Capitolul 2

1.9K 113 138
                                    

Ma incrunt, privind la picioarele mele clubul aglomerat, n-aveai loc nici macar sa arunci un ac... Stramb din nas cand il vad pe Will apropiindu-se, trebuia sa rezolv asta cat de repede cu putinta, Tris ma astepta inapoi intr-o ora, sau urma sa trimita intariri... Insa eu n-am nevoie niciodata de intariri... Nu mai aveam. Imi verific rujul rosu perfect in reflectia paharului de care nu ma atinsesem... Nu beau, nu in general...

-Sie, incantat sa te revad... Spune acesta cand intra in camera VIP pe care o aveam la dispozitie.

Se aseaza langa mine pe scaunul alaturat de la bar privindu-mi corpul putin prea atent pentru gusturile mele...

-Putem spune ca sentimentul e reciproc William, sunt insa curioasa de ce sunt aici, nu cred ca mi-am facut loc in programul meu si asa incarcat doar ca sa ne spunem unul altuia cat de mult ne-am lipsit... Spun zambind slab si fluturand usor din gene.

-Ai dreptate pisicuto, am nevoie de cateva fete pentru petrecerea de luni... Imi spune el ochii lui inca strabatandu-mi corpul, lucru care incepea sa ma scoata rau din sarite.

-Tot ce e mai bun pentru tine Will, o sa le trimit pe cele mai bune zece fete pe care le am, insa sper ca esti pregatit sa platesti... Ii spun incercand sa raman cat se poate de calma.

-Normal pisico, insa sunt curios, pe tine cand o sa te primesc? Intreaba el punandu-si mana pe genunchiul meu... Imi presez buzele intr-o linie dreapta privndu-l ironica.

-Scuze Willey, amandoi stim ca eu nu sunt pe lista, si nici n-am sa fiu vreodata... Mormai ridicandu-ma si plecand spre iesire, insa imi simt incheietura prinsa in mana lui, ma strangea  prea tare... O sa ramana vanataie, atat mai lipsea. Ma intorc privindu-l iritata... Incepe sa sara calul, n-are sa se termine frumos.

-Oh haide pisico, amandoi stim ca fiul Hendersonilor nu se mai intoarce... Nu vrei si tu putina distractie? Intreaba el smucindu-ma spre el, prinzandu-mi una dintre fese in palma lui si cealalta mana i se plaseaza pe barbia mea, distanta mult prea mica dintre corpurile noastre facandu-ma sa stramb din nas.

Marai iritata, detest cand il aduce pe Elijah in discutie, dupa sarutul de pe pista, de acum doi ani, cam orice idiot stie ca a fost ceva intre noi... Si asta a atras doar probleme...

Clipesc des ca apoi sa zambesc cand ii vad fata albindu-se, tocmai ii infisesem un pumnal in picior si dupa cum a sunat sunt destul de sigura ca a ajuns pe partea cealalta.

-Asta e pentru ca nu imi place sa se puna mana pe mine si asta -spun tragandu-i un pumn zdravan in fata- e pentru ca continui sa nu intelegi ca nu sunt interesata de nicio distractie... Marai departandu-ma de el, nu vreau sa imi murdareasca bluza alba. Si pentru ca sunt o draguta, am sa iti trimit fetele, insa pretul e dublu... Si sa nu cumva sa incerci sa te razbuni pentru ceea ce ti-am facut la picior... Ii stim amandoi pe Hendersoni si cat de milostivi sunt... Mai ales de cand e Tris in oras... Nu cred ca ai vrea sa auda ca ai pus mana pe mine... Spun zambind inocent.

Da dezaprobator din cap, fata lui deveind daca se poate, mai alba... Nu stiu ce a facut Beatris in viata asta de se tem toti de ea, insa trebuie sa recunosti, n-are cum sa nu iti placa cand vezi o femeie cu atata putere...

Dupa ce plec din club ma indrept exact spre sediu, iar cand ma vad acolo, aproape alerg pana la biroul lui Tris unde ma preling pe unul dintre fotolii aruncandu-mi pantofii din picioare.

-Cum a mers? Intreaba fara sa isi ridice privirea dintre hartoage... Atata ii place hartogaria la femeia asta, nici nu imi vine sa cred.

-Ca de obicei, cu avansuri si amenintari... Mormai frecandu-mi ochii cu podul palmei, simt bretonul perucii, lucru care ma face sa imi amintesc de ea, o prind de margini incepand sa mi-o dau cu grija jos, incercand sa nu imi iau pielea din zona unde aplicasem gelul cu care o lipisem in loc. Tresar cand simt un pachet de servetele umede lovindu-ma in frunte, batrana doar chicotind... Imi dau ochii peste cap curatandu-mi fata de machiaj, ca dupa sa imi dau jos fileul, parul meu blond si cret prelingandu-mi-se pe umeri... Mai bine.

MistakeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum