"Kájo"

98 8 0
                                    

" jo promiň trochu jsem se zasekla " usmála jsem se na ní " Sakra " řekl Vadim a koukal do kamery " co se děje" zeptal se Patrik " mám to přesvícené a nechce to zaostřit " podívala jsem se na něj vypadal vtipně přemýšlela jsem pomohu mu nebo ho nechám se trápit " ukaž já ti pomůžu " řekla jsem nechci tu skejsnout jen kvůli natáčení " ty stím umíš ?" podíval se namne tak pohrdavě ."ano kdysi jsem pomáhala kam" " mě to nezajímá " přerušil mě Vadim tak tohle jsem nečekala už jsem radši nemluvila " víte co já na to dnes seru jdu za Kamilou kdyby jsi něco potřeboval Patriku tak napiš čau " všichni jsme na něj koukali jak odchází ach jo tohle nemusel . " Takovej je pořád to neřeš pokud nejsi jedná z jeho kamarádek tak se musíš hodně snažit aby tě aspoň neodstrkoval." Aha tak tohle jsem si o něm nemyslela vždyť takovej nikdy nebyl a na své fans taky takový není. " Takový byl i dřív ? Vždyť na fans vypadá v pohodě " zeptala jsem se Patrika " no kdysi ne ale od té doby co se odstěhovala jeho kamarádka tak to snim bylo chvíly i k nevydržení a začal si to kompenzovat tím že k sobě pustí jen pár lidí a zbytek jsou buď děvky a nebo fans. K fans je milej protože ví že bez nich by to na YouTube asi nešlo ." Aha tak teď nevím co si o tom všem mám myslet " jak se jmenovala ta holka " zeptala jsem se Patrika " Karolína " řekl " víš to jistě? " Zeptala jsem se ho " jo na 100% dřív oní pořád mluvil ale teď už tak 2-3 roky jsem oní neslyšel ani slovo"tohle jsem si o něm nemyslela on který nedokázal nikomu říct nic hrubého je ted největší hrubián kterého znám.Endy mi věnovala lítostivý pohled.Odešli jsme do centra koupila jsem si černé plavky a rychle jsme vypadli.Auquapark má naštěstí i kus venkovního areálu celý den jsme blbli máme spolu krásnou fotku .Patrik jí dal na insta je to krásná fotka.Přibližně v 8 jsme se vydali dumů'Moc jsem si to svámi užila.Zopakujeme to zítra?''Budeme rádi a toho Vadima si neber k srdci'.řekl Patrik .Rozloučila jsem se a rozešla směr domov.Šla jsem zkrz park a zaslechla jsem křík.'Běž do píči Kamilo!.' apak'Nech si to vyvětlit...' zbytku jsem nerozuměla.Šla jsem dál a po 5minutové cestě jsem došla domů.Všude bylo zhasnuto asi ještě nikdo nebyl doma.Odešla jsem do pokoje dala jsem si sprchu abych nesmrděla chlorem.Usušila jsem se oblékla jsem si dlouhé vytahané triko a šla se podívat do kuchyně .Neměla jsem náladu na nic tak jsem prostě obědnala pizzu.Aby mi to čekání rychle uteklo pustila jsem si televizi.Znuděná jsem projížděla programy ale nic jsem nenašla.Odešla jsem nahoru do pokoje a vzala jsem si jedno album co bylo na poličce. Na obalu byl napsaný rok 2011 otevřela jsem ho a začala ním listovat.Narazila jsem na jednu fotku která mě rozplakala drželi jsme se s Vadimem okolo ramen oba jsme měli červené oči od breku.Byla to fotka z oslavy potom co mi rodiče řekli o stěhování... Zmyzeli jsme tak rychle jako se zase objevili.Z přemýšlení mě vyrušil zvonek otevřela jsem ale nebyl to poslíček.Byla to Endy 'Všimla jsem si že jsi doma sama tak jsem dorazila a jestli to nevadí přespím tu nechci jít sama domu'. Pozvala jsem jí do vnitř sotva jsem zavřela dveře a hned na to někdo zase zazvonil.Vzala jsem si pro jistotu peněženku a šla otevřít.Trefila jsem se tak jsem zaplatila a šla za Endy.Probírali jsme to s Vadimem. 'Měla by ses mu přiznat.Přece jenom by pak byl jako dřív.' 'Ne neřenu mu to.Taky může být naštvaný a bude to ještě horší.' dlouho mě přemlouvala ale já neustoupila.'Dělej jak myslíš.'uraženě poznamenala jenom jsem jí obejmula aby se nezlobila.Spolu jsme snědli pizzu pomalu si šli připravit nějáký film aby jsme si mohli jít lehnout.Přemluvila jsem ji na Vzajetí démonů 2 vím jak nesnáší horory ale já nemohla odolat.'Za tohle se mnou půjdeš na záchod'.Řekla se smíchem.Jak řekla tak jsem udělala a my mohli jít už spát . Ráno jsem zaspala vzbudila jsem Endy a rychle jsme se oblékli a běželi do školy protože chodí jinam museli jsme se rozdělit.V škole jsem seomluvila ještě že jsou ty učitele tak tolerantní.Jediné volné místoo bylo vedle Vadima.'Ahoj'pozdravila jsem ho a snažila jsem se navázat kontakt.'Nech mě nulo' to co řekl mě dorazilo měla jsem pocit že moje srdce probodal na kusy .Otočila jsem se a už si ho nevšímala rychle jsem mrkala abych zahnala slzy.Celý den jsem jen přebíhala a všem se vyhýbala.Odpoledne jsem měla jít s Endy ven.Když jsme se sešli tak jsme pozměnili trochu plán.'Endy není v okolí někde párty?'zeptala jsem se. 'No wow je úterý a ty chceš jít pít?.'Nevěřícně říkala jen jsem přikývla.U nás doma jsme se převlékli a vydali se do  baru. Nějákou dobu jsem byla s Endy.Ale ta se mi pochvíli ztratila sedla jsem si na baru.Vedle mě si sednul nějáký kluk.Chvíli mě pozoroval a pak řekl. 'Dáš si semnou kotě?'chtěla jsem ho něják odpálkovat ale když jsem uviděla co má v ruce tak jsem se jen usmála a kývla.Vyšli jsme spolu ven a tam zapálil brko.Nejdřív jsem se přemlouvala abych to nedělala ale pak jsem si vzpoměla na ty slova co mi tak ublížili a vzala jsem si ho od něj.

