1. Gün
Namjoon bir akşam yemeğiyle, salonda oturup sohbet etmeyle ve Jungkook'la, Seokjin'in gayet genç ve umursamaz olduğundan bahsetme ile geçen saatlerin ardından gece on ikiye çalan antika saatin çanıyla onun için hazırlanmış odaya girdi ve loş ışıklı masa lambasını yaktı.
Karanlıkta çalışma masasına yürürken fark etmesi gereken ilk şey odaya girdiği anda bastıran yoğun ağırlık ve uyku isteği olmalıydı.
O ise bunu öteki günün başlangıcına kadar ayakta kalmaya yormuştu.
Esneyip yatağına yöneldi. İnanmadığı kadar da korktuğundan ışık açık uyumaya karar vermişti.
Gözlerini kapattığı anda hayallere dalması Namjoon'un alışkın olduğu bir şey değildi..
Sabah olduğunda yatağından kalkıp penceresini açarak birazcık odayı havalandırdı. Bu sırada arka tarafı ormana bakan evin içinden bir kaç yoğun ayak sesi ve bağırış duydu. Önemsemedi.
Penceresini kapatıp perdesini çekerken evin dışında birini gördüğünü düşündü.
Yaklaştı, burnu cama değene kadar yanaştı. Silüet belli olmuyor fakat tanıdık geliyordu ona.
Namjoon başını bir süreliğine kaldırıp cam muhafazadaki tabloya baktı. Tablodaki çocuk yok olmuşa benziyordu. Geriye arka plandaki kırmızı sahne perdeleri ve suratsız heykeller kalmıştı. Tekrar bakışlarını pencereye çevirdi.
Ürkmüş ve geri kaçılmıştı.
Mavi pantolonlu çocuk önünde duruyor ve tıpkı tabloda da yaptığı gibi gözlerini dikmiş ona bakıyordu.
Namjoon pencereyi tekrar açmak için yeltendiğinde mavi pantolonlu çocukta onunla aynı anda diğer taraftaki kollara atılmış, açılmasını engellemişti.
Ağzını açıp bir kelime etmemiş olmasına rağmen Namjoon'a fısıldamıştı üstelik, "Şimdi olmaz." demişti. Namjoon anlamıştı.
Ellerini hızla geri çekip bir kaç adım daha geriledi.
"Ne zaman olacak?" diye sordu ve beklediği gibi yanıt alamadı.
Peki aklında kalan sorular ne olacaktı?
Olacak olan şey neydi?
Çocuk, o tablodan nasıl çıkmıştı?
Namjoon ondan neden korkmamıştı?Uyandı.
Gözlerini tıpkı rüyasındaki bir sabaha açmanın verdiği kalp çarpıntısıyla yataktan kalktı ve dün gece rahat uyumak için açtığı masa lambasını kapattı.
Bir süre sonra hizmetli kadın kahvaltısını odasına getirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
norowareta shõnen #namgi
FanfictionYıldızlar bile senin için kayıyorlardır gökyüzünden. Sana yakın olmak için kim ölmeyi göze almaz ki? Başlangıç: 18 Aralık 2016 Bitiş: 6 Şubat 2017