"Doufám že ti je aspoň 15"

35 4 0
                                    

Pohled Káji

S Endy jsme odešly do šatny a nechaly kluky aby zabalili věci měli jsme se sejít před vstupem. "Tak co jak to vidíš s Vadimem" zeptala se mě Endy a já teď nevěděla co říct " no asi dobrý uvidíme jak to bude dál ale jsem ráda že se zas bavíme " když jsem to dořekla vzala jsem si věci počkala na Endy a vyšly jsme za klukama. "no konečně, vám to taky trvá" prohlásil Vadim s Patrikem zároveň. S Endy jsme se na sebe podívaly a otočili se na ně "pokud vám to vadí tak mi sem můžeme jezdit sami " řekly jsme a dali si ruce v bok a šly .pryč od nich. Kluci nás doběhli Vadim mi dal ruku přes rameno.Já vzala telefon a snažila jsem se zavolat Michalovi .

Vadimův pohled

Hned potom co mu začala volat tak jsem na ní jen mávnul a odešel od Endy i Patrika směrem ke studiu. Po cestě jsem potkal jednu holčinu mohlo jí být tak 15 přišla za mnou s tím jestli se s ní vyfotím a podepíšu se jí . Když jsme se fotili dal jsem jí pusu na tvář začali jsme se bavit a já jí nabídl jestli nechce jít se mnou do studia a kývla . Hned po příchodu jsem hodil tašku na zem a jí zavedl na pohovku chvíli jsme si povídali a já se začal vyptávat na celkem dost intimní otázky.Vzal jsem její hlavu do dlaní a políbil jí.Spolupracovalo a to mi dalo zelenou rozepnul jsem jí košili co měla na sobě.Stejně jí měla na nic, ona mi zajela rukou mezi nohy a zmáčkla mě.Já zajel rukou pod její mini-kraťasy a vnikl jsem do ní dvěma prsty. Začala mi obsypávat krk polibky a párkrát mi z rozkoše zavzdychala do krku.Zrychlil jsem svými prsty a ona se s vřískotem udělala. Chytla mě za vlasy a začala mě za ně tahat. Změřila mě pohledem a její pohled zůstal na mojí bouli.Sundala mi kraťasy a boxerky vzala si ho do ruky a začala mi ho honit. "Je něco co bys chtěl abych udělala?" "Jo aby jsi ho vzala do pusy a přestala remcat." Řekl jsem klidně nemám rád když se někdo vykecává u sexu..Jak jsem poručil tak to udělala mám rád když mě kurvičky poslouchají.Vzal jsem jí za vlasy a začal jí přirážet do krku. Stačila by ještě chvíle a já bych byl jenže jí zazvonil telefon a tak přestala. "Zavoláš zpátky." Řekl jsem jí hrubě a přitáhl jí zpátky.Rozepnul jsem jí podprsenku a nezapomněl jsem se dodat. "Doufám že ti je aspoň 15". Přikývla a já na nic nečekala otočil jsem jí a zezadu do ní vnikl. Muselo jí to celkm bolet protože chvíli fňukala ale věděla do čeho jde. Když jsem se udělal tak jsem jí postříkal záda a sedl si vedle ní.Vydýchával jsem orgasmus hodil jsem po ní kapesníky ať se utře.Oblékli jsme se a ona už byla na odchodu."Doufám že víš že to co se stalo zůstane jen mezi námi." Varovně jsem jí řekl jen kývla a odešla.Jako by se bála mi něco říct.Tomu jsem se musel zasmát sedl jsem si ke kompu a vzal mobil do ruky. Vyskočilo na mě upozornění -Patrik Durček vás a 2další označil v příspěvku.

Fotka z koupálka jak držím Káju okolo pasu dávám jí pusu na tvář a ona se šklebí a před námi stojí Endy s Patrikem a dávají si pusu.

-Jeden z nejúžasnějších dnů jsem rád jak všechno dopadlo.


Usmál jsem se a sdílel to. Blikla mi zprava od Vládi.

V- Čau ty píčo. Co takhle se ukázat někdy v Praze?

J- Čau, mám hodně věcí na vyřizování znáš to.

V- Tak víš co? Přijedu do Kladna

J-Počkej jak jako?!

V- Tak papa*:

Pohled Karolíny

"Michale? Hele tak přijel bys pro mě prosím?". "Jo pořád jsi u koupálka?." "Jsem." "Dobře." Zavěsila jsem mezitím už odešel Vadim. Patrik a Endy počkali než dotelefonuji rozloučila jsem se s níma a čekala na Michala.Když přijel nasedla jsem do auta připoutala se a Michal vyjel. "Vem si to." podal mi brko. Zapálila jsem ho a začala jsem tahat. Když jsem ho podala Michalovi odmítnul. Dojeli jsme k bytu,Michal zaparkoval. Vystoupili jsme a šli dovnitř. Pomalím krokem jsem došla do obýváku a věci hodila na zem " jsem tak unavená " řekla jsem a podívala se na Michala který mi nadzvedl nohy sedl si na sedačku a položil si je na sebe, usmál se a začal mi masírovat nohy. Podívala jsem se na mobil kolik je hodin bylo okolo 6 " v 8 musím byt doma máme rodinou večeři a mamka pozvala nějakou "staronovou" kamarádku" smála jsem se když jsem to říkala protože mě Michal lechtal na nohou . Projížděla jsem si facebook a najednou se mi zobrazilo upozornění Vadim Tkačenko vás označil v příspěvku....
Roz klikla jsem to a byla tam fotka z koupálka a u toho popisek

Dnes užitý den zas po dlouhé době všichni spolu.

Když jsem to dočetla musela jsem se usmát, tak strašně mě potěšilo že se sním znovu bavím. Pod fotku jsem napsala že je mám všechny ráda a že to zopakujeme. Zamkla jsem mobil a položila ho na stůl, podívala jsem se na Michala který zrovna kouřil a přepínal programy na televizi. Trochu jsem se nadzvedla a usmála se na něj když se na mě podíval, dal mi pusu a nechal mě si potáhnout z jeho cigarety . Vzala jsem mu ovladač a zase si lehla. Televizi jsem přepla na disney channel a začala se koukat. Michal se začal smát otočila jsem se k němu a zamračila se " vadí ti snad něco" " ne zlatíčko jen se dívej vše je v pořádku".

Doufáme že se vám líbil další díl. Budeme rády když nás podpoříte likem,komentářem nebo sdílením :)) brzy vyjde nový díl doufáme že budete všichni překvapení.

Goodbye my friend /VADAK PozastavenoKde žijí příběhy. Začni objevovat