Pohled Karolíny:
Někdo mi volal tak jsem to zvedla
Já :ano?
Endy :ahoj Kájo mohla bych přijít potřebuji se s tebou na něčem domluvit ohledně tvých narozenin
Já: jo dobře tak pak zazvoň
Endy :jojo
Seděla jsem na posteli a na notebooku projížděla fb když v tom se ozval zvonek Věděla jsem že to je Endy tak jsem jen seběhla dolů a otevřela „ pojď dovnitř půjdeme do pokoje „ řekla jsem jí a už šla nahoru do pokoje . „ tak co jsi potřebovala „ zeptala jsem se . „ no jen jestli by jsi nechtěla jít večer na nějakou párty a oslavit tvé 18 "Souhlasila jsem jen bych měla napsat Michalovi.Endy tu zůstala a během hodiny jsme byli obě připravené. Rozhodla se zavolat Patrikovi co a jak. Po skončení hovoru nic neřekla jen mě vytáhla z domu kde už stál taxi.Nasedli jsme ,nic jsme neřekli a on se prostě rozjel.Cesta trvala asi 10min."Taxi zavolali kluci ať nám to dlouho netrvá. Když jsme mu podávali bankovky odmítl že už zaplacený je.U vstupu jsme ukázali občanky a dostali pásky konečně už nemám pásek pro nezletilé a nemusím řešit policii ani vyhazovače kvůli chlastu , konečně jsem se mohla bezstarostně odvázat. když jme došli dovnitř Endy se hned rozeběhla za Patrikem a táhla mě za sebou. "Ahoj Patriku " řekla jsem když se od sebe odtáhli. Porozhlédla jsem se po klubu a na parketu byl hlouček holek které tančily kolem nějakého kluka . Otírali se o něj a různě kroutily najednou se otočil "kurva" pošeptala jsem byl to Vadim. Tohle nedávám musím na bar něco vypít "hele vy dva já jdu na bar tak i vás pak někde najdu " řekla jsem oni jen přikývli a už jsem viděla jak Endy tancuje kolem Patrika.Dala jsem si panáka vodky.Byl to první, druhý, třetí. Ani to už nepočítám. Sedím tu jako hromádka neštěstí a piji panák za panákem. Barmana jsem poprosila o jedny cigarety.Neřešila jsem co to bylo hned jsem otevřela krabičku a jednu zapálila. 'Dám si Jacka s ledem 'Křikl někdo na barmana vedle mě. Už jsem měla zapálenou asi 5 cigaretu během půl hodiny. Měla jsem pocit že mě někdo pozoruje.Jeho šedozelené oči mě skenují. Podívala jsem se na něj. Vyfoukla jsem z úst kouř a kopla do sebe dalšího panáka. najednou přede mnou přistál další panák vodky. 'Ale já si ho neobjednala. 'Barman jen kývl hlavou směrem k Vadimovi. A on vzal svého panáka a na dálku si se mnou ťukl. vypila jsem ho a neřešila co se momentálně odehrálo. vydala jsem se směrem k parketu a začala tančit najednou se něčí ruce obepli kolem mého pasu. tančila jsem dál a užívala si ten pocit alkoholu v krvi. podívala jsem se dolů a viděla ty ruce ty které jsem tu nečekala ale nechala jsem to tak jelikož už jsem byla pod vlivem alkoholu a navíc se mi to líbilo bylo to jako dřív.
najednou mě otočil k sobě a začal se mi rty otírat a krk , chytl mě za ruku a odtáhl někam pryč když jsem se rozhlédla byli jsme na záchodech pánských. Natlačil mě na zeď a díval se mi do očí zhluboka jsem dýchala a doufala že mu třeba dojde kdo jsem. Najednou se začal přibližovat. kousl mě do ucha a do krku já zavzdychala on se jen usmál dobře jsem věděla kam tím míří a protože jsem v těle měla vysokou hladinu alkoholu tak mi to ani nevadilo. Když se přibližoval k mým rtům já jen hluboce dýchala on spojil naše rty a já byla v sedmém neby. Měl tak úžasné měkké rty. Najednou se ode -mě rychle odtáhl "kurva to není možný" řekl a dal pěstí do zdi najednou odešel a já tam zůstala sama. Co se stalo? snad mu to nedošlo ne ...Odešla jsem ze záchodů a snažila se najít Endy. Ale v tom se mi nějak nedařilo jen jsem jí napsala smsku
'Fakt díky...Jdu domů.'
Vyšla jsem ale domů jsem nechtěla. Zazvonil mi mobil ale nebyla to Endy od které jsem ten hovor čekala. 'Ahoj kotě nějak jsi mi zmizela těšil jsem se na tebe a ty nikde.Kde jsi? 'Po dlouhé době se o mě někdo zajímal. Bylo to sladký. 'Slavila jsem svoje 18.'Zamumlala jsem opile. "aha tak to tě nechám slavit a mimochodem vše nejlepší" řekl " je děkuji ale to je v pořádku pokud chceš můžeme se sejít." řekla jsem a doufala že bude mít čas " kde teď jsi?" "u toho nového klubu pročpak ?" zeptala jsem se ho "no tak počkej tak 4 minutky já pro tebe přijedu jsem kousek od tebe jo?" "jo dobře čekám na parkovišti zatím pa " položila jsem mobil a koukla se kolik je hodin čtvrt na dvě no sem jsme šli okolo jedenáctý a už tak půl hoďky jsem venku to jsem tam nebyla moc dlouho.
Doufáme že se vám náš příběh líbí. Přejeme vám jen krásné známky na vysvědčení. Budeme rády když nám pomůžete se sdílením našeho příběhu, aby nás tu bylo co nejvíce. Za každé hodnocení budeme rády
ČTEŠ
Goodbye my friend /VADAK Pozastaveno
FanfictionJak to dopadne s feťačkou?? A jak to bude s děvkařem?? Přestanou s tím co dělají nebo ne ?? Čti tento příběh a dozvíš se vše ......