala, já tu už nechci být.Ale dost toho bylo o mě jdu si zbalit

Ahoj jmenuji se Vadim Tkačenko, ale všichni mi říkají vaďáku, je mi 18 jsem dost slavný na Československu, jsem totiž youtuber. Jako malý jsem to nemněl moc lehké byl, jsem šikanován zato že jsem rus . Od té doby co natáčím na YouTube se to vše zlepšilo, samozřejmě že začátky byly těžké, jelikož mě za to dost lidí odsuzovali a smálo, ale nebylo to  horší než když se řešilo že jsem rus . Teď je to asi tak že jsem ten nejlepší a nejznámější na škole, někdo mě obdivuje někdo ignoruje a málo kdo nesnášíl, ale tak co by byl youtuber bez hateru že ano, takže jsem si na to i zvykl .


POZN

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

POZN. Nahoře je malá Karolínka.

Předem se omlouváme za chyby.

Goodbye my friend /VADAK PozastavenoKde žijí příběhy. Začni objevovat