.Ráno jsem se probudil asi v 10 a první co jsem udělal je že jsem se kouknul na telefon. Měl jsem zprávu od Patrika.
Hele čus včera jsi se nějak vytratil co se stalo? Myslel jsme že půjdeš ke mě. A mohli jsme natočit video až budeš vzhůru odepiš-Patrik
Odepsal jsem mu jen že se stavím tak do hodiny.Odešel jsem se konečně vysprchovat umyl jsem si rovnou i hlavu. Nasnídal jsem se oblékl vzal jsem kameru a stativ a vydal se za Patrikem. Cesta trvá asi půl hodiny a já vůl jsem si zapomněl sluchátka jupí. Nechtěl jsem jet busem přece jenom teď v tyto měsíce je to jako nejlevnější sauna. U domu kde bydlí Patrik jsem zazvonil a asi 5 minut čekal než otevře .Asi jsem ho vzbudil byl jen v trenkách a rozcuchaný.
"Teda ty vypadáš" zasmál jsem se mu. "Vrátil sem se asi ve 4 divíš se mi? 😂" pustil mě dál . Chvíli jsme se bavili a od se najednou zeptal. "Vadime není ti nic? Jsi nějaký happy? Ty jsi hulil? " . Díky tomu jsem dostal výbuch smíchu. "Ne víš že mi to nechutná.Ale mám někoho díky komu jsem to co jsem . Ale choval jsem se k ty osobě jako debil a bojím se že mi neodpustí." sklesle jsem pronesl."Ale Vadíku nic jsi mi neudělal mám tě rád nic jsi neudělal buď v pohodě" a zasmál se .
"Promiň ale to nejsi ty."Patryk se na mě zamračil a poté se začal smát „ co ti je?" zeptal jsem se ho jelikož mně to až tak vtipné nepřišlo. „ Tak Vadim si našel holku a možná se nám i zamiloval noták Vadime pověz jak vypadá je to nějaká štětka z baru co? „ pronesl Patrik v tu chvíli jsem se začal smát „ ty jsi debil a není to žádná štětka „ řekl jsem „ dobře kámo už jsem zticha ale aspoň jméno by se hodilo " když to říkal smál se a zvedal ruce na obranu a na konci věty mrkl debil pomyslel jsem si . „ Ty ji znáš je to kamarádka Endy tvé holky " řekl jsem mu a on na mě koukal s otevřenou pusou „ počkat myslíš Rebeku a jak jako že jsi jí nepoznal a že se tak nejmenuje a " „ proste víš jak jsem někdy mluvil o Káje a taky jsem o ní mluvil i s Endy jelikož jí také znala a pokud víš tak Endy znám déle než ty „ řekl jsem a nenechal ho dopovědět svoje otázky a připomínky.
„ Takže Rebeka není Rebeka ale Karolína tvoje nejlepší kamarádka z dětství a první láska ?" když to říkal tak u toho měl výraz jako by byl někde u zkoušek a dával si dohromady informace co nestihl vztřebat v hodině „ ano přesně tak to je no teda doufám v to a taky že na mne nebude naštvaná " „ počkat ty nevíš 100% jestli to je ona ?" zeptal se s kamenou tváří Patrik „ no vlastně nevím jen vím že když jsem jí políbil tak mi v hlavě proběhla myšlenka neboli no uhm vzpomínka na jeden den sní a vím že na krku měla druhou část tohohle srdíčka " celou dobu jsem v ruce svíral řetízek a smál se od ucha k uchu."tohle se musí vyřešit" řekl mi ale nedopověděl protože někdo začal klepat. On se zvedl a odešel otevřít já pořád jen seděl a přemýšlel nad tím co se včera večer stalo.
„ Ahoj Vadime „ uslyšel jsem a najednou mě někdo objal . Jo aha Endy až teď mi to došlo „ jé ahoj Endy potřebuji se tě na něco zeptat" to už seděla v obětí Patrika a usmívala se na mě. „ tak se ptej „ řekla s úsměvem „ Jak se doopravdy jmenuje Rebeka „ v tu chvíli jako kdyby zamrzla a zmizel jí úsměv ale to jen asi na pár vteřin a pak vypadala zase normálně „ jak jako její pravé jméno vždyť je to Rebeka co víc by jsi chtěl ?" řekla a přitom se uchechtla ale ani jednou se mi nepodívala do očí. „ Endy proč mi lžeš " „ já ti nelžu říkám pravdu proč bych lhala ?" „ protože když jsem se tě na to zeptal tak jsi ztuhla a zmizel ti úsměv a potom když jsi odpovídala tak jsi se mi ani jednou nepodívala do očí já vím kdo to je já vím že to je Kája ale potřebuju to slyšet i od tebe že to tak je " řekl jsem a během toho postupně zvyšoval hlas . „ no víš Vadime já jí slíbila že ti to neřeknu takže ano je to Kája ale ty jsi debil že jsi jí od sebe odháněl a nepoznal ji "
" Jak se jí mám jako omluvit? Jsem idiot nikdy bych neřekl že nepoznám svojí kamarádku .." a svojí tvář jsem vložil do dlaní chtělo se mi z toho brečet."To nevím ale pomáhat ti nebudu když jsi si to zavařil tak to zvládneš i odčinit. A ne aby tě Patriku napadlo mu pomáhat za tohle si může sám." výstražně se koukla na Patrika a ten zvedl ruce na obranu jakože nic. "Ale když já nevím ani kde bydlí,ani Facebook nic tak jak se s ní mám spojit?"
ČTEŠ
Goodbye my friend /VADAK Pozastaveno
FanficJak to dopadne s feťačkou?? A jak to bude s děvkařem?? Přestanou s tím co dělají nebo ne ?? Čti tento příběh a dozvíš se vše ......