Pohled Vadima:

Nemůžu uvěřit jak mi to ta malá kurva Kamila mohla udělat.S Vojtou ?! Chtěl jsem na to zapomenout a něják se odreagovat napsal jsem jedný holce ze školy aby se stavila.Než přišla přemýšlel jsem proč se mi ta malá čubka Rebeka vtírá.Jakoby neviděla ten nezájem.Ale v jejích očí mi příjde něco povědomého..Vyrušil mě zvonek otevřel jsem a tam byla ona."ahoj Adriano " řekl jsem a pustil jí dovnitř ona mě hned objala poté se odtáhla já zavřel dveře a ona si mezitím zula boty . Šli jsme ke mě do pokoje . Zavřel jsem dveře a hned i zamkl Adri na mě divně koukala mě to bylo jedno . Šel jsem kní a chtil jí za boky přitiskl jí ke zdi a dravě se přisál na její rty . Tohle jsem potřeboval to je jak moje droga jako extáze... ona se mě snažila odstrčit ale když zjistila že to nemá cenu přestala ha mám vyhráno pomyslel jsem si . Rukama jsem sjel na její zadek a pevně ho stiskl ona zavzdychala a já jí jazykem vklouzl do úst a začala válka mezi našimi jazyky. Chitil jsem ji pod zadkem a nadzvedl "vidíš že to jde " řekl jsem když jsem se od ní odtáhl protože si kolem mého pasu obmotala své nohy " nemáš náhodou holku ?" Řekla když jsem s ní přešel k posteli to mne zase vytočilo serval jsem z ní oblečení a odpověděl na její otázku "NE a drž už hubu a kuř" ona se jen usmála rozepla mi kalhoty a stáhla je dolů i s trenkama já je odkopl někam do rohu pokoje ona ležela na kraji postele a já přední stál .Chytila ho do ruky a začala dělat ty úžasné pohyby zavřel jsem na chvíly oči ale počkat něco tady nesedí podíval jsem se dolů a řekl " VYKUŘ MI HO !!!" V tu chvíli si ho vzala do pusy a já tou slastí vzdychl . Chytl jsem jí za vlasy a určoval si tempo " už budu " a najednou jsem se udělal do její pusy chtěla to vyplivnout ale já jí chytil za tváře a koukl jí do očí " spolkni to !" poručíl jsem jí a ona to s nechutí udělala . " Tak se mi to líbí " lehl jsem si nad ní a začal jí líbat na prsou. chytil jdem si ho do ruky a párkrát přejel přes její klitoris zavzdychala a já do ní bez varování a tvrdě vniknul. Ona se na mě zamračila ale když jsem začal přirážet začala vzdychat . Otočil jsem jí na břicho " předklon se " řekl jsem ona věděla co chci udělat " ne Vadime já to nechci " " neboj nebude to bolet" řekl jsem aby mi to dovolila nakonec se předklonila a já do ní vnikl zezádu " au Vadime to bolí stačí" křičela na mě já jí ale neposlouchal chytil jsem jí za vlasy aby se nemohla hýbat . Poté jsem jí zase přetočil ale na sebe . Oba jsme přiráželi proti sobě "Adri" "Vadime" "Kájo" a udělal jsem se sakra proč jsem řek Adrianě Kájo to nechápu . Svalil jsem se vedle ní a ona mě vraždila pohledem "a co já " řekla no mám jí dodělat nebo jí mám poslat domů " seber si věci a vypadni !" Řekl jsem podrážděně ale zároveň spokojeně . Ona se začala oblékat a se slovy " kréténe " a bouchnutím dveří zmizela . Šel jsem se osprchovat a lehl si do postele pustil film a do toho projížděl fb .

Dobrá chtěla bych vám popřát hodně štěstí do nového roku a tak dále..
Ten zbytek už znáte omlouváme se za chyby doufáme že se vám líbí . Každým přečtením nás posouváte dál.Milujeme vás <3

Goodbye my friend /VADAK PozastavenoKde žijí příběhy. Začni objevovat