Mavla jsem nadtim rukou a řasenku si utřela. "Kam půjdeme jako první?" zeptala se. "První si zkočím na záchod jo?" usmála jsem se na ní. Přikývla a vydali jsme se k záchodu. Vlezla jsem dovnitř a zamířila jsem si to k umyvadlu a zrcadlu. Pro něco jsem si šáhla do kabelky a vytáhla jsem omylem sáček s tím svinstvem. Bylo mi zle motala se mi hlava. Vzala jsem si jednu modrou tabletku na jazyk a zapila jsem ji vodou. V tu chvíli přišla úleva a já pochopila jediné. Prostě už není cesty zpět jsem v tom až po uši. Vyšla jsem z WC aby Endy dlouho nečekala. "no vidíš úsměv to sluší víc než ta řasenka všude." řekla a já se přistihla jak se usmívám. Prošli jsme pár obchodů a stavili jsme se i ve Victoria Secret. "Tohle by ti slušelo." Řekla mi a já se musela zasmát. "prosím tě na co?" "no kvůli Michalovi" řekla a její tón zněl překvapeně že jsem na něj zapomněla. "umm jo, my už spolu nejsme." "proto jsi byla ubrečená." kývla jsem. Přišla ke mě a soucitně se na mě podívala a objala mě. " mě to nevadí stejně to byl idiot." utnula jsem náš rozhovor a rozloučila jsem se s ní a odešla domu. Nevím proč jsem to udělala ale udělala jsem to. Doma jsem vzala sáček, lžičku, zapalovač, jehlu a šátek. Na zapalovači jsem si rozehřala heroin. Vsála ho jehlou do stříkačky a šátkem jsem si zaškrtila m ísto nad žílou. Než jsem si jehlu podla do žíly vše jsem uklidila. Jehlu jsem si píchla do žíly a už nic nevnímala jen jsem si lehla a pak jsem usnula.
Vzbudila jsem se asi v 9. Wow to jsem domů přišla ve 12. Napsala jsem Vadimovi že jestli chce tak ať přijde.
Přišel skoro hned co jsem mu napsala. Chvíli jsme si povídali. "Slyšel jsem to o tobě aaa Michalovi. Endy mi to říkala." Jo takže tady tajemství neudržím."emm jo no.. Prostě se to stalo" stekla mi slza. "chceš mi o tom říct.?" To už jsem hystericky brečela a jen jsem mu kývla. " dneska jsem za ním šla a on se válel s nějakou holkou v posteli. Nebylo mu blbý ještě říct že ho ruším a že jsem mu nalítla." "prosím tě víš kolik lidí naletělo někomu jako je Michal?" "Váďo ty to nechápeš já začala brát drogy kvůli Michalovi." Ukázala jsem mu vpichy po jehlach na mík rukách. Vadim chytnul me ruce do svích a začal si je prohlížet bylo mi to nepříjemne ale přes mé slzy a to jak jsem přemýšlela o tom jakou blbost jem udělala. Vadim se mi podival do očí a ja mu svoje ruce vytrhla ztěch jeho , otočila jsem se kněmu zády přitáhla jsem si kolena k tělu a začala ještě víc brečet. "Proč?" zeptal se vadim s litosti v hlase. Ja se nadechla a chtela mu to vysvětlit ale jedine k čemu jem se zmohla bylo " ja nechtela, ja nechtela promin" . Tak strasne jsem mu chtela říct že to všechno začlo mým bývalím a že on byl na mne zlý a ja nevedela co dal a ze jedinej Michal byl v pohode a strašně hodnej v tu dobu co ja byla nadně, ale nemohla jsem zaprve jsem se na vice slov nezmohla a zadruhe to byla moje blbost že jsem do toho tak spadla a nechala ho semnou manipulovat. Čekala jsem až vadim něco řekne ale on furt mlčel bála jsem se že se semnou přestane bavit a že se to posere nejvic jak může. "Kdo všechno to ví" najednou promluvil "jen ty a Michal" odpověděla jsem mu on se zhluboka nedechl a položil my ruku na rameno jako naznak toho že se mam otočit. Pomalu jsem začala otáčet hlavu kněmu a čekala jsem různé nadávky křik a nebo že odejde, on mne ale pohladil po tváři podíval se mi do oči "mi to spolu zvládneme neboj ja ti stím pomohu jak jen budu moct, ale měla by jsi to říct aspoň endy ji budeš potřebovat" když to dořekl usmál se a vtáhl mne do objetí. Já nevěděla co mám dělat vubec jsem takovohle reakci necekala, ale jsem ráda že nezačal křičet asi bych se tady zhroutila úplně. Vadim
Sakra proč to kurva udělala ja toho zmrda zabiju až ho potkám tak tohle mne tak nasralo. Nemohu na ni ale začit křičet je na dne uz dost jeste bych to posral a nechci oni přijit chiběla mi strasne moc a tohle oni vedet mne ničí. Opakoval jsem si to v hlave když jsem ji obimal no asi bych ji take mnel řict otom co dělam já ikdyz to asi neni tak špatna vec alespon se bude citit lepe.
"aby jsi věděla že nejsi sama co dělá něco špatného. Tak já až moc střídam holky na sex" odtáhl jsem se odni a podíval se na zem "vadi ti to nebo toho litujes? " zeptala se po chvilce ticha no popravde mne to bavi ale vim že to neni dobra vec a nic co bych si mnel užívat "ano vadími ze to dělám ale já sám si neumim pomoci" chitila mne za ruku a řekla " spolu to zvládnem ty my pomůžeš přestat s drogami a ja ti pomůžu najít pořádnej vztah a pokusíme se odstranit tu touhu po jinych" řekla to s takovým klidem ikdyz předchvilkou jeste brečela , ale odni to znělo tak jednoduše a snadně . "Dobrá tedy pomůžeme si navzájem " řekl jsem a poté se podíval na čas bylo kolem půlnoci tyjo ani se to nezda ale uteklo to rychle. "Vadime " řekla najednou Kája "ano " odpověděl jsem jí a dival se jí do očí " nechceš dnes spát unás? nechci dnes být sama " v hlavě mi bleskla jen myšlenka MUSÍŠ JÍ OCHRÁNIT. "Pokud ti nebude vadit že se roztahuju " řekl jsem a zasmál jsem se potřeboval jsem odlehčit situaci a to se mi asi podařilo jelikoz jsem viděl jak se kája pousmála. Pomalu jsme došli kní domů. Všude bylo zhasnuto takže bud nema nikoho doma a nebo rodice už spi. Vešli jsme dovnitř ja si zul boty a čekal az si je sundá i kája "chces si jeste pustit film? " zeptala se mne "no mohli by jsme ale rano musim kolem 10 odejit mam se sejit s par lidma kvuli youtube" kaja jen kývla a vydala se do obýváku zacala prohledavat cedecka a ja ji celou dobu pozoroval. Přemýšlel jsem nad tím jak jí pomohu se dostat z drog asi jsem se zamyslel hodne protože jsem najednou jen citil jak si Kája sedá vedle mne a na stul poklada piti a bramburky. Film uz hral asi pul hodiny a ja na to musel furt myslet skoro ani nevim oco v tom filmu jde " kajo hele vim ze te ted vyrusim ale musim se zeptat mas usebe ještě nejake drogy?
ČTEŠ
Goodbye my friend /VADAK Pozastaveno
FanficJak to dopadne s feťačkou?? A jak to bude s děvkařem?? Přestanou s tím co dělají nebo ne ?? Čti tento příběh a dozvíš se vše ......