Večeře

39 5 0
                                    


Najednou mi začal zvonit mobil a na displeji se ukázalo mamka zvedla jsem to a čekala až něco řekne " ahoj zlato mohla by jsi prosím dorazit domu potřebuju s něčím pomoc" Chvíli jsem přemýšlela " no dobře tak za 20 minut jsem doma" Michal se na mě zašklebil a já jen vyplázla jazyk " tak na tebe čekám zatím ahoj " když jsem to položila všimla jsem si že je teprve tři-čtvrtě na 7 . Zvedla jsem se z pohovky a Michala za ruce vytáhla na nohy. On toho využil a hned mě chytil pod zadkem a nadzvedl, asi čekal že si obmotám nohy kolem něj, ale nic jsem neudělala. On se na mě podíval štěněčím pohledem a když mu došlo že to nezabírá pustil mě na zem. "Zlato odvezeš mě prosím domu ? " on se na mě podíval a řekl " ne proč" vím že to myslí ze srandy ale sebrala jsem si svoje věci hodila na něj vražednej pohled obula si boty a vyšla ven. Slyšela jsem Michala jak na mě volá " zlato noták já to tak nemyslel vrať se " já se zastavila u auta odemkla jsem si ho klíčema které jsem mu vzala z kapsy a nasedla jsem na místo spolujezdce. Na Michala jsem zamávala klíčky a on se se smíchem rozešel k autu. "Nezdáš se." Usmál se a já začala být nesvá. Pořad jsem se sebou cloumala. "Co je?.""Nevím." "Já vím co chceš." a vyplázl na mě jazyk. "Ať je to cokoliv tak mi to dej." začínala jsem být už agresivní. Zasmál se "prdelko ale to nemůžu". Řekl střelila jsem po něm zabijácký pohled. Zajel ke krajnici. "Za tohle skončím v pekle." "jo jasně za tohle." řekla jsem ironicky. "Ty nebuď taková nebo nic nebude." A zase zopakoval to co ten večer vzal injekční stříkačku nasál do ní tekutinu. V píchnul mi jehlu do žíly. V tu chvíli se mi zorničky rozšířili zorničky. Uvelebila jsem se do sedadla . Michal se jen uchechtnul a rozjel se.
Když jsme dojeli před náš dům tak jsem vystoupila. "Čau bejby." dala jsem mu pusu a zabouchla. Otevřela jsem dveře. "Jsem doma." pohodila jsem kabelku na zem s couravým krokem odešla do obýváku. Plácla jde se sebou na gauč. "Zlato to je dost už mám všechno hotové. Tak se běž převléknout." nechtěně jsem vstala a odcourala se do pokoje. Měla jsem úžasný pocit. Už převlečená jsem se odcourala zpět do obýváku a zopakovala jsem to co při příchodu. Chvíli jsem tam ležela a najednou jsem cítila jak mě něco pláclo po zadku. Zaječela jsem . "pšt to jsem já." Vadim mi držel pusu abych už neječela. "Co tu děláš?" "Jsem pozvány na večeři." Už jsem to neřešila a šla jsem si sednout ke stolu. Do jídelny vstoupila Vadimova mamka a taťka. Oba jsem objala a začala si s nimi povídat. "Ty jsi tak vyrostla." Podívali se na mě. "To Vadim taky." usmála jsem se. Sedli jsme si a začali jsme jíst. Po tom co jsme si povyprávěli co se stalo za celou tu dobu co jsme tu nebyli jsem odešla do pokoje. Už jsem doma 3 hodiny. "Mám ti vyřídit že rodiče jdou do baru." vstoupil do pokoje Vadim. Odkývala jsem to a ležela dál na posteli.Vadim si vedle mě sednul."A ty jdeš kam?." zasmál se. "Půjdu domu." "Přes celý město sám?." "eh jo?" zasmál se. "Zůstaň tu se mnou. Prosím." a se štěněčím pohledem jsem se mu podívala do očí."No tak dobře a nebude to vadit ". Udělal delší mezeru takže jsem pochopila že neví Michalovo jméno. "Ne Michalovi to vadit nebude," "A co chceš dělat?" "Půjdu se převléknout a pak si můžeme pustit film."
Odešla jsem do koupelny a jen se převlékla, sprchovala jsem se když jsem přišla domu. Vrátila jsem se do pokoje a viděla jak Vadim skenuje fotky na zdi. "Na co koukáš?"neodpověděl , dál skenoval mojí zeď. "To je z 9. I když jsem s nima nebyla celých 9 tak mi o tak přišlo."Řekla jsem protože pozoroval fotku kde jsem s holkama ze základky. Pohled posunul k fotce kde jsme já a on. Jsme v objetí a a ceníme zuby které sem tam chybí protože nám vypadávali podobně. Zasmál se posunul pohled o něco dál a tam stojím sama v dlouhém triku a po tvářích mi tečou proudy slz. "První rozchod". Poznamenala jsem.Šla jsem si sednout na postel a on dál koukal na velké množství fotek na zdi. Vzala jsem si notebook na klín a hledala film na který bychom se mohli podívat vybrala jsem horor. Miluju ten pocit se bát . "Mám film". otočil se na mě . "Znáš Poltergeist?". "Ne" "Bezva tak už máme film." sednul si vedle mě. "počkej" zastavila jsem ho. Nechápavě se na mě podíval. "Ty spíš oblečený?" Pochopil mě a sundal si kalhoty. Lehl si vedle mě natáhla jsem ruku abych zapnula přehrávaní. "Co to je?!" "Co je co?¨" "tohle" vzal mojí ruku a natáhnul jí. Ukázal na modřinu která se mi utvořila po vpichu stříkačky. "To je... Nic" řekla jsem a zapla film. Vadim stoupnul a zeptal se znova. "Bouchla jsem se." prostě jsem řekla a dodala jsem k tomu že už to nebudu řešit že je to má hloupost a že už jdeme koukat. Zhasla jsem světlo a lehla si vedle něj. Doufala jsem že mu nedojde od čeho ty modřiny jsou. Když jsme koukali na film byla jsem strašně ráda že je se mnou jelikož mam ráda horory ale přece jen se bojím. I když ten film znám vždy se u něčeho leknu a právě teď přišla ta chvíle cukla jsem sebou zavřela oči a zabořila hlavu do polštáře. Slišela jsem jak se Vadim usmál najednou jsem cítila jak si mne přitahuje k sobě podívala jsem se na něj a opřela se o jeho rameno a on mne objímal.

