Překvapení

67 8 0
                                    

Najednou předemnou zastavilo auto a já věděla že to je Michal. "ahoj" řekl když jsem nastoupila a dal mi pusu . Najednou se rozjel a já na něj koukala a prohlížela si ho. Ty jeho černé vlasy a nádherné oči,rty a svaly"fotka ti vydrží dýl" řekl mi a zasmál se . Já si ani neuvědomila že jem si zkousla ret "hele jo nesměj se mi ja za to nemůžu " řekla jsem a zasmála jsem se.Zastavili jsme a mě došlo že jsme u mcdoonaldu. Michal nadiktoval nějakou objednávku a poté se otočil na mě "co si dáš ??" zeptal se " nic " odpověděla jsem mu a usmála se on jen pokýval hlavou ze strany na stranu a nic neřekl jen ještě něso dodal k té objednávce a pak se rozjel k okénku . Vím že kdyby Michal nechtěl zdržovat tak by mě donutil k tomu si něco dát. Najednou se otevřelo okýnko a do auta nám přistáli dvě tašky jídle a dvě coly. Jednu mi podal "děkuji ale já opravdu nic nechtěla " " je to jen cola tak si ji vem ať nemáš žízeň" vzala jem si od něj tedy kelímek a jeli jsme pryč akorát jsme jeli úplně na opačnou stranu než jsem myslela nejeli jsme ani k němu ani ke mě ale někam pryč z města . " kam to jedeme ? " " uvidíš to je překvapení když máš ty narozeniny" řekl ale mě to stejně vrtalo hlavou jelikož jme vjížděli mezi nějaké lesy. když jsme zastavily byli okolo nás jen stromy Michal vystoupil a já také najednou mě jednou rukou zezádu obejmul a pošeptal "všechno nejlepší pincezno snad jsis to dnes užila a ještě užiješ" když jsem se k němu otočila uviděla jsem jak drží obrovskou kytici rudých růží. Podal mi ji a já se málem rozbrečela najednou otevřel kufr od auta a vytáhl obřího medvěda a dal mi ho: To už jsem nevydržela a rozbrečela jsem se ne smutkem ale štěstím. Podívala jsem se na Michala "ty jsi se zbláznil tohle je už moc " řekla jsem a obejmula ho. " půjdem se projít chci ti něco ukázat " řekl a na to co jsem řekla nereagoval. Medvěda jem položila zpět do kufru a květiny dala na zadní sedadla vzala jsem si do ruky kelímek s colou . Michal měl na zádech batoh a v ruce colu druhou rukou mě chytl za ruku a mohli jsme jít. Byla tma a v lese jsem viděla jen díky měsíci který tak krásně zářil. Šli jme po nějaké pěšince a přitom si povídali. "zavři oči" řekl najednou Michal "já tě povedu" "dobře" zavřela jsem teda oči a on mě chytl za boky najednou se zastavil "dokud ti neřeknu tak je měj zavřený" pošeptal mi do ucha a já jen přikývla " můžeš ozvalo se zamnou" já otevřela oči a nejednou před sebou měla úžasný výhled na celé nadherně osvícené město až ted mi došlo že jsou jeho ruce obmotané kolem mého pasu a bradou se opírá o mé rameno.otočila jsem se k němu čelem a dala mu pusu najednou jsem zaním uviděla roztaženou deku s jídlem z mcdoonaldu. alkohol už ze mě vyprchal a já si užívala ten pocit že se o mě někdo zajímá.

