Zbývá asi 2týdny školy ale ona teď moc nechodí doufám že dojde v pondělí." zoufale jsem hodil rukama a přemýšlel jak se omluvit."Asi půjdu za Kájou a zkusím jí vytáhnout na koupaliště.Zlato půjdeš s námi?" zeptala se Patrika."Já půjdu!" vykřikl jsem a oba se na mě podívali kdyby pohled vraždil myslím že u Endy v hlavě mě zabila na několik způsobů. Odešla z místnosti a zabouchla dveřmi. Po chvíli je prudce otevřela."Je u nějakého Michala prý u něj spala.Zněla úplně jinak za celou dobu co je tady." překvapeně řekla ale v jejím hlasu byl slyšet strach o nejlepší kamarádku."A kdo je Michal?" předběhl mě Patrik a zeptal se první."Její kluk". Řekla jako tělo bez duše zadívala se na místo a pořad ho pozorovala a přemýšlela kdo to vlastně asi je."A prý jde s náma jestli to nevadí." To už jsem nevydržel a prudce vstal a zabouchl dveře. Ale hned se za mnou otevřeli."Tak zaprvý se zklidni to že jsi se choval jako naprostej kokot je tvoje mínus. Ona ti ho chtěla říct ale usoudila že nemáš zájem kvůli tomu jak jsi se choval.Kdyby jsi byl milej mohl jsi to být ty u koho spala."
Dostal jsem naprostýho sprda jako malej kluk."Taky se mi nelíbí že nevím i tom že někoho má takže ti pomůžu protože to nemůže být nikdo dobrý když mi o něm neřekla. Tak teď zvedni ze země ten svůj zadek a odpal domů pro věci." křikla na ně a já byl rychlostí světla u dveří a už jsem zabouchával dveře.Skoro jsem běžel jak jsem pospíchal.Přes obývák jsem prosvištěl až do pokoje do batohu jsem naházel všechny věci. Měl jsem na odchodu ale všiml jsem si mamky jak přihlížela album." Co děláš? ". Otázal jsem jí, jen nadzvedla album a ukázala mi stránku kde byli moje a Káji fotky tahle byla z její oslavy. Kdy se měla odstěhovat bylo na ní datum. 15.6 2011 Měla včera narozeniny!
Pohled Karolíny
"Děkuju".I když mi to přišlo jako z nějakýho debilního zamilovaného filmu od něj si toho vážím.Vydrželi jsme tu sedět v objetí asi do 2.Zívla jsem a na to bylo okamžité zareagování z Michalovi strany."Pojedeme ke mě co ty na to?." Kývla jsem oba jsme se zvedli z deky a spolu jsme jí složili.Ruku v ruce jsme odešli k autu.Nasedli jsme a Michal se rozjel.Dívala jsem se z okýnka a ucítila jsem ruku na mém stehnu.darovala jsem mu úsměv a na jeho ruku položila tu svoji."Je možně že za tak krátkou dobu k tobě něco cítím?". A věnoval mi svůj pohled "Je možný že něco podobnýho cítím taky?". A usmála jsem se na něj.Najednou auto prudce zastavilo a my zastavili na semaforu koukli se do očí a políbili se. "Asi víš co k tobě cítím" "Asi víš že to samé cítím já ." Blikla zelená a my se rozjeli u Michalova domu jsme zaparkovali a šli k němu.Odemkl dveře a my vešli zabouchl dveře a v tu chvíli mě opřel o dveře a políbil mě.Tohle jsem si užívala oba jsme neměli dost toho druhého prohlubovali jsme polibek jak nejvíc to šlo.Skočila jsem na něj obmotala jsem kolem jeho boků nohy a se mnou se opřel o zed'.Pořád jezdil rukama po mém těle a já si to neskutečně užívala."Co kdyby jsme si něco dali? ".Zeptal se ale já tu otázku nepochopila."Hmm? ." "Koukej." V tu chvíli odešel do ložnice a přišel z krabicí od bot.Otevřel výko v ní byli různé tabletky,prášky a tráva."Myslím že jsi připravená na něco co za to stojí." a já pořád nevěděla která bije .Z'gramáče' nabral trochu prášku na lžičku a zapalovačem to začal zahřívat.Nějakým gumovým páskem si zaškrtil místo nad loktem.Směs ze lžičky nasál injekční stříkačkou píchnul si to přímo do žil. "Chceš taky?."Kývla jsem a on proces zopakoval. Pak se mi střídali stavy .Ale i tak jsem usnula.Ráno mě probudil telefon byla jsem v posteli a nějakem triku.Asi mě sem přenesl Michal.Zvedla jsem telefon volala Endy.
"Ahoj doufám že jsi ready.Dnes jsem na koupaliště takže s tebou počítáme tak za hodku se sejdeme?" vyhrkla na mě."Dobře řeknu to Michalovi a za hodinu sraz v parku?" "Kdo je Michal?" "Můj kluk" pak bylo jen ticho."Jsi tam??" "emm jo tak za hodinu" a típla hovor.I když se mi nechtělo tak jsem vydala z postele a šla do obýváku za Michalem.Seděl na křesla ke mě zády.Objala jsem ho ze zadu za krk a dala mu pusu na líčko."Ahoj" místo odpovědi si mě stáhl do klína a věnoval mi další polibek."Pojedeme na koupaliště s mými kamarády jo?" "Jasně rad je poznam". Zvedl se a sek do ložnice já se táhla za ním jako ocásek."Potřebuju a jsi mě zavezl k nám nevadí to?." a hupsla jsem do postele a sledovala jsem ho jak si sundavá triko a kraťasy."Nevadí a lehnul si ke mě." "Děkuji ale ty se oblíkej ať nepřijdeme pozdě." s povzdechem se zvedl a vytáhl ze skříně plavky.Byl ve dveřích když jsem ho zastavila."Kam jdeš?" "Převlíknout si plavky nebudu se ti tu předvádět pospícháme ne? " řekl provokativně zakroutil zadkem a odešel.
Přišel v plavkách a ručníkem okolo pasu."Oblékni se ať už vyrazíme." Vytáhl batoh hodil do něj ručník,krabičku cigaret,zapalovač,telefon,peněženku. Oblékl si triko mezitím jsem se oblékla i já.Vzal si klíče a my konečně vyšli.Přijeli jsme před náš dům oba jsme vystoupili a šli dovnitř.Tam samozřejmě nikdo nebyl,ani k narozeninám mi nepopřáli...Smutně jsem se podívala na naší fotku a sklonila hlavu."Copak je?" "Úplně na mě zapomněli ani mi nenapsali k narozeninám." "Máš mě". Beze slova jsem odešla nahoru svlékla jsem se z oblečení které ještě smrdělo kouřem.Vzala jsem si plavky a odešla do koupelny tam jsem se osprchovala,oblékla plavky a šla do pokoje kde je i Michal."Bože nejradši bych z tebe ztrhnul ty plavky a ojel tě"a u toho mě líbal na krku."jenomže nemáme čas". Do kabelky jsem si vzala ručník,peněženku,mobil,klíče.Oblékla jsem si minikraťasy a tílko,nasadila jsem si sluneční brýle udělala culíka. A teď jsme mohli odjet do parku.
ČTEŠ
Goodbye my friend /VADAK Pozastaveno
FanfictionJak to dopadne s feťačkou?? A jak to bude s děvkařem?? Přestanou s tím co dělají nebo ne ?? Čti tento příběh a dozvíš se vše ......