Pohled Vadima
Když jsem viděl modřiny na jejich rukách nechápal jsem to. Ona mi tvrdí že se bouchla ale pořád mi tu něco nehraje.
Když skončil film podíval jsem se na Káju a ta spala opřená o můj hrudník. Musel jsem se usmát vzpomněl jsem si na to jak jsme stanovali u nás na zahradě když jsme byli malí. Leželi jsme vedle sebe poslouchali písničky a povídali si. Těsně před tím než jsme usnuli mi Kája řekla že mě má ráda dala mi pusu objala mě a usnula ve stejné poloze jako teď . Po asi 10 minutách jsem usnul protože jsem ještě přemýšlel co má s tou rukou Po nekonečném přemýšlení jsem usnul . Celou noc jsem se probouzel nemohl jsem spát a kdykoliv jsem se probudil byla ve stejné poloze jako když jsme usnuli. Svým pohledem jsem propaloval její ruku. Pomalu jsem se zvedl a odešel jsem na balkon. Chvíli jsem tam stál a všiml jsem si popelníku co byl pod jedním křesílkem. V tu chvíli mi vrtalo hlavou jestli tam je kvůli ní a nebo kvůli tomu jejímu. Je to sice neslušný já vím ale musel jsem to zjistit. Našel jsem u ní v kabelce zapalovač a cigarety a bylo mi jasné že popelník má pro sebe.

Goodbye my friend /VADAK PozastavenoKde žijí příběhy. Začni objevovat