Sienna: 3 ani-Trimisa prin posta.
-Mami, nu pot sa o trimit prin posta in Maddagascar, e prea galagioasa si imi strica jucariile! Bombane micutul de sase ani cu mainile in san si facand o fata imbufnata.
-Joseph, e sora ta, cum sa vrei sa faci asa ceva?! Intreaba Liz privindu-si copilul cu blandete, intre timp ce Andy se abtinea sa nu bufneasca in ras, nu ii venea sa creada pana unde il ducea capul pe fiul sau.
-Dar mami! Bombane el suparat privind-o cu ura pe sora lui.
-Nici un dar! Am incheiat discutia! Pune blonda punct, trimitandu-l pe baiat in camera la fratii sai.
-Deci trebuie sa scapam cumva de piticania aceea, le fura atentia tuturos de la ceea ce conteaza cel mai mult, adica noi! Bombane baiatul privindu-si fratii.
-Dar ce ai vrea sa facem, sunt mereu cu ochii pe ea... Ofteaza Jacob trecandu-si mana prin parul scurt si blond.
-Mai trebuie si ei sa doarma... Zambeste malefic celalalt, Joseph putea sa se mandreasca cu doi frati atat de inteligenti, insa nu putea sa spuna la fel si despre ceilalti trei, desi erau cu doar un an mai mici decat el, ii detesta, stiau doar sa manance, sa doarma si sa faca galagie.
Mai tarziu in acea noapte, cei trei o luasera pe fetita, insa Jayden calcase din greseala pe o jucarie cu sirena si o trezeste pe mama lor... Erau ca si morti, si si-au dat seama de asta cand ochii verzi si furiosi ajunsesera pe ei.
Elijah: 6 ani-Intr-o buna zi am sa iti fac eu de petrecanie.
-Au! Idiotule ma doare! Maraie Hell tragandu-mi un picior in gamba eu cazand pe jos, o prind de glezna si o dau si eu la randul meu pe jos, imobilizand-o.
-Asta era si ideea, daca nu stiai! De aceea sunt eu fratele mai mare si mai inteligent. Zambesc cu toti diintii, facand-o pe sora mea sa se incrunte, ce? Am spus ceva gresit?
-Intr-o zi o sa iti fac eu de petrecanie... Spune Hell facandu-ma sa ranjesc. Slabe sanse...
Sienna: 14 ani-Om enervant si tampit...
-Mama, merg sa ma intalnesc cu Elijah! Strig enervata punandu-mi gluga in cap cand o vad pe mama aparand in hol si zambesc vinovata.
-Incearca sa nu il omori fiindca ti-a vopsit parul roz! Chicoteste ea sprijinindu-se de un perete, eu dandu-mi gluga jos si lasand parul roz, candva blond sa mi se verse pe umeri.
-Stii? Intreb incruntandu-ma putin, nu imi vine sa cred...
-Inca mai verific noaptea daca esti in camera, de la varsta asta nu am de unde sa stiu... Si parul tau roz neon iese in evidenta prin intuneric.
Dau din cap ca apoi sa mormai cateva injuraturi la adresa celui mai bun prieten al meu dupa ies din casa si sa ma indrept spre a sa, ce nu era la foarte mare distanta de a noastra...
Inca nu imi vine sa cred ca ne-am mutat in NY din cauza promovarii tatei. Intru pe usa din fata, fara sa imi pese de sistemele de securitate de ultima generatie, nu ma voi trezi cu un glont in cap, nu?
Il vad pe prietenul meu coborand scarile aranjat din cap pana in picioare, tricoul stramt si alb mulandu-se la perfectie pe pieptul lui, pentru un pusti de saispe ani, arata absolut incantator, pot sa jur ca orice fata si-ar dori un prieten ca asta.
-Ce ai patit soarece? Intreaba venind si luandu-ma in brate, eu zambind slab cand simt caldura emanata de corpul lui.
-Intrebarea e ce a patit parul meu, maimutoiule! Marai incercand sa par supărată, insa eu nu o sa pot niciodata sa stau supatata pe nataraul asta si stiu ca si el e constient de acest lucru deoarece iesirea mea il face doar sa chicoteasca si sa isi dea ochii peste cap.