Jak tohle dopadne?

48 9 5
                                    



"Zlato ale nemluv před nimi otom co spolu děláme. Mohli by se se mnou přestat úplně bavit a to já nechci." měli jsme asi ještě 15 minut ale už jsme stáli v parku.Michal si vytáhl krabičku z batohu a zapálil si."A mě nenabídneš?ccc" usmál se,přitáhl mě k sobě a cigaretu mi vložil do úst. Sám si vytáhl ještě jednu.Konečně jsem z dálky viděla Endy,Patrika a Vadima. Vadima?! Co ten tu dělá? Andy se rozeběhla a skočila na mě.Obejmu-la jsem se s ní a Patrikem na Vadima jsem se nepodívala."Myslím že bys nám měla někoho představit"ukázala Endy Michalovím směrem."Jo tohle je Michal,Michale tohle je Endy moje nejlepší kamarádka,tohle je její kluk Patrik a tohle je jejich kamarád Vadim." Pozdravili se a konečně jsme vyšli Patrik si začal povídat s Michalem a já s Endy. Vadim tam stal s klukama.Když jsme byli ve předu tak jsem se jí musela zeptat."Co tu děla?" "Byl to jeho nápad." "Hah co se stalo že byl ochotný jít se MNOU ven?"
"Co se stalo že mi moje kamarádka neřekne že má známost?"

Pohled Vadima
Došel jsem nervózní k Patrikovi a čekal až budou připravení.Vydali jsme se do parku a tam už stála Kája s tím volem Byla jiná než jakou jsem jí v poslední době výdal byla šťastná.Všichni jsme se pozdravili. Andy chtěla představit Michala 'a tohle je jejich kamarád Vadim'. I když jsem si za to mohl sám bodlo mě to do srdce. Holky ve předu se o něčem bavili a já stál vzadu s Patrikem a s ním. Patrik se s nim začal bavit tohle na něm obdivuji snaží se se všemi vycházet.Když už jsme byli u koupálka tak jsem s Patrikem a Endy šel do kabinek na převléknutí 'Nelíbí se mi' řekla Endy se mnou zároveň.'Myslím si že na něm je něco zvláštního.Přece jenom by mi o něm aspoň něco řekla a nestavila mě až před situaci kdy spolu jsou.' Já nevěděl co říct."Mě na něm něco nesedí" a zalezl jsem do kabinky.

POHLED KAROLÍNY:

Od té doby co jsme přišli se cítím divně, každému odsekávám nechce se mi moc mluvit, furt se různě ošívám a nevydržím v klidu je to jako by mi něco scházelo, ale já pořád nevím co. Jediné co mne dokázalo uklidnit byl Michal, pokaždé když na mne promluvil , usmál se nebo mne pohladil jsem se cítila v pořádku a bezpečí , ale poté přišel zas ten zžíravý pocit úzkosti a nenaplnění. Michal se na mne podíval starostlivým pohledem a začal něco hledat v tašce. Když se na mne otočil řekl "Neboj doma ti dám další dávku lásko" a dal mi pusu do vlasů, najednou rozevřel pěst a tam byla bílá tabletka. Podívala jsem se na něj pohled jako co " je to jen vicodin ten ti nachvíly uleví " " ne děkuji zvládnu to, před nimi nechci být sjetá , i když vím že to droga není ale stejně dekuji" Michal to tedy zase uklidil a přitáhl si mne k sobě.'Tak jdem vybrat místo?' Přiletěla Endy a chytla mě okolo ramen. Já jí odstrčila ale v tu chvíli mi to nedošlo, nechápavě se na mě podívala a já se trapně vymluvila že jsem se jí lekla. Nevím co se mnou je.. vybrali jsme místo blízko bazénů a ve stínu. Jen jsme položili deky a Michal odešel za nějakým kamarádem nebo kdo to byl. "Dáme fotku?" Vadim se usmál Endy a Patrik si k němu stoupli a já ustoupila mimo abych tam nepřekážela."Ty nechceš být na tý fotce s náma?" a já nevěřila svým uším. "Tak mě poslouchej! Nevím jestli jsi tak falešný že v jednu chvíli jsi nepříjemný a jen mi nadáváš, a pak vidíš to že jsem ti málem dala a ty jsi jak andílek. Ale já nejsem jako ty coury co máš všude kolem sebe! Nenechám se sebou už tak zametat to že jsi Vadim Tkačenko mi je úplně jedno nezblázním se. A než začneš vytahovat to jak nevěříš holkám protože tě opustila kamarádka z dětství.. Měl by jsi vědět že já taky přišla o osobu kterou jsem měla moc ráda a ona mě ani nepoznala,byla jsem znásilněná,Šikanovali mě a ty jsi jsi takový jen protože tě opustila kamarádka a ještě za to ani nemohla.! Jen jsem ječela všechny emoce se ve mě nahromadili.Bylo mi jedno že jsem se nejspíš prozradila teď jsem ze sebe dostala to co jsem potřebovala."Takže jsi to ty.Proč jsi mi to neřekla hned jak jsi přijela?" Jako že se na mě snaží shodit vinu?! tak to ani Náhodou. Endy a Patrik odešli hned jak jsem zvýšila hlas nechtěli se do toho plést. "Myslela jsem si že když jsme tak 'velcí' kamarádi tak mě poznáš, ale ty jsi jen hajzl Vadime a víš co lituju toho že jsem tě kdy poznala!" to co jsem řekla bylo už pod pás.Mrzelo mě to víc než jeho, rychle jsem odešla pryč. Zalezla jsem si na záchody a tam propukla v pláč zakrývala jsem si ústa aby mě nikdo neslyšel a nechala slzy téct proudem.Přišel za mnou Patrik "Měla by sis to nechat vysvětlit, nemyslel to zle jen za ním prosím jdi a nech ho mluvit". Uvažovala jsem nad tím co Patrik právě řekl ,ale stále jsem byla naštvaná a myslím že pokud bych tam v takovém stavu šla nedopadlo by to dobře. "Patriku děkuju, vím že bych si sním měla promluvit, ale potřebuji se trochu uklidnit a chvilku být sama prosím ať zamnou teď nikdo nechodí zachvíly se vrátím" v tu chvíly když jsem to dopověděla jsem se na Patrika podívala. Ten se jen usmál kývl hlavou a odešel, já jsem vyšla ven a šla se projít a trochu popřemýšlet otom co se teď odehrálo.Procházela jsem se v areálu koupaliště ale snažila jsem se co nejdál od lidí. Teď mi teprve začalo docházet co vlastně se stalo a že Vadim už ví že já jsem já. Ach jo teď vůbec netuším co mám dělat, mám na něj být naštvaná nebo mu odpustit a snažit se náš vztah vrátit tam jako kdysi jako nejlepší nejšílenější kamarádi. Kéžby mi tu teď mohl odpovědět někdo na moje otázky jako změnil se Vadim? Proč se chová k jiným lidem tak povýšenecky? Může za to můj odjezd? Proč na to nemám žádnou odpověď proč? Je to tak těžké teď bych tu nejradši nebyla radši bych odešla pryč a úplně nejlepší by bylo kdyby mu to vůbec nedošlo.Už asi vím jak to vyřešit, vrátím se tam a vezmu si ho na stranou od ostatních. Vyslechnu si jeho názor na to vše a to jak to chce dál a pak se rozhodnu.

Děkujeme všem kdo naší knížku čte. Pokud máte nějaké otázky tak pište do komentářů a my je rády zodpovíme.

Goodbye my friend /VADAK PozastavenoKde žijí příběhy. Začni objevovat