Pohled Vadima

Můj pohled upoutala menší černovláska a světe div se byla to ta Rebeka uznávám je to celkem dost dobrá ale přijdu si jako když s ní nemůžu nic mít.Jako by mi něco bránilo.Koukal jsem na ní klopila do sebe panák za panákem a k tomu v ruce držela cigaretu normálně mi to u holek příjde nechutný ale k ní to sedlo. Poprosil jsem barmana ať naleje panáka a jí že jí to posílam.První jsem dostal já.Když před ní přistál panák nechápavě pohlédla na barmana a ten jí ukázal na mě. Zvedl jsem svého panáka a naklopil ho do sebe ona udělala totéž. Jen mrknutím oka byla pryč.Odcházela na parket a to mi už nedalo a odešel jsem za ní. Měla na sobě úplé bíle šaty do půlky stehen byla kurva sexy. Chytil jsem jí za boky a do rytmu s nimi hýbal ona se zadkem otírala o mě. To už jsem nevydržel a za ruku jsem jí táhnul na záchodky. Zavřeli jsme se v kabince a já jí začal tvrddě líbat ale v tu chvíli mi bleska v hlavě vzpomínka...

"Kájo nechytíš mě " zařval jsem na svojí nejlepší kamarádku."Vadime tohle není fér běháš moc rychle chci jinou hru.

V tu chvíli mi to všechno došlo. "Kurva" zaklel jsem a bouchl do stěny vedle ní a beze slova jsem odešel. Z baru jsem vystřelil se slzami v očích. Vrátila se a nic neřekla. Člověk který mi v životě tolik pomohl a já jí nepoznal ještě se k ní choval jako idiot.

Vlastně bez ní bych nebyl to co jsem.Nechápu že jsem to nepoznal dřív.Chytl jsem se za půl srdíčka co se mi houpal na krku a nemohl uvěřit tomu že jí tu zase mám.Bože jsem št'astný.Št'ástný?! Počkat cože je to možný že by konečně mohlo být všechno jako dřív?.Po cestě domů jsem si všechno přemýtal to jak jsme byli spolu jen my dva,nikdo jiný.Jen já a ona upřímně? Byl jsem do ní zamilovaný přece jenom to byla nejhezčí holka co jsem kdy poznal teda vlastně je ale nechápu proč se obarvila.Její vlasy byli jako moře hvězd a její oči k tomu vytvářeli úžasný kontrast dohromady působili jako ta nejhlupší propast do které když civíte moc dlouho tak do ní spadnete a nevrátíte se zpět.Konečně jsem doma vyšmátral jsem v kapse u kalhot klíče a šel dovnitř je asi jedenáct. V obýváku se svítí na gauči sedí mamka čte nějákou knihu.Ani jí nepozdravím a chci jít do pokoje."Vadime Tkačenko okamžitě se vrat' myslím že jsem tě naučila aby jsi pozdravil když v místnosti někdo je." řekla celekem naštvaně jasně jaká máma by nebyla kdyby její vlastní dítě jí ani nepozdravilo."Ahoj" řekl jsem a opřel se o futra.Teprve ted' jsem viděl jak vypadám.Moje oči byli rudé opuchlí obličej..Vypadám jako 14letá fanynka Justina Biebra který rodiče řekli že jí nezaplatí lístek."Co se stalo zlato?"Zhrozila se mamka při pohledu na mě."Ona se vrátila.Já se k ní choval jako idiot.Určitě mě nenávidí neodpustí mi to.!"To už jsem měl zase slzy v očích a šel si sednout k mamce ta mě objala."Zlato kdo se vrátil? Nerozumím ti.. Vysvětli mi to." To už jsem jí vysypal všechno od toho jak jsem jí viděl poprvý,to že se obarvila,představila se jiným jménem,taky to že jsem jako zmrd její věci hodil na exkurzi do vody až do té věci v baru.To jak mi probleskla vzpomínka když jsem jí políbil."Ach zlato jsem ráda za tebe určitě se to zpravý ale jsem na tebe taky celkem naštvaná takhle se nesmíš chovat k žádné dívce." Nic jsem neřekl a obejmul jsem jí a pevně ji drtil v objetí."Dobře to stačí běž si lehnout už taky půjdu ." Odešel jsem s úsměvem na tváři.oblečení co smrdělo kouřem dneska už se nebudu sprchovat zítra je taky den.jen v boxerkách jsem ulehl do postele telefon jsem si dal pod polštář a chvíli ještě přemýšlel jestli mi Kája vůbec odpustí.

Goodbye my friend /VADAK PozastavenoKde žijí příběhy. Začni objevovat